Cím: Vörös, réz, ezüst, arany/Red, copper, silver and gold
Valamikor egy fantasztikus világban különféle lények éltek, az emberek mellett. Az emberek körében a vér színe határozza meg a társadalmi rangját. A vörösvér rabszolgaságot jelentett. A rézvér a földművelést, a bányászatot vagy a favágó foglalkozásokat reprezentálta. Az ezüstvérűeket a magasabb szintű tudást igénylő munkákra osztották be, mint például a könyvtáros vagy a közjegyző. Az aranyvér, ami rendkívül ritkának számított, azt jelentette, hogy valaki a társadalom csúcsán foglalt helyet. Az aranyvérű egyének elsősorban kereskedők, uralkodók és magas rangú tisztviselők voltak.
A történet főszereplője egy fiatal, vörösvérű lány. Mint a többiek, ő is rabszolgaságba született, és soha nem ismert más életformát. Egy napon azonban úgy döntött, elég volt. Szabad akart lenni. Elkezdett kidolgozni egy tervet, hogy megmeneküljön a rabszolgaságtól, és szabad emberré váljon.
Egy este, amikor a lány a feladatait gazdája otthonában végezte, meghallotta a beszélgetést ura és vendégei között az aranykereskedelemről. A lány hallgatott, és megtudta, hogy gazdája a szomszédos várossal fog arannyal kereskedni, és a tranzakcióra még azon a héten sor kerül. A lány tudta, hogy nem hagyhatja ki a menekülési lehetőséget. Úgy döntött, hogy a tranzakció napján elsurran.
Aznap reggel a lány aranyszínű ruhába csavarta a testét, abban a reményben, hogy talán be tud keveredni az aranykereskedők közé. A tranzakció kezdetekor becsúszott az aranyvérűek tömegei közé, remélve, hogy nem hívja fel magára a figyelmet. Amikor adódott a lehetőség, nekivágott az útnak.
Futás közben a szíve nagyot dobbant a félelemtől és az izgalomtól. Elhatározta, hogy nem kapják el. Ahogy a nap kezdett lenyugodni, és a tömeg szétoszlott, a lány rájött, hogy sikerült. Szabad volt! Sikeresen megszökött a rabszolgaságból, és most szabad ember lett.
Tudta azonban, hogy utazásának még koránt sincs vége. Még mindig meg kellett találnia a helyét a világban, és vörösvérű státuszával ez nem lesz könnyű. Ám újonnan megtalált szabadságával és elszántságával a lány készen állt arra, hogy bármilyen kihívással szembesüljön. Így hát új kalandra indul, hogy megtalálja a helyét a nagyvilágban.
ESTÁS LEYENDO
Ötletbazár
FantasíaHosszabb-rövidebb történetek, amik megírásra várnak. Többségük fantasy borításban könyörög az olvasóknak, hogy kegyelmezzenek meg nekik. A szabályok elolvasása fontos az ötletek lefoglalása előtt! A könyv minden joga engem illet! Amennyiben ezzel a...