Cím: Sky Lands
Egy világban nem voltak nagy szárazföldi földtömegek, csak lebegő szigetek, amelyek magasan szálltak a levegőben. E szigetek között csak repülő hajókkal lehetett közlekedni, a bátor emberek hajóikkal a felhős égen át navigáltak egyik szigetről a másikra.
Az egyik ilyen utazás során Eira, egy rettenthetetlen kalandor azt a feladatot kapta, hogy egy fontos csomagot szállítson el szülőszigetéről a szomszédos szigetre. Megbízható éghajójával elindult, könnyedén navigált a felhők között, és élvezte a többi sziget lenyűgöző kilátását. Hirtelen heves robbanás rázta meg a hajóját – az égi kalózok utolérték. Ezek a könyörtelen rablók évek óta pusztítást végeztek az égbolton, gyanútlan utazókat támadtak meg, és értékes rakományokat loptak el. Eira hallott a tetteikről, de soha nem gondolta, hogy ő maga találkozik velük.
A kalózhajó teljes sebességgel Eira felé vitorlázott, ágyúi heves tüzet zúdítottak szerencsétlen éghajójára. A lány repülési képességeit próbára tették, miközben megpróbálta kikerülni a támadásaikat, de ez hiába volt – a hajójuk túl gyors és jól felfegyverzett volt. Eira úgy döntött, megfutja a legkockázatosabb lépést. Felpakolta a csomagját, és felszállt egy vitorlázórepülőre, leugrott sérült égboltjárójáról, és a legközelebbi sziget felé tartott.
Szakértő repülési képességeinek köszönhetően eljutott a szigetre, de a kalózok hamarosan a nyomába eredtek. A sziklás terepen rohant, szíve a mellkasában dobogott, miközben megpróbálta kitalálni a menekülési módot.
Ekkor hatalmas zivatar söpört végig a szigeten, és villámok csaptak le körülötte. Eirát megbabonázta a vihar ereje, de tudta, hogy el kell menekülnie, mielőtt a kalózok utolérik .A sziget mélyén egy rejtett barlangra bukkant, ahol összekuporodott, és megpróbálta szárazon tartani magát. A vihar tombolt körülötte, és Eira azon töprengett, vajon sikerül-e valaha élve kijutnia.
Reggelre a vihar elmúlt, és a lány hihetetlen látványt talált kifelé menet a barlangból – az egész sziget átalakult. Új, egészséges növényzet nőtt körülötte, a sziklaképződmények elmozdultak, és a vízesések kristálytiszta tavakba zuhantak. Az évek során Eira számtalan kalandon ment keresztül, navigálva a Sky Lands áruló égboltjain, és szembeszállt mindenféle fenyegetéssel. Népe legendává vált, bátorságáról, okosságáról és függetlenségéről ismert. És valahányszor valaki megkérdezte őt a viharról azon a végzetes napon, mindig mosolyogva azt mondta: Így fedeztem fel az Égországok varázsát.
VOUS LISEZ
Ötletbazár
FantasyHosszabb-rövidebb történetek, amik megírásra várnak. Többségük fantasy borításban könyörög az olvasóknak, hogy kegyelmezzenek meg nekik. A szabályok elolvasása fontos az ötletek lefoglalása előtt! A könyv minden joga engem illet! Amennyiben ezzel a...