sadece 2 normal arkadaş

178 16 31
                                    

Şey açıkçası çok sıkıldım ve bir süredir kitabı yeniden yazmayı düşünüyordum sonra ilham perileri götüme cart diye girdi ve birden kendimi bu boktan kitabı yeniden yazarken buldum

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄

Tord nefes nefese, geç kalmamak için elinden geldiğince hızla okula doğru koşuyordu. İlk ders bedendi ve bu sayede hocalardan daha az azar işitecekti. Bunun için beden dersinin ilk ders olmasına şükretti.

En sonunda okula vardığında kapının önünde durdu ve ellerini dizlerine koyarak nefesini düzene sokmaya çalıştı. Ama bu birden bir hocanın dibinde belirmesiyle yarıda kalmıştı.

"DERS BAŞLAYALI 20 DAKİKA OLMUŞ! SEN NIYE BU KADAR GEÇ GELİYORSUN?!" Diyerek o kulak tırmalayıcı sesiyle sinirle bağırmıştı hoca.

Tord hocanın bağırışını duymasıyla korkuyla birkaç adım geri attı ardından hocanın dediklerinin farkına vararak bahaneler bulmaya çalıştı.

"Ehm-... Şey hocam alarm geç çalmışta."diyerek hocayı başından savmaya çalıştı Tord. Hoca bir daha geç gelmemesini ve buna benzer şeyler söyleyerek Tord'un yanından ayrıldı. Tord rahatlayarak derin bir nefes verdi.

Ama birden birisinin ona sarılmasıyla gözleri şaşkınlıkla büyümüştü. Sarılan kişiye baktığında o kısa boyu ve dikenli saçlarıyla kimin olduğunu anlamıştı. (Lanet olsun normalde Tom'u Tord'dan daha uzun yaparım ama bu bir tordtom hikayesi💀😭😭)

Bu Tom'du. Tom Tord'un yüzünü görebilmek için biraz geri çekildi ve Tord'a bakmaya başladı. Tord'da Tom'a bakmaya başladı. Bir süre daha böyle geçti. İkiside neden bunu yaptıklarını bilmiyordu ama şikayetçi de değillerdi.

Birden Tom tüm havayı bozarak Tord'un omzuna sert bir yumruk geçirdi. Tord'da acıyla inleyerek Tom'un vurduğu yeri eliyle tuttu.

"Niye vuruyorsun be aptal?!" Sinirle demişti Tord.

"Çünkü geç geldin mal! Eğer bir daha geç gelirsen yumruk atmakla kalmam zıpkında sokarım!" Diyerek tehdit etmişti Tord'u. Tord Tom'un bu dediğine alayla güldü. Tom, Tord'un neden güldüğünü anlamayarak tek kaşını kaldırdı.

Ona sinirle neden güldüğünü ve bunun gibi birkaç soru daha sordu. Tord en sonunda gülmeyi bırakıp Tom'un sorusuna cevap verdi.

"O kısa boyunla bana zıpkın soktuğunu hayal ettikçe gülesim geliyor." Bunu dedikten sonra yeniden gülmeye başladı. Tom da ister istemez gülmeye başladı. Bir süre böyle güldükten sonra Tom durdu ve Tord'a döndü.

"Hey, kantine gidelim mi?" Diyerek cebinden para çıkarttı. Tord Tom'da para olmasına anlam veremiyerek tek kaşını kaldırdı. Tom asla yanına para almazdı ki.

"Nerden buldun bu parayı?" Tord'un bunu demesiyle Tom'un yüz ifadesi tedirgin bir hal almıştı. Tord soruyu tekrar sorduğunda dudaklarını aralayarak tereddütle konuşmaya başladı.

"Şey ya... Tyler'dan aldım." Tord'un kızmamasını umarak cevap vermişti Tom. Tord'un bunu duymasıyla gözleri büyümüştü.

"Tyler mı?! Sana kaç kere Tyler'dan uzak durmanı söyledim ben?!" Diyerek sinirle bağırmıştı Tord. bu arada Tyler kim miydi? Gelin hayatsız gibi size anlatayım.

Orta okulun sonlarına doğru Tord'un sınıfına yeni bir öğrenci gelmişti. Bu öğrenci de Tyler'dı. Bunlar gün geçtikçe birbirlerinin en iyi dostu oldular. Tyler Tord'a bir arkadaşın diğer arkadaşına davrandığından daha da samimi ve yakın davranıyordu ama Tord bundan hiçbir zaman şikayet etmemişti.

Aksine Tyler'ın bu samimi davranışını hoşuna gidiyordu. Bu samimiliğin ardından asla kötü niyet olmadığını sanmıştı fakat fazlasıyla yanılmıştı. Birgün Tyler'ın beklenmedik bir şekilde ona onu sevdiğini söylemesiyle Tord'un aklı darma duman olmuştu.

Sadece Tyler'ı kibarca reddetti ve yeniden eski arkadaşlıklarına devam ettiler. Fakat öyle olmadı Tyler Tord'la eskisi gibi arkadaş olarak kalmayı seçebilirdi ama arkadaşlıklarını  daha da berbat etmeyi seçti.

Hergün Tord'un sırasına aşk mektupları bırakıyor, onunla konuşurken konuyu her zaman bir şekilde sevgili olmaya bağlıyor ve bunun gibi daha bir sürü şey yapıyordu. Bir süre sonra Tord Tyler'ın bu davranışlarından iyice bunalmıştı.

Bu yüzden onunla olan arkadaşlığını bitirdi ve bir daha asla konuşmadılar.

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄

Hey selam millet. Bu hikayeyi neden yeniden yazdığımı gerçekten bilmiyorum. Bu bölümde Tord ve Tyler'ın geçmişiyle ilgili daha çok şey yazıcaktım ama başka bir bölüme yazmaya karar verdim. Umarım bölümü beğenmişsinizdir neyse yazarınız eldiwen sizi sewiyo
💚💜💙❤

Off her haliyle mükemmel be😍😍😍

°•sadece 2 arkadaş ve daha fazlası•° /TordTom/ (yeniden yaziom çünkü malım)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin