Yüzüne çarpan güneş ışığıyla gözlerini araladı Tord. Gözlerini birkaç kez kırpıştırarak etrafına baktı. Tom'u ona sarılmış bir şekilde uyurken gördü. Hafifçe tebessüm ederek elini Tom'un saçlarına götürdü ve oynamaya başladı.
Saçları düşündüğünden çok daha yumuşaktı. Bir süre böyle devam ettikten sonra Tom zorlukla gözlerini aralayarak etrafına baktı. Tord'u görmesi ve aniden korkuyla geri çekilmesi sadece birkaç saniye sürmüştü.
Tord Tom'a bakarak tek kaşını kaldırdı ve olduğu yerde doğruldu.
"Biz niye aynı yataktayız lan?! Yoksa siktin mi beni?!?!" Tord Tom'un bu dediğine 'kafanı sikm' dercesine bir bakış attı.
"Dün sarhoş olmuştun sonra seni yatırdığımda da 'benimle yat' dedin."
"Sen niye kabul ettin peki🤨😦"
"Tom niye böyle saçma salak şeyler soruyorsun amına koyayım. Hem aynı yatak ta yatsak nolcak ki ne de olsa sevgiliyiz." Dedi Tord.
"Evet ama... yinede bir garip hissediyorum." Dedi titrek bir sesle Tom. Tord'da onu kendine çekerek yeniden sarıldı. Tom kıpkırmızı olmuştu ve fazlasıyla utanıyordu.
"Tom sikişelim mi?" Tom'un bunu duymasıyla gözleri büyümüştü. Tord'a 'Sen ciddi misin?!' Dercesine bakıyordu.
"S-Sen ne diyorsun lan?!" Diyerek Tord'un omzuna bir yumruk geçirdi. Tord acıyla inleyerek Tom'un vurduğu yeri eliyle tuttu.
"Elin çok sert be!"
"Kes sapık orspu!" Evet, ikisi kavga ediyordu. Yine. Eski hallerine geri dönmüşlerdi. En sonunda Tom sinirle arkasına döndü ve çıt çıkarmadı.
"Tom?" Tom yine bir şey demedi. Bir süre Tord onu konuşmaya zorladı. İşe yaramayacağını anlayınca da sadece Tom'a sarıldı.
"Tom bebeğim bak valla çok özür dilerim. Neyse lütfen bir kere sikişelim canım benim."
"Tord bi kes yoksa anani sikerim."
"Ama ilk önce bi ben seni sikeyim."
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Bölüm çok kısa oldu bunun için çok özür dilerim😭😭 bölüm yazmaya cok üseniyom😞😰 umarım bölümü beğenmişsinizdir neyse yazarınız eldiwen sizi sewiyo
💚💜💙❤😱😱
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•sadece 2 arkadaş ve daha fazlası•° /TordTom/ (yeniden yaziom çünkü malım)
Fiksi Penggemarinan bilmiyorum gece gece gaza geldim amk