sadece gizli bir yer ve daha fazlası

78 12 21
                                    

"Hadi ama. Tyler'dan neden bu kadar fazla nefret ediyorsun?" Diyerek Tord'u düşüncelerinden ayırmıştı Tom. Tord gözlerini başka bir tarafa kaçırdı. Yüzünde de rahatsız bir ifade vardı. Tom'a boş vermesini söyleyerek onu geçiştirdi.

Bunun üzerinde Tom'da birşey demedi. Ardından birden heyecanla Tord'a döndü. Gözleri heyecandan resmen parlıyordu. Tord Tom'un bu hâline tek kaşını kaldırarak sorgulayan bir bakış attı.

"Tord hadi geçen gün bahsettiğin gizli yere gidelim!" Diyerek heyecanla konuşmuştu Tom.

"Tamam tamam. Ama eğer hoca olmadığı fark ederse suçu sana atarım." Tord'un bunu demesinin üzerine Tom onaylarcasına başını salladı. Sonra Tord Tom'un elinden tutarak o gizli yere doğru yürümeye başladılar.

Kısa bir süre sonra okulun arkasında okulun geri kalanından farklı olarak küçük, çimen ve ağaçların olduğu bir yere vardılar. Tord Tom'un elini bırakarak bir ağacın altına oturdu ve Tom'un oturması için yanını işaret etti.

Tom'da etrafını incelemeyi bıraktı ve Tord'un yanına geçti.

"Ee, burayı nasıl buldun Tord?"
Diye merakla Tord'a sormuştu Tom. Tord Tom'un sorusuna omuz silkti ve ardından dudaklarını aralayarak konuşmaya başladı.

"Eh, bende tam olarak bilmiyorum. Sadece birgün yalnız gezerken birden burayı buldum." Diyerek Tom'a cevap vermişti.

"Hey bu arada baloya kiminle gidiceksin?" Diyerek merakla Tord'a sormuştu Tom. Tord Tom'un bunu demesine karşılık tek kaşını kaldırdı ve Tom'a döndü.

"Ne balosu?" Diyerek Tom'un sorusuna soruyla karşılık vermişti.

"Hani bu akşam balo varya."

"Hassiktir! Ben onu tamamen unutmuşum." Dedi Tord.

"Neyse, Tom sen kiminle gidiceksin?"

"Alice ile gidicem." Diyerek cevap verdi Tom. Tord'un bunu duymasıyla yüzü düşmüştü. Birden Havayı bozan şey teneffüs zilinin çalmasıydı. Tord yavaşça yerinden kalktı ve Tom'a da gelmesini söyledi.

Tom'da yerinden kalkarak Tord'un peşinden yürümeye başladı. Sınıfa vardıklarında Edd ve Matt'i bir şeyler konuşurken gördüler. Ne konuştuklarını umursamayarak ikiside yerine geçti ve dersin başlamasını beklediler.

Edd Tom ve Tord'a dönerek "baloya kiminle gideceksiniz?"
Diye sordu. Tord Edd'in sorusuna bir cevap vermedi ve Tom'da Alice ile gideceğini söyleyerek cevap verdi ardından kimseden bir söz çıkmadı bunun üzerinede hocayı beklemeye başladılar.

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄

Selam nasılsınız? Ben iyiyim galiba. Bölüm kısa olduğu için çok özür dilerim. Bölüm yazmaya çok üseniom😭 neyse yazarınız eldiwen sizi sewiyo
💚💜💙❤

Video icin cizmistim😦

°•sadece 2 arkadaş ve daha fazlası•° /TordTom/ (yeniden yaziom çünkü malım)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin