sadece balodaki 2 genç

79 12 40
                                    

Bir sürü sıkıcı ve kafa yoran dersten sonra okul bitmişti ve herkes evine dağılıp balo için hazırlanmaya başlamıştı. Tord her ne kadar gelmek istemediğini söylese de diğerlerinin zoruyla baloya gitmek zorunda kaldı.

Balo vakti geldiğinde herkes yavaş yavaş balonun olduğu yere gitmeye başladı. Balo başladıktan bir süre sonra Tom asık bir suratla baloya geldi. Onun asık suratını gören Edd, Matt ve Tord ona ne olduğu falan sordular.

Tom'da birşey olmadığını ve buna benzer birkaç şey söyleyerek onları geçiştirdi. Gecenin ilerleyen saatlerinde olağan dışı pek bir şey olmadı. Tord'un gözleri kendi aralarında dans eden birkaç çifte kaydı. Ardından Tom'a döndü.

"Hey, Tom. Sen Alice ile gelmeyecek miydin?" Tom'un bunu duymasıyla yüzü düzmüştü.

"Alice başkasıyla gitmiş." Diyerek Tord'a cevap verdi.

"Aa, niye lan."

"Çünkü bu bir canon event." Tord tek kaşını kaldırdı.

"Ne."

"E. Baloya gelmeden önce across the spider verse izlemiştim😰"

"Barbie filmi tekler." Dedi ve önüne dönerek dans eden çiftleri izlemeye başladı Tord. Bir süre sonra Yavaş yavaş herkes evlerine dağılmaya başlamıştı artık baloda sadece yedi-sekiz kişi kalmıştı. Tom ve Tord'da bu kişilerin arasındaydı.

Aradan biraz süre daha geçtikten sonra romantik bir şarkı çalmaya başladı.(neden bilmiyorum ama burayı yazarken utançtan evren değiştirdim.) Birkaç kişi dans etmeye başlamıştı.

Onları gören Tord Tom'a döndü ve bir elini ona uzattı.

"Benimle dans eder misin?" Tord'un bunu demesiyle Tom'un gözleri büyümüş ve yanakları da hafif kızarmıştı. Kısa bir süre Tom'dan cevap gelmedikten sonra Tom tereddüt ederek Tord'un elini tuttu.

Tord Tom'un onun elini tutmasıyla gülümsemişti. Bu güzel gülümse Tom'un yanaklarındaki kırmızılığı daha fazlalaştırmıştı.

Bu güzel hava birden birinin onlara bağırmasıyla bölünmüştü.

"LAN GAYLER, SİKTİRİN GİDİN ARTIK EVİNİZE!" İkisinin de bunu duymasıyla gözleri büyümüştü. Sesin geldiği yöne baktıklarında okulun temizlik görevlisi olan yaşlı bir adam gördüler. Yaşlı adam onlara tiksinmiş bir şekilde bakıyordu.

Baloda kendilerinden başka kimsenin kalmadığını fark ettiklerinde evlerine doğru gitmeye başladılar. Hâlâ el ele tutuşuyorlardı. Tord eve doğru yürürlerken Tom'a kendi evine gitmeyi ve geceyi onda geçirmesini teklif etti.

Tom birkaç saniye düşündükten sonra Tord'un teklifini kabul etti. Kısa bir sürenin ardından eve vardıklarında ikiside yorgunlukla kendilerini eve attılar. Tord Tom'a giymesi için birkaç kıyafet verdi.

Tom bir odaya geçti ve Tord'a odaya girmemesini söyleyerek üstündekileri çıkarmaya başladı.
Peki ya Tord ne yaptı? Tabiki Tom'un dediğini dikkate almayarak birden odaya daldı. Odaya girdiğinde Tom'u üstünde hiç bir şey yokken görmüştü. Tamamen çıplaktı.

Tom utançla kendini örtmeye çalışarak yüksek sesle Tord'a odadan çıkmasını söyledi. Tord bir şey demeden hızla odadan çıkmıştı. Yüzü kıpkırmızı olmuştu. Fazlasıyla utanıyordu.
Kendi kendine birkaç küfür mırıldandı.

Ardından birden Tom'un odadan çıkmasıyla korkudan olduğu yerde sıçramıştı. Tom'da Tord gibi yüzü kıpkırmızıydı ve fazlasıyla utanıyordu. Utançtan Tord'a bakamıyordu. Sessiz ve titrek bir sesle Tord'a ona kıyafet verdiği için teşekkür etti.

Bir süre geçtikten sonra ikisininde fazlasıyla uykusu gelmişti. Aralarında kimin nerede yatacağıyla ilgili ufak bir tartışma çıktı ardından tartışmayı Tord kazandı ve Tom'da onun zoruyla yatakta, Tord'da yerde yattı.

Uykuları olmalarına rağmen ikiside bir türlü uyuyamıyordu. Tom yataktan kalkarak yere, Tord'un yanına yattı.

"Hey, Tord." Dedi titrek bir sesle.
Tord bakışlarını tavandan çekip Tom'a baktı.

"Efendim Tom." Dedi sakin bir sesle.

"Bu gün baloda bana dans etmeyi teklif ettiğin için ve evinde kalmama izin verdiğin için teşekkür ederim."

"Rica ederim Tom." Tord bunu dedikten sonra kısa bir sessizlik oluştu. Bu sessizlik ikisinide germeye başlamıştı ama çıt çıkarmıyorlardı. Tom en sonunda bu sessiz havayı bozdu.

"Tord?" Dedi yine titrek bir sesle.

"Evet?" Ardından Tom bir saniye tereddüt etmeden Tord'un üstüne çıktı. Tord daha ne olduğunu anlayamadan dudaklarında bir baskı hissetti. Bu baskı Tom'un dudaklarından gelmekteydi.

İştahla bir birlerini öpüyorlardı. Nefessiz kalınca ayrıldılar ve bir süre arzuyla bir birlerine baktılar. Ay ışığında o kadar güzel duruyorlardı ki birbirlerine bakmaya doyamıyordular.

Tom yavaşça eğilerek Tord'un dudaklarına yumuşak bir öpücük kondurdu ve Tord'un üstünden kalkarak yatağa geri yattı. İkiside gece boyu uyuyamadılar. İkiside o öpücüğü düşünüyordu. Her bir anını, her bir saniyesini hatırladıkça kıpkırmızı oluyordular.

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄

Yey sonunda bu bölümü bitirdim. vay anasını saat 4 olmuş lan💀 acaba sabahlasam mı? İşsiz gibi denicem. Umarım bölümü beğenmişsinizdir neyse yazarınız eldiwen sizi sewiyo
💚💜💙❤

 Umarım bölümü beğenmişsinizdir neyse yazarınız eldiwen sizi sewiyo 💚💜💙❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
°•sadece 2 arkadaş ve daha fazlası•° /TordTom/ (yeniden yaziom çünkü malım)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin