Monkey D. Luffy

444 11 49
                                    


(Sannin seviyesi bir shinobisiniz.)


Evden tam gaz kaçıyordum. Eğer yakalanırsam işkence etmeye devam edecekler. Yıllardır bu kaçışı planlıyordum ve sonunda başarmıştım. Sannin seviyesi bir ninja olabilirim ama karşımdakiler normal insanlar değildi. En adice yöntemlere başvururlardı. Kaçtığım için hem özgür hemde korku dolu gözlerle kıyıya doğru koşuyordum.


Karşımda korsan gemisini görmemle durmam bir oldu. O kadar yer varken bula bula neden burayı buldular ki?


Hasır şapkalı olan kollarını uzatıp yanıma indi. Buna şaşırmamıştım. Şeytan meyvesi yediğini anlamıştım. Gözyaşlarımı bile kurulamadan kunailerimi çıkardım.


-Buraya neden geldiniz ve kimsiniz?

-Buraya yeni bir yoldaş edinmeye geldik ve korsanız.

-Yoldaş mı?

-Evet. Tayfamda bir shobinin olması bizi daha güçlü kılar. Sen neden buradasın?

Yabancı dahil olsa bunları anlatmak istiyordum artık bıkmıştım. Gözlerimden akan yaş devam ederken ailemden kaçtığımı ve bu yüzden burada olduğumu söyledim. Yere çömelip ağlamaya devam ediyordum. Önüme eğilip hasır şapkasını bana takmıştı.

-Sende shinobi misin?

-Evet.

-Güçlü müsün?

-Sannin seviyesi bir tıbbi shinobiyim.

-Ailene sana yaptıklarını ödetirsem yoldaşım olur musun?

Dolu gözlerimle hem ona hemde tüm tayfaya bakıyordum.

-Eğer bana güçlü olduğunuzu kanıtlarsanız olur.

-Peki.

Hepimiz beraber eve dönüyorduk. Tayfaya göz gezdirdim. Kısaca aşçı, rotacı, kılıç ustası, doktor, keskin nişancı, arkeolog ve ne olduğunu bi türlü anlamadığım deniz kilotu giyen yarı robot biri vardı.


Eve varmıştık. Ben içeri girmek istemedim. Bu yüzden dışarıda kalmak istedim. Aşçı olan benimle kalacağını söyledi. Kabul etmiştim. Sebebini bilmiyordum, sadece hasır şapkayı bekliyordum. Bir süre sonra hepsi çıkmıştı. Koşarak hasır şapkaya sarıldım daha doğrusu üzerine atladım.

-Çok teşekkür ederim. Siz olmasaydınız ne yapardım bilmiyorum.

Sarılmama karşılık vermişti. Nedense yanında güvenli hissetmiştim kendimi.

-Sorun değil. Sana güçlü olduğumu gösterdim ve yeni bir yoldaş edindim. Bu arada adın neydi?

-Albin.

-Peki Albin yemek stoğu yapmamız gerek ondan sonra gemiye döneceğiz.

-Peki kaptan.


Aşçı olan kişiyle beraber ihtiyaçları tamamlayıp gemiye döndük. Hasır şapka beni çağırmıştı.


-Hey albin!

-Efendim.

-Kunailerini gösterir misin?

One PieceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin