(Smut içerir rahatsız olursanız okumayın lütfen.)
uyandığımda saat gece 3 sularıydı .Ace'nin uyuduğunu düzenli nefes alış verişlerinden anlayabiliyordum.
Su içmek için mutfağa doğru gidiyordum. En son soğuması için bir şişeyi buzdolabına koyduğumu hatırladım ve buzdolabına yöneldim.Tabi nereden bilebilirdim ki Sanji'nin sırf Luffy buzdolabını karıştırmasın diye buzdolabına kapan taktığını...
Resmen yerle öpüştüm ama kimseyi uyandıramazdım şu an yoksa bunlar kavgaya tutuşurdu muhtemelen biri gelir de kurtarır beni zaten o yüzden pek dert etmedim.Adım sesleri geliyordu muhtemelen Luffy gelmişti beni çıkarabilirdi ama işler hiç beklediğim gibi gitmedi zaten kapana yakalanan belimi kurtaramazken salak Ace sırtıma basıp buzdolabına yöneldi. Ayakta uyuduğu için beni farketmedi ama yanına bırakamazdım bunu o yüzden ayağın kavrayıp kendime çektim. sonuç olarak popoüstü düştü ama sorun kafamın üstüne düşmesiydi. Nefes alamıyordum resmen lütfen uyan artık.
-Jiri?
-Günaydın Ace. Uyandıysan kalkıp beni çıkarmaya zahmet eder misin?-Oh, unutmuşum.
-Böyle bir şeyi nasıl unutabilirsin?
Söylenmeye devam ediyordum. Sadece su içmek istemiştim oysaki. Başıma gelenlere bak...
Ace ile el ele odaya doğru gidiyorduk.Aklıma şeytani şeyler gelmeye başlamıştı ve sanırım o da aynı şeyleri düşünüyordu.
Odadan çıkıp içki aramaya başladım birazdan güzel şeyler yaşayacaktık.İki şişeyle odaya geri döndüm. Ace bağdaş kurmuş onun yanına gitmemi bekliyordu. Bende kucağına oturdum. İçkinin kapağını açtım ve Ace'nin köprücük kemiklerine doldurmaya başladım.Bilerek taşırıyordum ve o şimdiden hafif hafif tahrik olmaya başlamıştı. Kabul etmeliyim normalde libidosunu iyi gizliyor.
Dökme işini bitirince yavaşça içkiyi onun bedeninden içmeye başladım. Ara sıra öpmeyi de unutmuyordum. Yavaşça dilimle taşan içkiyi de yalıyordum. Baya tahrik olmuştu. Benim işim bitince üstüme çıktı. Üzerimde zaten sadece mayom ve Robin'in şortu vardı yani beni soyması zor olmamıştı.
Gözleri dudaklarımda geziniyordu yavaş ve nazik bir şekilde öpmeye başladı. Sağ eli vajinamda dolaşırken sol eli göğüslerime gidiyordu.
Daha başlamadan boşalmak istemiyordum ama gerçekten zevk veriyordu.
Dudaklarımdan ayrılıp göğüslerime içki dökmeye başladı. Dökme işi bitince göğüslerimi dudakları arasına alıp emmeye başladı. Sağ eliyle hala işine devam ederken yavaşça dudakları vajinama kadar gelecek şekilde içkiyi emmeye devam ediyordu. Ellerimi sıkı sıkı tuttu ve diliyle vajinamı yalamaya başladı. Ara sıra içine girip çıkıyordu ve bu oldukça haz vericiydi.
Ne zaman çıkardığını bile anlayamadığım şortunu bir kenara attı. Sıra ondaydı eğer ben boşalsaydım vücudum rahatsız olacaktı o da bunu biliyordu bu yüzden şimdilik sıra ondaydı.
Yine kucağına oturdum. Penisini içime sokarken bir eli belimde diğer eli göğüslerimdeydi.
Bir süre böyle devam ettikten sonra hızlanmaya başladı. Canım çok yanıyordu bu yüzden içimdekini çıkarıp ağzıma aldım. Zaten kısa süre sonra boşaldı. Sıra yine bendeydi.
Vajinama kısa bi öpücük bırakıp dudaklarıma yükseldi. Tekrar sağ eli vajinamda sol eli ise göğüslerimdeydi. Bende çok geçmeden boşalmıştım.
İkimizde yorgunluktan sırtüstü yatmıştık.
Sabah kimse uyanmadan hızlıca banyoya girdik ve beraber duş aldık. Sonra yatıyormuş numarası yapmak için sessizce odaya girip sarıldık ve gözlerimizi yumduk. Sabah Nami ve Sanji herkesi uyandırmaya başlayınca bizde yerimizden kalktık ve kahvaltıya indik. Yemekten sonra geminin kenarına geçip onun bacaklarına yattım. Ace zaten heryer de yatabilen biriydi. Ben de onun bacaklarında rahatça uyumaya devam ettim. Mutluydum.
(yazım veya noktalama hatam varsa affedin. Karakter isteğim açık lütfen bir şeyler önerin kimi yazacağıma karar veremiyorum)