★Koniec męki, początek czegoś pięknego★

819 11 7
                                    

Moje IG: w.rozmanowskaxd
IG Jannka: jann_music_
  
28.07.2023|

Wkoncu...wyprowadziłas się od rodziców którzy cię gnębili. Nie masz kupionego mieszkania i na bank nie starczy ci na nie, masz tylko 500 złotych a nie chcesz wynajmować jakiegoś pokoju w hotelu. Chcesz mieć własne mieszkanie na zawsze, a to trochę kosztuje.
Gdy tak błąkałaś się po Wrocławiu natrafilas na plakat na którym był Jann. okazało się że za kilka dni Janek ma koncert we Wrocławiu. Zawsze marzyłaś o tym żeby pojechać na jego koncert ale rodzice nie wypuszczali cię z domu bo ,,dopóki mieszkasz pod moim dachem..."
Bla, bla, bla Ehh... Stwierdziłas że kupisz bilet i pójdziesz na ten koncert choćby nie wiesz co.

Kilka dni później|

Poszłaś na koncert Janka i stałaś przy barkierkach, bo miałaś bilet vipowski. W któryms momencie krzyknęłaś do Janka ,,pięknie dziś wyglądasz'' a Janek usłyszał cię i odpowiedział ,,ty również".... Potem patrzył się na ciebie przez cały koncert a ty patrzyłaś się na niego.
Kiedy koncert się skończył wszyscy się rozeszli oprócz VIP-ów oczywiście. Nie było was dużo gdzieś tak 60 osóbek. Zrobiła się kolejka a ty byłaś prawie na końcu. Kiedy wkoncu doszłaś do Janka to co usłyszałaś prawie zwaliło cie z nóg.

J: a ja ciebie kojarzę, to ty krzyczałaś ,,pięknie dziś wyglądasz" i to tobie ja odpowiedziałem haha.

Ty: no taak, a co?

J: wiem że to głupie ale spodobałaś mi się, chciałbym zaspiewac z tobą na scenie w grudniu... Emm... Widziałem na fb że szukasz mieszkania do kupienia. Skojarzyłem ciebie po zdjęciu profilowym.

To prawda, szukałaś mieszkania... Ale ty masz z JANNEM śpiewać na scenie? Razem? Wspólnie?? Czy to jakiś sen? Uszczypnelaś się w rękę tak żeby Janek nie widział...rzeczywiście to nie był sen, Janek, sam Janek zaproponował Ci żebys śpiewała z nim na scenie.

J: tylko wiesz musiałabyś pojechać że mną do Warszawy żeby się trochę poznać. Wiesz żeby nie było niezręcznie na scenie w grudniu... Wiem że jest lipiec ale.....wiesz...ymmm myślę że dużo osób chciało by ze mną pojechać i żyć kilka miesięcy więc podaj mi swojego Instagrama a ja się z tobą skontaktuje chyba że chcesz dzisiaj ze mną pojechac...?

Ty: mogę dzisiaj pojechać........- całą się trzęsłaś z wrażenia nadal nie dowierzałaś że Janek zaproponował Tobie życie z nim przez kilka miesięcy. Poza tym nigdy nie byłaś w Warszawie i zawsze chciałaś spróbować tam pojechać. Rodzice ci nie pozwalali, nie pozwalali Ci nawet spotykać się ze znajomymi.

Podróż|

Wyjechaliście z Woj. Dolnośląskiego i już jechaliście przez Łódzkie. Janek miał coś w kieszeni. Wyciągnął to i okazało się że to była szczoteczka i pasta do zębów.

J: Boże ja śpiewałem ze szczoteczką i pastą w kieszeni niemoge bahahah muszę story dodać XDDDDD

Ty: dlatego ci te spodnie tak opadały z jednej strony bahahaha

Janek dodał insta story i odrazu ludzie dodawali to na tiktoka.

Ty: Sławny jesteś na tiktoku, ludzie będą cię kojarzyć tylko z tym haha.

Wyjechaliście z Woj. Łódzkiego i wjeżdżaliście na Mazowieckie. Była to bardzo długa podróż, choć jeszcze nie byliście w stolicy...

STEALING THE HEART | You and JannOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz