Nový člen rodiny

419 13 0
                                    

,,Monty,"vzbudila se Euphemie z dlouhého spánku. ,,Mio,"oslovil jí. ,,Víš jaký je den?" ,,Nevím,"řekla. Probudili se v ložnici, kde spal vždycky Sirius. Spěchali nahoru k jejich rodokmenu. Všechno je šokovalo. Viděli noviny, že je Sirius v Azkabanu a Remus zmizel. James a Lily mrtví. ,,My máme vnuka Mio,"řekl Monty. ,,Jsem v šoku." ,,Musíme ho okamžitě najít." Nevěděli, kde. Až Monty zjistil, že ví jedno lokační kouzlo. Neuvidí ho, ale zjistí polohu. ,,Mio chyť se,"řekl a přemístili se. Na dětském hřišti našli na houpačce jednoho chlapce. ,,Monty on vypadá jako James,"byla v šoku Euphemie. ,,Pojď,"řekla. Vešli na dětské hřiště. Chlapci tekly z očí slzy. ,,Jak se jmenuješ?",zeptal se něžně chlapce Monty. ,,Zrůda,"řekl. ,,Kdo ti tak říká?",zeptal se poté naštvaně. ,,Strýc Vernon a teta Petunie,"řekl. ,,A bratranec Dudley, protože mu to řekli." Euphemii trvalo než se uklidnila. ,,Ne, tak se nejmenuješ,"řekla mu. ,,Jmenuješ se Harry James Potter." ,,Harry James Potter,"řekl černovlásek. Vzpomněl si, že mu tak říkala paní Figgová, kde ho nechávali. ,,Kdo jste vy?",zeptal se. ,,Euphemie a Fleamont Potterovi,"řekl Monty. ,,Jsme tvojí prarodiče." Harry začel plakat. ,,Babi, dědo,"řekl se slzy. ,,A proč ti tak teta a strýc říkají?",zeptal se naštvaně Monty. ,,Protože se mi stávají divné věci,"řekl chlapec. ,,Třeba když mi teta Petunie ostříhala vlasy a narostly mi nebo když jsem utíkal před Dudleyho gangem tak jsem skončil na střeše." ,,A co víš o svých rodičích?",zeptal se ho Monty dál. ,,Že umřeli při autonehodě a byli to opilci bez práce." ,,COŽE?!",křikl pár naráz. Chlapec se zděšeně skrčil. ,,Klid Harry,"řekla mu něžně babička. ,,Harry to není pravda, Tvůj tatínek byl dobrý člověk." ,,A dělal pro tebe a tvojí maminku první poslední." ,,Maminka byla taky dobrá žena." ,,Milovali tě." ,,Ani neumřeli při autonehodě." ,,Byli to čarodějové jako my a ty." ,,Magie neexistuje,"řekl Harry. ,,Kdo ti to řekl?",ptal se Monty naštvaně. ,,Teta a strýc,"řekl. ,,A že jsem blázen." ,,Oni jsou blazni,"řekl Monty naštvaně. ,,Ty ne." ,,Magie existuje." ,,Vyhodili mě,"řekl Harry a zaupěl, když ho bolela ruka. ,,Co se ti stalo?",ptal se Monty. ,,Nic,"řekl smutně Harry. ,,Ukaž,"nedal se Monty a vyhrnul mu rukáv. Byla tam zlomená kost. ,,Kdo ti to udělal?",ptal se Monty naštvaně. ,,Strýc,"řekl Harry. ,,Dudley mě obvinil, že jsem mu rozbil hračky." ,,To oblečení máš velké,"řekla Euphemie. ,,To je donošené Dudleyho,"pravil chlapec. ,,Prý mě nemají z čeho uživit." ,,Já je zabiju!,"křikl Monty. ,,Teď ale tě vezmeme do tvého skutečného domova Harry a budeš už u nás." Viděli na chlapci, jak se poprvé cítí milován, když k němu byli laskaví. ,,Babi, dědo,"řekl a objal je. ,,Chyť se mě za ruku,"řekl mu Monty a přemístili se na Potter manor.

Domov a vytoužená radostKde žijí příběhy. Začni objevovat