,,To je všechno vaše?",zeptal se Harry, když Monty otevřel mávnutím hůlky bránu, kde pak šli. ,,Teď i tvoje,"usmála se babička. U brány rostlo plno rostlin a příjezdová cesta k sídlu byla vydlážděná mramorem bílým a šedým. V zahradě rostlo plno stromu a květin. Byli tam hypogrifové a pávy. A různá zvířata. A famprfálové hřiště taky. Když ho vzali dovnitř žasl o to víc úžasem. Hala byla do červené a bílé barvy a taky šedé. Poté i přijímací salónek, kde to taky luxusně vypadalo. ,,Je zde třicet jedna pokojů, dvanáct z nich ložnice,"řekl Monty. ,,Ukážu ti, který bude teď tvůj,"vzal ho do náruče a odnesl do jednoho z nich. ,,Tenhle patřil tvému otci,"usmál se na něj a položil ho na postel. Harry začel plakat. ,,Co se děje drahoušku?",zeptala se něžně Euphemie. ,,Jen že jsem nikdy neměl nic tak krasnyho,"řekl. ,,Spal jsem celou dobu v přistěnku pod schody." ,,V PŘÍSTĚNKU?!",křikl naštvaně Monty. Harry se skrčil. ,,Neboj není naštvaný na tebe, ale na ty zvířata,"řekla Euphemie. ,,Bolí to,"řekl Harry. ,,Co?",ptal se Monty. ,,Ta ruka a zada,"plakal jeho vnuk. ,,Svlékni se do spoda,"řekl Monty. Harry se zdrahal. Euphemie ho pohladila a řekla:,,Neboj my ti neubližime." Chlapec teda poslechl dědečka. Oba jeho prarodiče se zhrozili, co viděli. Zada plný jizev od přesek a tři kosti zlomený. ,,Kdo ti to udělal?",ptal se Monty. ,,Zase ti zvířata?" Harry vzlyky kývl. ,,Zabiju je!",křikl Monty naštvaně. Byl vzteky bez sebe, že tohle si někdo dovolil udělat jejich vnukovi. ,,Euphemie, přines Harrymu nějaké oblečení a boxerky jeho velikosti ode mě." ,,Zítra mu toho plno na Příčné koupíme." ,,Zmenši to." ,,Já pošlu patrona Lilyiné známé lečitelce ať Harryho prohlidne." Harry se zeptal:,,Co mi bude dělat?" ,,Neboj,"řekl Monty. ,,Vyléčí ti ty rány." A každý šel udělat svoji věc. Monty ještě napsal Severusovi Snapovi ať se dostaví, jednak říct jim o něm a Mii a poprosit o pomoc. A taky chtěli vysvobodit Siriuse, nevěřili, že by zradil jejich syna. A za Severusové pomocí nechat ty zvířata zatknout do Azkabanu za to, že jejich vnuka zneuživali a lámáli mu kosti. Zkratka nikdo jeho rodinu nebude urážet nebo ubližovat.
ČTEŠ
Domov a vytoužená radost
FanficHarry je v sedmi letech vyhozen ze Zobí ulice. Když bude zamlkle sedět na dětském hřišti najde ho někdo nečekaný.