Znovu ministerstvo a Sirius

165 4 0
                                    

Vešli do atria a šli rovnou k Brouskovi. Ten je pustil dál a řekl:,,Měl jste pravdu pane Pottere, Sirius Black nebyl strážce tajemství Potterových." ,,Včera večer jsme ho přivezli z Azkabanu a vyslechli pod veritesérem." ,,Teď leží u Svatého Munga." ,,Soud má už zařízený na příští týden." ,,A můžeme si Siriuse odvézt k nám?",zeptal se Monty. ,,Můžete,"řekl Brousek. Odletaxovali se tam. Našli Siriuse spát na pohptovostním lůžku. ,,A Potterovi,"řekl léčitel. ,,Jste tady kvůli Siriusovi Blackovi že ano?" ,,Ano, jsme,"řekl Monty. ,,A můžeme si ho odvézt k nám,"a předložil jim od Brouska povolení. ,,Jo, můžete, jdu napsat propuštěcí zprávu,"řekl. Po chvíli jim jí přinesl a dal jim i invalidní křeslo s čím se i odletaxovali na Potter manor. Monty Sirius vzal pod rameny do jeho ložnice a položil na postel. ,,Siriusi slyšíš mě?",zeptal se. Sirius vzdychl. ,,Siriusi,"oslovil ho znovu. Sirius řekl:,,Pane Pottere, paní Potterová." Pak se podival na Harryho a zeptal se s údivem:,,Harry jsi to ty?" ,,Ano, stryčku Siriusi,"řekl. ,,Ale vy jste mrtví,"pravil Sirius. ,,Probudili jsme se tady ze spánku, co nás měl zabít,"řekla Euphemie. ,,Spánku smrti." ,,Harry běž si na chvilku do pokoje,"řekl Monty Harrymu. Harry kývl. Každou chvíli čekali jejich známé. ,,Jak jste našli Harryho?",zeptal se v šoku. Monty všechno smutně a zároveň naštvaně řekl. ,,Petunie snad ne?",zeptal se v šoku. ,,Bohužel,"pravila znechuceně Euphemie. ,,Ten Brumbal byl víc než senilní, že ho umístil zrovna tam." ,,A co se vlastně stalo s tebou?",zeptala se. Sirius všechno řekl. ,,Tak proč ses o něj nepostaral?",ptal se Monty. ,,Proč sis nedokázal prosadit svou u toho idiota, když jsi ty jeho kmotr a nechal si Hagrida, aby ho na jeho žádost vzal do hroucího pekla s tou nejhorší osobou?" Sirius pravil nešťastně:,,Myslel jsem, že Brumbál nakonec našel někoho lepšího." ,,Že si ho vzal Remus." ,,Nevíte vůbec kde on je?" ,,Bohužel ne,"řekla Euphemie. ,,Pokusíme se ho po naší sově najít, možná ale už se k němu doneslo, co se s námi a Harrym stalo." Sirius pravil smutně:,,Měl jsem se soustředit na Harryho ne honit Červíčka." ,,A co je s Červíčkem?",ptal se Monty. Sirius všechno řekl, jak ho chtěl chytit, ale on mu jako krysa utekl. Monty provedl lokační kouzlo jako u Harryho. Funguje to naštěstí i na zvěromágy. ,,Tak kde ta krysa je?",zeptal se rozčíleně Sirius. Cítil se kvůli tomu hrozně. Kvůli Harrymu i té kryse. U rodiny která je na cestě sem,"řekl Monty. ,,Právě přichází." ,,Je štěstí a spása, že žijete,"pravil Sirius. ,,Pro mě i Harryho." ,,Kdybych tu krysu nepronásledoval, nedopadl by Harry takhle." Monty řekl:,,Je to pravda, ale už si to nevyčítej, nezměníš to už." ,,Hlavně že teď je Harry už u nás v bezpečí a ty jsi volný a Červíček bude dopadený." Sirius byl spokojen.

Domov a vytoužená radostKde žijí příběhy. Začni objevovat