Rozhodnutí o nápravu

190 6 0
                                    

Tentokrát tam nebudou Monty, Euphemie a Harry, ale může to být též zajimavý:

Když bystrozorové dorazili s Dursleyovými na ministerstvo tak dospělé zavřeli do zadržovacích cel a Brousek řekl:,,Dawlishi běžte s tím klukem ke mně a rozvaž ho, jestli bude ale dělat problémy svaž ho zase, já musím zařídit převoz Siriuse Blacka sem z Azkabanu." ,,Přijdu hned." Bystrozor teda vzal kluka za ruku. Přemýšlel, co s ním Brousek udělá, jestli půjde do mudlovského nápravného zařízení Svatého Bruta a pak vojenská  škola nebo ho dá do nějaké kouzelnické rodiny, aby mu všechno dostali z hlavy, co mu do ní nasoukali rodiče. ,,Tak sedni si,"řekl mu. Rozvázal ho a řekl:,,A nic nezkoušej." Posadil ho do křesla. Kluk chtěl něco říct. ,,Co chceš!?",zeptal se ho podrážděně. On ale nic říct nedokázal. Stále byl pod umlčovacím kouzlem. ,,Jo vlastně,"svitlo mu a mávnutím hůlky kouzlo zrušil. ,,Udělal jsem magii,"řekl. ,,Než jste nás zadrželi." ,,Jak jako?",ptal se. ,,Než táta otevřel pánovi a paní Potterovým tak křičel na mě ať si dám večeři venku, když si chtěl s mámou říct něco beze mě, já vzdoroval, on se rozpřáhl ke mně a já ho odstrčil." ,,Měl jsem upřímně strach, pan a paní Potterovi měli pravdu o mě." ,,Zkrátka si to můj bratranec nezasloužil." ,,No jistě, že ne!",odsekl mu Dawlish. ,,Jistě že měli!" ,,Chtěl bych se napravit,"řekl kluk. Bystrozor byl vedle. Ale v duchu se pousmál. Ti mudlovští bastardi budou šílet jestli neumřou v Azkabanu až Dudley dostane svůj dopis z Bradavic.
,,Tak všechno jsem zařídil,"přišel Brousek s Arthurem Weasleyem. ,,Sirius Black bude za pár chvil převezen sem a vyslechneme ho pod veritesérem a zařídíme mu soud." ,,A pro tebe,"řekl Dudleymu. ,,Zařídil jsem ubytování,"ukázal na Arthura. ,,Půjdeš s panem Weasleym k němu." ,,Moc teda nejsem rád,"řekl Arthur. ,,Nic u nás ale nezkoušej." ,,Musím něco říct,"řekl Dawlish a všechno řekl o Dudleym. ,,To je šokující,"zalapal po dechu Brousek. Taky měl reakci jako bystrozor. I pan Weasley. ,,Chci se napravit,"řekl Dudley. ,,Tak pojď,"nabídl mu ruku pan Weasley. Cestou z ministerstva se Dudley zeptal:,,Nevíte jak Harry na tom je?" ,,Ti lidé mi naznačila,že jeho prarodiče moje rodiče zatkli, že jsme byli k němu špatní prý." ,,To byli,"řekl mu Arthur. ,,Jsem ale překvapený tím co Dawlish řekl o tobě." ,,A že se chceš napravit." ,,Musíš to ale u nás vysvětlit." ,,Jinak vím, že Harry na tom byl hodně špatně hlavně kvůli tobě a otci,"dodal. ,,Nemysli si, že když u nás budeš, že na to zapomeneme." ,,Beru to na vědomí,"řekl Dudley. ,,Chceme zítra za Harrym na Potter manor,"řekl mu jeho nový opatrovník. ,,Potter manor?",nechápal Dudley. ,,Tam teď bydlí s těmi svými prarodiči,"vysvětlil mu pan Weasley. ,,Zůstaneš, ale zatím s mojí ženou doma, nebudeme tě zatím k ním brát." ,,Ale já chci za ním,"řekl Dudley, když došli k budce. ,,Až bude příležitost, vezmeme tě za ním,"řekl mu Arthur. ,,Musíme to taky říct jeho prarodičům." ,,Zaprvé Harry se ještě zotavuje a zadruhé u pana a paní Potterových nebudeš jen tak vítán a obzvlášť ne u nich doma." Dudley vypadal, že tomu rozumí. Arthur se poté rozloučil v budce s ženským hlasem a před budovou se přemistili do Doupěte.

Domov a vytoužená radostKde žijí příběhy. Začni objevovat