Euphemie poslala nakonec skřítku Tizzy ať přinese to oblečení. ,,Už ti nebude ubližovat,"konejšila chlapce. Mezitím letaxovou sítí přišla léčitelka Jennifer Mertrová. ,,Ahoj Harry,"řekla mu chlápci nejklidněji. ,,Já jsem Jenny,"řekla mu přátelsky. ,,Vyléčím ti ty rány,"vytáhla hůlku a chlapec se zděsil. ,,Neboj,"řekla mu. ,,Provedu léčivé kouzlo, nebude to nějak bolet nebo mravenčit." ,,Uvolní se vklidu." Harry se teda uvolnil a léčitelka mavla hůlkou. ,,Je to silná podvýživa,"řekla pak. ,,Málo jedl, řezné rány, modřiny." Řekla chlapci ať ukáže ještě zuby. Všichni čtyři v pokoji se zděsili. Většina chlapcových mléčných zubů byla pryč. Vyražený násilím nebo tahem a schnilá s kazy. Ano, čtyři. Byl tady už i Snape. ,,Dá se to nějak vyléčit?",ptal se naštvaně Monty. ,,Bude dostávat nějaké lektvary Pottere,"řekl Snape. Požádal o pomoc Snapa, když Sirius byl v Azkabanu a Remus pryč. Řekl mu, když dorazil. ,,Vím, že omluvu od Pottera nechceš." ,,Ale měl si rád Lily." Snape mu řekl:,,Váš syn mi dělal že života peklo." ,,A má i zlomenou nartni kost." ,,A žebro." Euphemie chlapce oblíkla do pyžama, které mu zmenšila od Montyho a políbila ho na čelo. Severus mu dal nějaký uklidňující lektvar. Vyšli ven a Euphemie řekla:,,Dinky" ,,Ano paní Euphemie?",zeptala se skřítka. ,,Hlidej Harryho, kdyby se vzbudil nebo měl noční můru vzbudíš Montyho nebo mě,"řekla. ,,Ano, paní,"řekla skřítka a potichu se premistila za Harrym. Už totiž bylo hodně hodin. ,,A máme se ozvat?",zeptal se Monty. ,,Jo,"řekla Jenny. ,,Bude trvat než si zvykne." ,,Každopádně určitě zajděte na ministerstvo za Brouskem, aby bylo okamžité a Harry by byl vám Harry oficiálně svěřen, jestli by Brumbála něco zkoušel." ,,A musíte taky prokázán totožnost,"řekl Snape. Oba Potterovi kývli. Chtěli stejně i vysvobodit Siriuse. Taky nechat zatknout ty mudlovské bastardy. Nechtěli, aby jim to prošlo, že nerespektovali jeho syna, vnuka a snahu. A ,,skvělá" švagrová sestry jeho snachy taky, aby to odnesla a šla s nimi. Za to že uhodila jejich vnuka a radila ho víc jak oni a urážela jejich syna a jeho ženu přestože je neznala. Když Snape i Jenny odešli tak šli do Montyho pracovny. Předtím ještě řekla další skřítce Tizzy, aby udělala čerstvý víno. ,,Na zdraví,"řekla Euphemie, když Monty nalil oběma deci vina. ,,K prosperitě Potterových,"řekl Monty a přiťukli si.
ČTEŠ
Domov a vytoužená radost
FanfictionHarry je v sedmi letech vyhozen ze Zobí ulice. Když bude zamlkle sedět na dětském hřišti najde ho někdo nečekaný.