Nakonec se to neobešlo bez soudu, když Potterovi žalovali Dursleyovi i za krádež v jejich trezoru. A bohužel Harry u toho musel být. Když vypovídal o svých zážitcích těch démonů třepal se mu hlas. Psychicky se zhroutil tak že ho Monty musel chytit. Musel jim taky ukázat všechny vzpomínky. Dursleyovi se snažili obhájit svá práva, ale všechno bylo marný, protože důkazy byly jasné. Zvlášť Vernon vyváděl při vypovídání. Siriusobi dopadl soud dobře, takže byl očištěný. ,,Ztratil si svá práva od té chvíle, kdy si začel týrat dítě!",okřikl ho Popletal a umlčel ho opět. Monty s Euphemii vypadali, že by se na něj nejraději vrhli. Na něho především protože viděli z vnukových vzpomínek, že mu ubližoval hlavně on. Jeho hnusnou sestru zatkli bez soudu do mudlovského vězení za zneužívání. O kouzelnickém světě dostali, ale mudlovští policisté za úkol pomlčet. Harry plakal do Montyho náruče. Euphemie pohlédla na Dudleyho, který seděl v klíně zrzavé baculaté čarodějky. Byla překvapená, když řekl, že se chce napravit, ale pořád to měla v sobě, když poslouchal rodiče, aby mlátil jejich vnuka, byla i na něj pochopitelně naštvaná. Popletal poté vynesl rozsudek. ,,Klid štěně,"pohladil Sirius kmotřence. ,,Petunie Dursleyová, rozená Evansová je vinná ze spáchání trestného činu týrání kouzelnického dítěte, krádež peněz a pokus o vraždu kouzelnického dítěte a odsuzuje se k trestu 25 let v Azkabanu a je povinná vrátit svému synovci všechny ukradené peníze, které měly být na jeho péči." ,,Místo toho to ale zneužila." ,,Vydělá si je se školníkem Filchem v Bradavicích." ,,Vernon Dursley je vinnen ze spáchání trestného činu týrání kouzelnického dítěte, krádež peněz a pokus o vraždu kouzelnického dítěte a odsuzuje se k polibku mozkomora." ,,Soud skončil můžete odejít a bystrozoři odveďte vězně." ,,Už budou pryč Harry,"řekl konejšivě Sirius Harrymu. Šli átriem až ho někdo oslovil koho nepočítal, že uslyší. ,,Harry,"řekl Dudley a držel se za ruku Molly Weasleyové. Starší Potterovi, Sirius a Remus se kolem Harryho napjali jakoby čekali, že na něj zaútočí. ,,Harry chci začít znovu,"přišel k bratranci a nabídl mu ruku. ,,Harry Potter,"řekl jeho bratranec a ruku přijímul. ,,Myslíš to vážně?",zeptal se ho přísně Monty. ,,Jestli chceš něco říct, tak máš jen pět minut ani o vteřinu dýl." ,,A jestli lžeš, tak je to naposledy, co se k Harrymu a k nám přiblížíš." ,,Zkrátka chtěl bych abysme se všichni sešli,"řekl Dudley. ,,Prosím,"řekl tiše. ,,Chci dokázat, že nejsem jako můj otec a už nechci být." Prosím dokázal sotva říct. Zdvořilost mu ještě trochu byla cizí. ,,Můžeme se sejít,"řekla Euphemie taky přísně. ,,Ale jestli bb0deš pokračovat ve způsobech šikany a budeš stále jako spratek tak máš u nás útrum." ,,Babi může zítra Dudley přijít k nám na manor se všemi Weasleyovými?" Euphemie se rozzářila, že její vnuk o něco poprvé požádal a nebál se. ,,Klidně může,"řekla s úsměvem. ,,Budeš se ale chovat slušně?",zeptal se Dudleyho přísně Monty. ,,Budu,"řekl Dudley a objal svou novou pěstounku. Viděl poté jak se Potterovi a dva Poberti odletaxovali pryč. Nechtěl ztratit kvůli svým rodičům jedinou rodinu. Slova Montyho a Euphemie mu pořád zněly v hlavě, že oni čistokrevní kouzelníci si cení rodiny. Koneckonců Monty a Euphemie byli jeho prastrýc a prateta. Měl trochu strach za nimi jít, protože poznal, že jsou přísní a ochranitelští z jejich setkání. Když přišel poprvé do Doupěte tak nebyli z něj Weasleyovi nadšení, ale když jim řekl, že se chce napravit, tak byli mírnější. Bylo pro něj nezvyk sdílet pokoj s dalším chlapcem. Ron se mu snažil pomáhat. Nemohl, ale jíst tak jako vždycky. Když začel křičet svým stylem při tam své první večeři, tak za trest byl poslán nahoru. Po půl hodině za ním paní Weasleyová přišla a vysvětlila mu proč byl potrestán a pevně Dudleyho objala. On všechno pochopil a mohl si dát přiměřené množství večeře. Ron mu pro potěšení donesl než usnul teplé mléko. A tak začel se dostávat ke svému lepšímu já.
ČTEŠ
Domov a vytoužená radost
FanfictionHarry je v sedmi letech vyhozen ze Zobí ulice. Když bude zamlkle sedět na dětském hřišti najde ho někdo nečekaný.