Dıcek birşeyim yok tükendim ciddi anlamda
Hem kitaplara bölüm atamıyorum hemde hayat üstüme üstüme geliyor
Her neyse sizi tutmiyim (sanki bölüm çok iyiymiş gbı)
İyi okumalarrr!
-
Yılanlar🐍(tısss)
HanJi
Ulan kalkınBabyBread
Ne oldu hyungFelixie
Harbiden ya ne oldu sabah sabahHanJi
Anlatsam inanmazsınızMinho
Kokunu kırmışfk
KDLDODOFJDJDJJEJEBEN
Seungmininthebulding
Sizede günaydın birİkincisi neden kırılmış
Üçüncüsü neden gülüyon
Dördüncüsü inşallah kolunu jisung kırmamıştır
BabyBread
Hyung?HanJi
Yok be cani miyim ben hayvanlara vuramamFelixie
Dedi 1/e den Han jisungHanJi
Ben bakıyom ona yağağapağağSeungmininthebulding
Seviniyo mu üzülüyo mu?Felixie
Bilemiyorum-
Telefonu kapatıp kombine koydum "ya suyumu versene" koluna vurdum bir tane. Acıyla bağırınca yanlış olduğunu anladım. Kırık koluna vurmuştum. "Ya bağırma be özür..." "devamını söyle" asla ondan özür dilemiceğimi biliyordu. "Özür dile.. İşte" sesim duyulmuyodu bile. Sırıtarak bana bakıyordu "Jisung özür dile" zorunda değilim ki neden diliyorum "zorunda değilim ve istemiyorum"Biranda kendimi minho'nun kucağında bulmayı beklemiyordum. Kalkmaya çalışınca tuttu beni. Ki sanırım bu biraz yanlış birşeydi.
Sakince kalktım "özür dilerim Minho" mutluca yüzüme baktı "kabul etsem mi acaba?" bilerek yapıyordu. "Özrü diledim işte kabul etsene!" kıkırdadı ve bana döndü.
"Neden bu kadar sinirlendin aniden Jisungie~" elimi kaldırdım ama koluna vuramazdım o yüzden kafasına vurdum hafifçe.
"Ahhh- kafam!" abartıyodu bence. "Sen hyunjin hyung denilen çocukla fazla takılıyorsun"
Sinirlendiği belliydi "ona neden hyung diyorsunda bana demiyorsun?" ona yaklaştım yüzüne doğru "belkide hyung olamıyorsundur? Hm?"
Kalkıp hızlıca mutfağa koştum. Oda peşinden inip bir sandalyeye oturdu.
"Su versene"
"Yoo vermicem"
"Jisung demin vermedın ztn"
"Lan yatalak mısın komada mısın? Alsana kendi suyunu!"
Dudaklarını büzüp gözlerime, gözlerimin tam içine bakıyordu. Hızlıca bir bardak su koydum ve öneme sertçe bıraktım. Hızlıca odama gittim.
Neydi şimdi bu? Demin yaşananlar?
Tanrı aşkına yıllık izindeyken uğraştığım şeye bak. Bilgisayarımı açıp yarım kalan ve neredeyse 2 aydır bitiremediğim dizimi izlemeye devam ettim.
-
Kapıyı çalmadan pat diye açan bir Minho kapının arasından bana bakıyordu."Ne oldu?"
"Sana bakmaya geldim"
"Neden?"
"Sıkıldım"
"Yani napabilirim?"
"Of Jisung, beraber izleyelim mi hm?"
Bir anda yanıma sandalye çekmiş ve başını omzuma koymuştu. Durdurduğum diziyi açtı. "Y-yarım kaldı ama yani anlayamazsın ki" ona bakamasamda yüzünde ki sırıtışı hissedebiliyordum. "Olsun. Anlarım ben, anlamazsan anlatırsın"
Kısacası izlediğim diziyi görsün istemiyordum çünkü başrol çift gay di.
Minho üstüne üstlük tamda öpüşme sahnesinde gelince ellerimle yüzümü kapattım.
Gülerek ellerimi yüzümden çekti. "Hala çocuk gibi öpüşme sahnelerinde yüzünü gizliyor musun?" gülmeye devam etmişti.
"H-hayır"
"Neyse başka birşey izleyelim. Öpüşme olmayan"
İyice yerin dibine girmiş gibi hissediyorum. Minho sayfayı silince duvar kağıdını görmesin diye önüne geçtim bilgisayarın.
"Jisung çekilirmisin?"
"Şey sen bir arkanı dön ben açarım birşeyler"
"Neden jisung?"
"Çok soru soruyorsun. Hem süpriz olsun"
"Peki ama gay dizisi de olmasın" gülerek sandalyeyle döndü arkasına.
Minho ne sever ki? Zevksiz adam. Homofobik piç.
Korku filminin doğru olmayacağını düşünmüştüm. Ama çok güzel duruyordu, Minho nun yanında korkmak istemiyorum çünki en az 1 ay dalga geçer. Birde bilim kurgu vardı.
"Dönebilir miyim artık?"
"Dön de ben iki film arasında kaldım"
Dönüp ekrana baktı. "Hmm hangisini istersin"
"İkisinin arasında kaldım dedim ya"
"Oy vererek seçelim"
"Minho kim verecek oyları tanrı aşkına"
Evet şu an kırık kollu bir Minho beni çekiştirerek kedilerin ve Bbama'nın olduğu odaya götürdü. Kilerde kalıyordular.
"Şimdi sırayla oy vericekler" bilgisayarı bana verdi. "Sen göster kolum kırık benim" oflayıp ekranı Doongie ye gösterdim. Bilim kurguya götürmüştü patisini. Sonnie de aynı şekilde. Dori ise korku filmini seçmişti. En son Bbama ya gösterince oda korkuyu seçmişti.
"Eşit oy"
Minho ya döndüm "Şimdi sen oy ver" sırıtıp "korku olsun o zaman" bilerek yapıyordu. "Ben vermiceksin ama bil-" "hayır. Korku filmi izleyeceğiz"
-
Film başlayalı 10dk olmuştu ama ben şimdiden yastığıma sarılmış ve koltuğa tünemiştim bile.Omzumda bir el hissetmiştim. Minho nun eli.
-
Oy verin💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Needs -Minsung
FanficLee Minho'nun acilen evlenmeye ihtiyacı vardı, bunun için ev arkadaşı olan Han Jisung'u seçmişti. -mpreg- -yetişkin içerik- -texting/düz yazı- |Needs fanfic by JustAndJustMinsung|