Eli yavaşça tişörtümün koluyla oynuyordu. Bir süre sonra Minho ya yaslandığımı fark ettim. Belkide anlamazdı?
Yavaşça kafamı omzuna koydum. Koymakla birlikte saçlarımla oynamaya başladı. İşte zayıf noktam.
Gözlerimi kapatıp kendimi uyku ve Minho'nun kollarına bıraktım.
Sonrasında ne mi oldu jisung da bilmiyor
Nys bölüm bitti
Şka şka bu kadar kısa yazmaz yazarınız
O sırada letter ın ortama giriş şekli 💅👁👄👁Nys ya bu arda benimde zayıf noktam saçlarım bu yüzden jisung unda öyle
3. Kişili anlatım
Minho bir süre daha izledi filmi sıkılmıştı. Jisung omzunda uyurken onu inceledi. Bir sincaba benziyordu. Tatlı
Ne yapacağını kestiremedi Minho. Onu yatırmalı mıydı? Veya burada bırakmalı? böyle mi kalmalıydı rahatsız olabileceğini düşündğ Minho.
"Jisung uyumadıysan kalk yat yoksa tüm evi sen süpürürsün" uyuyordu jisung. Emindi Minho bundan jisung uyuyordu.
Yavaşça kucağına alıp yatağa götürdü. Yanınada kendi yattı. Nede olsa uyuyordu ne olabilir ki
-
Sabah ışıkları gözlerini kamaştırıyordu Jisung'un. Gözlerini açtıpında beline sarılı olan ellerin sahibini tahmin etmişti. MinhoJisung biraz kıpırdandığında belindeki eller geri çekildi. Jisung arkadına döndü ve Minho ya baktı.
"Günaydın Sung" gülümseyip saçını okşadı.
Jisung şaşkınlıpını gizleyemedi. "Günaydın" dedi sakince.
"Ah özür dilerim sanırım burda uyuya kalmışım hiç hatırlamıyorum"
"Sorun değil de yatak tek kişilik" sorun yatağın tek kişilik olması değil bedenlerinin birbirine çok yakın olmasıydı.
Minho fark edip bacağını Jisung'un bacaklarının arasından aldı. "Minho" Minho Jisung'a baktı tekrardan "hm?" dudaklstını yaladı. "Yok bir şey" jisung panik yapmıştı açıkcası ve minho doğrudan Jisung'un dudaklarına bakıyordu.
"Jisung"
"Hm"
Dedikten sonra minho Jisung'un dudağına minik bir öpücük kondurdu. Ellerini beline doladı tekrardan. Jisung'u yavaşça üstüne doğru aldı ve alt dudağını emmeye başladı.
Minho biraz doğrulup sırtını yatak başlığına dayadı, jisung ise kucağındaydı. Minho öpüşlerini derinleştirirken jisung ise yetişmeye çalışıyordu.
Bu güzel anı bozan şey Minho'nun çalan telefonu oldu
Minho jisung dan ayrılmadan oturdu ve yavaşça ayrıldı şişmiş dudaklardan.
Jisung utanıp başını eğmişti Minho onu indirmeden telefonuna uzandı. Bu biraz yanlıştı
Telefonu alıp jisung'u yatağa bıraktı. Jisung gmzünğ ovuştururken minho Jisung'un yanağından makas alıp çıkmıştı odadan.
-
Diğer bölümler daha güzel olcak beklemede kalınÖptüm 💌🍓
Bye!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Needs -Minsung
FanfictionLee Minho'nun acilen evlenmeye ihtiyacı vardı, bunun için ev arkadaşı olan Han Jisung'u seçmişti. -mpreg- -yetişkin içerik- -texting/düz yazı- |Needs fanfic by JustAndJustMinsung|