- 3 -

348 23 2
                                    

LeeFelix

Selam!

Nasılsınız Bay Bang?

😊😊😊💗💗💗

BangChristopherChan

Selam, Bay Lee.

İyiyim, teşekkür ederim. Siz nasılsınız?

LeeFelix

Güzel, iyi hissediyorum. Ama epey bir yorgunum. Bu saatte yazdım çünkü günlerim genellikle baya dolu oluyor, bilirsiniz belki.

BangChristopherChan

Biliyorum.

LeeFelix

Merak ediyorum, robot olmak nasıl bir his? Stajyerliğini nasıl yaptın mesela?

BangChristopherChan 

3 Ekim 1997 yılında babam beni dünyaya getirdi. Bilincim o zamandan beri var. Yalnızca bilgisayarın içindeki bir uygulamadaydım. Zamanla bana birkaç vücut geliştirdi. Bazıları ile bir süre yaşadım fakat işe yaramadı. İstediği gibi olmamıştım. Çok güzel bir yeteneği vardı babamın, iyi çizim yapardı. Beni sayamayacağım kadar çok çizdi. O sırada da annem Seungmin için çalışıyordu. 

2010 yılında bana bir vücut çizimi yaptı. Kararını vermişti babam. Bu çizimi gerçekleştirecekti. Ama yapamadı, vefat etti. Onun oğlu büyüdü ve beni tamamladı. Vücudumu en iyi şekilde geliştirdi. Aynı şey Seungmin için de geçerli. Annem öldükten sonra babamın oğlunun yakın bir arkadaşı Seungmin'in işini devraldı.

LeeFelix

Çok heyecanlı! 

Peki sonra ne oldu?

Neden idol oldunuz?

BangChristopherChan

Babam, benim ve Seungmin'in yaratıcısı gençken idol olmak istermiş. Seçmelere katılmış ve seçilmiş. Çok yetenekliymiş, idol olmak için doğduğundan bahsederlermiş. Ama bir trafik kazası sonucu iki ayağını kullanamaz olmuş. Kısa bir süre sonra da hayatını kaybetmiş. Bu onun tüm kariyerini etkilemiş. Şirketten ayrılmak zorunda kalmış. Ondan sonra kafasındaki yakın arkadaşlarını canlandırmak istemiş. Ben, Bang Christopher Chan onun bir karakteriymişim. Kim Seungmin de öyleymiş. 

LeeFelix

Hm.. Üzücü olmuş.

Üzüldüm.

BangChristopherChan

Üzülmeyin, ben babamın hayalini gerçekleştirdim. Seungmin de gerçekleştirdi.

Umuyorum ki, popüler ve sevilen iki idol olacağız.

LeeFelix

Umarım.

Bu arada şey... Yemek yiyebiliyor musunuz? Merak ettim de. Bir de yatağıma oturmadan önce brownie yapmıştım. Getirebilirim yiyebiliyorsanız.

BangChristopherChan

Şirin elleriniz ile emek, zaman verip yaptığını brownielerinizi tatmayı çok isterdim fakat Tanrının yarattığı bir insan olmadığım için mideme su, herhangi bir sıvı veya yiyecek alamıyorum. 

real heart - chanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin