BÖLÜM 2

6.7K 354 123
                                    

Yazarın Anlatımıyla

Mina çok korkuyordu silah sesin'den çok korkuyor'du aşağıya indi babası'nın yanına çünkü çok korkuyor du babası hemen aşağıya indi annesi mina'yı sakinleştiroyor du babası halla gelmemişti Mina annesin'den gitmeyi istedi ama annesi koymadı. Mina annesin'den su yalanı ile mutfağa yolladı ve hemen aşağıya indi konuşmalara şahit oldu.

Oğlun'un hatasını biliyorsun yani şimdi benim kızım nerde kudret bey oğlun'un Hakkı ölüm'dür..

Mina iyice korkmuştu demir abisi şimdi ölebilir'di bu nasıl bir durum şimdi abisi ölücek miydi korkudan elleri titriyor'du gözleri dolmuştu annesi Ayten hemen mina'yı yukarı çıkardı. Mina hala şok içerisinde idi konuşmalar aklından çıkmıyor'du annesi Ayten hanım hemen Su getirdi birazda olsa kendine gelmişti annesine anlattığında annesi de kötü olmuştu kapı açıldı Mina hemen kalkıp gitti baktı babası ve devrim abisi gelmişti Mina hemen babasina sarıldı ağlayarak baba abime birşey yapıcakmılar o iyimi babası kudret hiç tepki vermeden içeri girdi.

Devrim abisi mina'yı terasa çıkardı biraz sakinleşsin diye Mina biraz daha iyi'di ama yine içinde bir korku vardı. Mina aşağı inip su alırken konuşmalara şahit oldu.

Berdel olucakmış Mina ve oğuları arasında berdel olucak yani demir yüzünden kızım yandı Ayten şimdi mina'yı vermesek demiri vurucaklar bu nasıl bir bela nasıl olucak.

Evladımın biri vurulma biri tanımadığı biri ile ne olucak kudret napıcaksın

Bardağın yere düşmesi ile kudret ve ayten'in gözleri kapıya doğru baktılar Mina hemen babası ve annesinin yanına giderek biraz durdu ve konuştu

Abim için berdel olmaya hazırım ben

Diyip gitmişti Mina odasına geçti kapıya yaslandı göz yaşları teker teker süzülüyordu yanaklarından abisine kiyamzdı ki hemen yatağına uzandı ve uyuya kalmıştı.

Sabah olmuştu hemen kalkip banyo'ya girdi ayna'ya baktığında gözleri kızarmış'tı ağlamak'tan helak olmuştu Mina çok yorgun hissediyor'du kendini aşağıdan bağırış sesleri geliyordu ne oluyordu diye geçirdi içinden mina koşarak aşağıya indi ne olduğuna bakıyordu abisi demir yanında kaçtığı kızla duruyor du abisi devrim ve babası kudret bey abisi demire bağırıyor'du annesi ise sadece ağlıyor'du babası tam elini kaldır'dı ki Mina'nın sesi herkesi o yöne doğru odakladı.

Artık yeter!! Baba abimin suçu yok ben kabul ediyorum berdeli aşiretleride buna karar vericek emin ol ben iyiyim lütfen bağırma

Mina ağlıyordu babası kudret mina'ya sarıldı mina ağlıyordu yine babasına sım sıkı sarıldı babası mina'yı odasına çıkardı odaya hemen devrim abisi geldi babasına baktı kudret bey oda'dan çıktı.

Mina'nın Anlatımıyla

Devrim abim'in odama gelmesi ile babam oda'dan çıktı devrim abim yatağıma oturup bana sarıldı abisinin göğüsüne koydu başını devrim konuşmaya başladı

~Canım kardeşim gözlerine yazık hem güzel gözlerin ağlamasın bak hem benide kırarsın mina'm herşeyim sen benim küçük minicik kardeşimsin kim ister kardeşinin tanımadığı biri ile berdel olmasını bak sen çok güçlüsün herşeyi başarırsın kendini üzmek yok sen herşeyi yaparsın

Abimin bu güzel sözleri içimi ısıtıyordu canım abim keşke herşey daha güzel olsaydı ama kader bu ne yapa bilirdik abim'in göğüsünden kafamı kaldırıp abimi öptüm daha iyidim abim'in bana bu halleri çok hoştu göz yaşlarımı silip odadan çıktım hemen demir abim'in yanına gittim demir abim'in yanıda kimse yoktu hemen oturdum ağlıyordu biliyordum oda kendini suçluyordu abime sarılıp onunal konuştum

Küçük Sevdam |BERDEL|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin