Пролог

90 6 2
                                    

***
Стоячи за дверима кабінету мадам Максим, директриси академії чарів Бобатон, дві дівчини і двоє хлопців намагалася прислухатися, що відбувається за дверима кабінету.
-Ми забираємо документи Елізабет,-сказала жінка років 40 з дуже рішучою інтонацією, ніби цю фразу вона готувала все життя.

-Вибачте місіс Поттер, але я хотіла поговорити про виключення міс Поттер з академії Бобатон,-чутно сказала директриса школи чарів мадам Максим.
Після цієї фрази друзі між собою переглянулися, всі трохи засумували, ні вони знали, що так буде, але надія була, що пронесе.

-Ми розуміємо, мадам Максим, але в нас питання перевести Джейн у Гоґвартс стоїть вже давно і ось ми зробили свій вибір,- сказав на вигляд дуже серйозний чоловік -батько нашої героїні.

-Але вона розгромила половину школи,- продовжила директриса.
Після чого Джейн не примусово, невинно посміхнулася.

-Ми знаємо професор-сказала Юфимія- мати Джейн, при цьому зітхаючи, не в перше вона чує, як її діти щось зітворили.
***
Після того як діти почули шурудіння за дверима, вони бігом відскочив від дверей, немов ті палають.
-Підслуховували?-спитав посміхаючись Флімонт, при цьому обходячи поглядом компанію друзів.

-Ні в якому разі, містер Поттер,-хутко відповів один з друзі його дочки, трошки вищий за Джейн з веснянками та руснявим волоссям. Після чого інші троє закивали, стараючись не сміятися.
***
-Джейн, де твоя підвіска була, коли ти підривала половину школи?- почала розпитувати мати доньку.

-На мені, мам, ми не хотіли цього робити, то випадково якось вийшло, мала бути просто ковзанка,-відповіла дівчина з невинною посмішкою та пожимаючи плечима.
На що мати дівчини просто зітхаючи похитала головою, а батько зі сміху ледве не лежав на підлозі.
***
Ну, що, сподіваюся, цікавий початок.
Я Джейн Елізабет Поттер, особистість з характером, навчалася в Бобатоні до 27 червня 1975 року, мої батьки забрали мене звідси, трохи сумно, але нічого.
Через цю новину я переходжу в Гоґвартс, мій брат ще нічого про це не знає, ну буде сюрприз. І батьки мені дали два тижні на збори та прощання з друзями.

Космічна квітка, що? Where stories live. Discover now