Стоявши на порозі зовні невеликого, але дуже гарного будинку Джейн вже уявляла, як здивується її брат, Джеймс Поттер,післі довгих двох років розлуки між ними, тому що до її приїзду на канікули ще місяць, якщо вона взагалі б приїхала з Франції.
Дівчина посміхалася зі своїх думок, як її перервали.-Елізабет, заходь,-закочуючи очі, на те як назвала дівчину мама, вона заходить в будинок,-дивись не розгроми будинок!
Але дівчина вже не звертала уваги на те, що додала мама, вона, закривши очі, насолоджувалася запахом рідної оселі, а потім відкривши їх почала розглядати будинок чи нічого не змінилося за період її відсутності вдома.-Мам, чому я маю рознести будинок,- почулося з другого поверху і ще якесь шарудіння, скоріше за все, хтось спускається по сходах,- скільки раз гово...Джейнні?
-І тобі привіт брате, рада тебе бачити,-сказала радісно Джейн переставши розглядати будинок і перевела свій погляд на брата якого давно не бачила. В її очах можна було побачити блиск захоплення,радості та суму через розлуку.
-Брате? Ти не казав, що в тебе є сестра,-сказав якийсь ну дуже привабливий хлопець
-Ти чому нічого не написала, я дуже здивований,-не розуміючи чи це сон,чи це наяву, сказав Джеймс обіймаючи сестру і не звертаючи увагу на свого друга
-Сюрприз,- радісно відповіла сестра, сміючись і кайфуючи в обіймах брата
Як тут ззаду почулося шарудіння.
-Це й не тобі говорилося, Джеймсе,-сказала Юфімія Поттер, заходячи в будинок, немов сміючись з ситуації та радіючи за дітей, що ті зустрілися,- Добрий ранок, Сіріусе.
-Добрий, місіс Поттер, давайте допоможу, містер Поттер,-спішучи каже той незнайомець та хутко хапає якісь пакунки.
-Сіріусе, скільки разів казали просто Юфімія та Флімонт.
-Вибачте, Флімонте,-сказав хлопець заносячи деякі речі Бет і біжить за наступними. Він цим хоче віддячити Поттерам за те, що ті прийняли його в свою сім'ю.
Атмосфера в будинку була дуже комфортною, брат з сестрою обіймалися, Сіріус і батьки заносили пакунки в будинок при цьому не заважаючи Джейнні і Джейммі.
-Доню, йди відпочивай та розкладай речі,-турботливо сказала Юфімія коли всі речі були в будинку,-Джеймсе, синку, допоможи сестрі підняти все нагору.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Космічна квітка, що?
FanfictionВ ПРОЦЕСІ! . Що, якби у когось з мародерів була сестра, а що якщо цей хтось Джеймс Поттер? І це не просто сестра, а сестра-близнюк? Джейн Елізабет Поттер-не проста дівчина, запам'ятайте це. Пейринг:Ожп/Сіріус Блек . . . Ну, що сподіваюся спод...