Розділ третій. Алея Діаґон

67 4 5
                                    


Все літо троє підлітків тривало в такому руслі. Ну майже, інколи Джейн Поттер ходила сама на прогулянку або як вона хотіла з самого початку сиділа цілий день в кімнаті і читала. Ой я зовсім забула описати кімнату Джейн.
Її кімната була дуже світлою та просторою, чомусь це місце було в білих тонах, стіни ідеально білі, ніби до них не торкаються взагалі. Ліжко стояло зліва від дверей і ніби було відділене, від решти кімнати, гірляндою на стелі у вигляді ліан. Далі біля вікна стояв білосніжний стіл з стільцем на колесиках, біля стола була величезна книжкова шафа з уймою книг, біля якої валялося крісло мішок. І, як не дивно, в протилежному кутку кімнати була, так звана, "музична студія" в якій була гітара та піаніно, на диво, вони були не білі, а чорні, як смола. Ну і куди ж без постерів, це були і улюблені музичні гурти, спортивні команди, фото з друзями, просто якісь картинки і навіть зіпсовані...платівки? Дивина.
І ось міс Поттер спить в цій чудовій кімнаті й нікого не чіпає, як тут хтось закричить на весь будинок:

-Листи прийшли з Гоґвартсу!

-Джиммі я тебе приб'ю!-не дуже дружелюбно і лагідно крикнула Джейнні.

-Я допожу!-злісно кинув Блек.

-Ого, у вас є спільна тема, це прогрес у ваших відносинах.

-Джейммі, бійся я спускаюся, на твоєму місці я б вже сховалася,-з награною турботою промовила Джейн,-але ти не думай, що це тобі допоможе.
***
-Стій кому сказала.-стоячи напроти столу і намагаючись спіймати брата, наказала Джейн.

-Зі всією любов'ю до тебе, але я не самогубець.

-Слухай, не бачилися два роки, тому ти і забув, що мене будити собі дорожче.-як тут за спиною Джеймса, Бет побачила як підходить Сіріус з не найкращими намірами.
***
-Сіріусе, тримай це твій,-лагідно сказала місіс Поттер,-Джиме, а це твій.
Хлопці почали розглядати, як вперше, свої листи і відкривати їх читаючи, що написано, але раптом хтось з них згадав...

-А де лист з
Бобатону?-раптово озвався Джеймс

-Ой, зовсім забула, він прийшов декілька днів тому й лежить у нас в кімнаті,-підморгнувши Джейн відповіла Юфімія.

-А я б подивився на лист з Бобатону,-пожимаючи плечима сказав Сіріус,-ніколи не бачив листи з інших шкіл

-Ніколи не бачив звичайний лист? Але замість печатки з Гоґвортсу, там герб Бобатону. Дякую, мам, що забрала лист,-позіхаючи сказала Джейн,-я пізніше підійду заберу?

Космічна квітка, що? Where stories live. Discover now