Розділ другий.Наше місце

60 3 0
                                    

***
Дівчинка років п'яти не спала всю ніч, вона сиділа на підвіконні та дивилася на зіркопад, вона обожнювала астрономію, багато читала та досліджувала, тому дівчинка не могла пропустити це. Для свого віку вона дуже сконцентрована та відповідальна, хоча й бешкетувати теж любила.
На наступний день ця ж сама дівчина гралася зі своїм братом поблизу магічного лісу який був недалеко від їхнього будинку, але в один момент вона забігла не на ту доріжку, але дитина не зупинилася, а пішла далі, її тут щось приваблювало й кликало.
***
-Джейн, Джеймс прокидайтеся на сніданок,-голосно та стомлено казав юнак приблизно вже 15 хвилин, що б розбудити друга та його сестру.

-Гультяй, закрий рота,-незадоволенно сказав Джеймс із замкнутими очима та, намагаючись намацати подушку, щоб кинути ту в друга.

-Блек, вали звідси,-не дуже гостинно сказала власниця кімнати,теж шукаючи подушку, щоб кинути в Сіріуса, але при цьому десь в голові дякуючи за те, що той розбудив, тому що той сон вже піднадоїв.
Хлопчина посміявся із синхронності брата та сестри, як тут в нього щось прилетіло, все таки Джим знайшов знаряддя для польоту в спину товариша.

-Місіс Поттер я зумів це зробити,-через хвилин п'ять, радіючи почав кричати Сіріус, з другого поверху при цьому спускаючись, це було зрозуміло через характерний гуркіт,-Золоторіг, Джейн можете поквапитись і так через вас пізніше снідати будемо.
Якось суворо сказав хлопець з серйозним виразом обличчя, через, що місіс Поттер не змогла стримати легкої посмішки на своїх вустах

-Всім смачного!-жваво сказала Юфімія, ставлячи паралельно кожному по чашці з чаєм, на що її діти просто мугикнули, а друг її сина активно закивав головою, не в змозі щось сказати, тому що вже наминав за дві щоки.

-Мамо, а де тато?-жуючи запитав Джеймс

-Скільки разів казала, спочатку пережуй, а потім кажи,-швидко сказала мати, при цьому хлопаючи хлопця по спину, під сміх інших дітей, які теж плескали, але в долоні, тому що той подавився,-ви ще б о п'ятій годині вечора спустилися снідати.
Вже сівши, жартівливо обурювалася місіс Поттер.

Вже після сніданку діти не домовляючись зібралися в кімнаті хлопців, доречі про неї, вона доволі простора, має білі стіни які покритті різними постерами та фото, біля великої дерев'яної шафи висів прапор Грифіндора і взагалі в кімнаті було багато чого на таку тематику, десь можна було вгледіти шарф або якісь налібки з гербом, також було дуже багато постерів музичних гуртів або команд з квідичу, ну і куди ж без фото з друзями. Також біля вікна стояв теж дубовий стіл з невеликою етажеркою для книг в якій, ви не повірите, стояли книги, а на столі валялися якісь папірці, креслення, чорнильниця з пір'їнкою, а ще там стояло декілька рамок з картинками і фото, в першій був малюнок якоїсь маленької дитини, незамислуватий, непримітний, там було зображенна якась дівчинка з хлопцем котрі гралися в лісі, а в одної дитини на малюнку була квітка в волоссі, дуже гарна немов крижана і її можна розбити одним поглядом на неї. Наступне це було фото всієї родини власника кімнати на Різдво коли всі сиділи у вітальні, але при цьому кожен займався своїм не заважаючи одне одному. І наступне фото з однолітками Джейн, з який вона знала тільки свого брата та Блека, там були зображені ще двоє хлопців, один з них ніяково посміхався, він мав русяве волосся,карі, шоколадні очі, і три великі шрами на лиці, які,як на мене, виглядали мило та підходили юнаку, а інший якось не комфортно, ніби його заставили, дивний трохи, він був, як мені здавалося, нижчий за всіх теж мав русяве волосся, яке було більше схоже на блонд, можливо то так фото передає, або ні, хлопець мав сірі очі в яких можна було побачити ледь помітні іскри заздрості, звідки вони там? Також на фото було три дівчини, перша була дуже гарна з рудим, немов догораючий вогонь, волоссям, очі у неї були, немов два смарагди, неймовірно зелені, в них так і хотілося дивитися, але одночасно вона була не дуже задоволена, що її фотографують.
-здається я про неї чула,-подумала Джейн, паралельно одною рукою тримаючись за підборіддя.
Наступна дівчина мала білосніжне волосся, немов перші піддсніжники, блакитну, як два озера, очі і взагалі мала дуже приємну зовнішність. І третя, остання дівчина, мала кумедну зачіску-це каштанові кучері які летіли в різні боки, від такої картини Елізабет не примусово усміхнулася, також шатенка мала карі очі, що дуже підходили до її волосся, ну і вона разом з блондинкою виглядали дуже радісно на фото, порівняно з рижулею та пухленьким блондинок разом взятих.
Ну і при вході в кімнату недалеко від дверей стояло два ліжка, на який творився хаос, вони були не застелені і можна було подумати, що хлопці перепутали ліжко з шафою та столом. Цілком ось така кімната Джеймса Поттера яку він ділить з Сіріусом Блеком, тільки ви не подумайте, що хлопці дуже не охайні просто уночі тут щось відбувалося.

-Ну і що ми плануємр робити цього літа? -з азартом запитав Джеймс і той самий азарт можна було побачить в очах і Сіріуса, в той час як Джейн пішла взяти якусь книгу з полиці.

-Не знаю як ви, але я планую полежати, при цьому читаючи книгу та попиваючи чай,- байдуже відповіла, відкриваючи книгу, Джейн.

-Фу,-протягуючи голосну, відкликнувся Блек,але одразу додав як побачив те, як на нього дивиться Поттер,-ні, я звісно нічого не маю проти книжок, але...
Не встиг він договорити як його перебили

-Але, що?-якось дуже грубо окликнулася міс Поттер

-Але це нудно сидіти ціле літо і читати,-невинно пожимаючи плечима дав відповідь хлопець,-а як же спогади?

-Вирішено,-жваво озвався Джим, який до цього мовчав та не втручався до суперечки, а на нього всі зацікавлено зиркнули,-ми йдемо на пікнік

-О ні,-приречено сказала Джейн.

-О так,-радісно вигукнув Сіріус і жистикулюючи "єс".
Ви не подумайте, що Джейн Поттер дуже домашня особа(хоча це заперечувати не можна), просто вона звикла щось подібне робити на самоті або з близьким колом людей, але аж ніяк не з Сіріусом. Ох же ці соціапати.

-Значить так, Джейнні, ти відповідаєш за кошик з їжею, Гультяй, ти складаєш покривало, ігри та всім рушники, так ми підемо на одне з "наших" місць,--закочуючи очі та відповідаючи на німе питання сестри сказав -Золоторіг.
-А ти що будеш робити?
-А я? Я буду перевіряти велосипеди, Заперечення?-Елізабет уже розявила рота, щоб щось сказати, але їй цього не дали зробити,-Ну якщо немає тоді розходимося

***
-Ні Блек, ти не там розтеляєш покривало!

-Слухай Поттер, якщо хочеш сама бери і стели,-гнівно відповів юнак, тому що його вже п'ять хвилин ганяють туди сюди і він не витримав та кинув плед.
Джейн швидко підійшла взяла плед та постелила його на краю скелі, на якій була тарзанка, щоб пригати у воду, але супроводжувалися її дії, якимось буркотінням під ніс нашкалт "хочеш зробити добре-роби все сам" і так далі.
***
Діти ледь дібралися додому, тому що вони ледве перебирали ногами після прогулянки. Цілісінький день вони то плавали, то пригали з тарзанки, то їли або грали в те що принесли з будинку. Це був неймовірний день з купою емоцій та купою сварок Джейн Поттер і Сіріуса Блека.

-Ну як провели день?-з зацікавленістю запитала Юфімія у трьох дітлахів
-Чудово,-відповіли всі в один голос та по черзі сказали "на добраніч", а Поттери ще й підійшли та поцілувати маму в щоки, після чого всі розбіглися по кімнатах і позасинали з широкими усмішками.

Космічна квітка, що? Where stories live. Discover now