•
Nihayetinde neredeyse kalıcı olarak sığınağa taşınmasına giden günler Derek için biraz garipti. İşi kabul ettiğini teyit ettikten sonraki sabah uyandığında Parrish kapısındaydı ve yanında getirebileceği ve getiremeyeceği şeylerin bir listesini vermişti. Parrish ayrıca ona bir anahtar kartı, üzerinde ezberlemesi gereken kodlar olan iki kağıt parçası verdi ve onu sisteme ekleyebilmeleri için parmak izlerini aldı.
Sonra oturup Haleler hakkında herkesin bildiği her şey hakkında uzun bir konuşma yaptılar ve Parrish iki saat boyunca Derek'i o kadar sinir etti ki, fiziksel olarak onu incitmek istedi.
Derek her sinirlenmeye başladığında Parrish'in söylediği tek şey, "Eğer benimle başa çıkamıyorsan, onunla da başa çıkamazsın," oldu.
Bunun doğru olduğunu biliyordu ama bir şekilde birinin onunla bu konuşmaları "pratik" etmesi, derisinin altına girmeye çalışan lanet olası kötü bir ruha sahip olmaktan çok daha kötü görünüyordu. Yine de Derek orada öylece oturup sineye çekti, hayal kırıklığı artmaya başlamıştı ve biraz da kızgındı.
Parrish ayrılmadan önce Derek'ten sığınakta hazır olmasını isteyeceği yiyeceklerin bir listesini aldı ve sonra yola koyuldu. Derek kendisine verilen notlara baktı, gerçi birçoğu oldukça standart ve açıklayıcı görünüyordu.
Ne olursa olsun hücrenin kapısını açmayın.
Odada başka kimse yokken hücreye çok yaklaşmayın.
Sözlü tartışmaya girmeyin çünkü Nogitsune insanların kafasına bu şekilde girer.
Nogitsune'ye kendiniz hakkında HİÇBİR ŞEY söylemeyin.
Nogitsune'nin geçmişte insanların hücre kapısını açmasını sağlamak için yaptığı şeylere dair örnekler de vardı. Bir keresinde, ağzından köpükler saçarak nöbet geçiriyormuş gibi yapmıştı. Başka bir seferinde ise bir bıçağı kendi midesine saplayıp içindekileri çıkarmaya çalışarak kendini fiziksel olarak yaralamıştı. Bu kulağa eğlenceli geliyordu ve görünüşe göre izin verilen tek mutfak aletinin plastik bir kaşık olmasının nedeni buydu, bu da çoğu yemeğin küçük parçalara bölünmesi gerektiği anlamına geliyordu.
Korkunçtu.
Nogitsune'un kendini eğlendirmek için ne yaptığı, ne sıklıkla duş aldığı, insanlardan her zaman ne koparmaya çalıştığı gibi genel günlük şeyler hakkında birkaç yorum vardı - görünüşe göre bir müzik seti almakla son derece ilgiliydi, ki bu ona bir müzik seti almamak için en mantıklı nedendi.
Strafor bardaklarla birlikte suya erişimi vardı ve genellikle yiyecek istemezdi, bu yüzden Derek'in onu beslemeyi unutmaması önemli olacaktı. Muhtemelen ikisi için aynı anda yemek hazırlayacağı için bunun bir sorun olacağından şüpheliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Darkness Inside | Sterek
Fiksi PenggemarŞerif bir an onu izledi, sonra içini çekti ve hafifçe döndü. Yanındaki dolabın kapağını açmak için uzandı ve bir raf çıkardı. Bir ray üzerindeydi, bu yüzden kabinden oldukça kolay bir şekilde çıktı ve küçük bir CCTV tuttu. Derek kaşlarını çattı v...