Bölüm 7

130 19 32
                                    

Günün geri kalanı bir önceki gibi geçti. Öğle yemeğini hazırladı - Stiles'ın şikâyet etmediği bir sandviç daha yaptı, ama sadece yemediği için şikayet etmedi  - ve sonra kitap okudu. Akşam yemeği vakti yaklaştığında, diğerini yataktan kaldırmayı bir kez daha denedi ama çabalarının karşılığı olarak yastığı fırlatmakla yetindi. Derek pes etti ve akşam yemeğini hazırlamaya koyuldu, Stiles'ın yemeyeceği belli olduğu için ek bir porsiyonla uğraşmadı.

Yemeğini tam bitirmek üzereydi ki bir tür... değişim hissetti. Bunu nasıl tarif edeceğini bile bilmiyordu, göğsünün arkasında garip bir çekilme gibiydi, neredeyse bir elastik bandın kopma noktasını geçip kopması gibiydi. İçini sızlatan tanıdık bir histi ama ne olduğunu ve neden bu kadar acıdığını anlayamıyordu.

Ve her nedense, bu onu arkasını dönmeye zorladı.

Hücre duvarının hemen dibinde duran, başını eğmiş ve parmaklarını sessizce kalçalarına vuran Nogitsune'yi görünce irkildi. Derek'in baktığını görünce dudaklarında çarpık bir gülümseme belirdi.

"Bugün buna kandığına inanamıyorum. Benim üzgün ve acınası duygularım seni zavallı küçük Stiles için üzülecek kadar incitti mi?"

Derek ona öylece baktı ve nedense aklına daha önce söyledikleri geldi. Hiçbir şeye inanmaya zahmet etmemekle ilgili, çünkü Nogitsune bunu mahvedecek ve Stiles'ın elinde hiçbir şey kalmayacaktı. O sabahki kişinin Stiles olduğuna inanmanın aptalca ve safça olduğunu biliyordu ama yine de... bir tür... bir şeyler vardı. Sanki Derek onunla tanışmadan önce bile, onun her zaman ne kadar üzgün ve yalnız hissetmiş olabileceği düşüncesi Derek'in kendi hayatıyla o kadar uyumluydu ki, ona bir şekilde bağlı hissetmekten kendini alamadı. Stiles bunu hiç istememişti. Babasını kurtarmaya çalışmıştı ve ödülü ele geçirilmek olmuştu.

Her şeyden o kadar bıkmıştı ki aslında öldürülmeyi istemiş, sıkıntıdan ölmeyi ummuş ve bütün gün yatakta yatmıştı. Ve yatakta hareketsiz de yatmamıştı. Derek onun arada sırada yer değiştirdiğini duymuştu ki bu da Nogitsune'nin yapmadığını fark ettiği bir şeydi. Sadece sessizce duruyor, sessizce oturuyor, kendisine bakılmadığı her an tamamen hareketsiz kalıyordu.

"Gitmesine izin verebilirsin," dedi Derek, son lokmasını da yedikten sonra ayağa kalktı ve bulaşıkları mutfağa bırakmaya gitti. "Artık ayaktasın ve bir bok olmadığına göre, ben içeri girip sana zorla yedirmeden önce bir şeyler ye."

"Öyle mi? Ne manzara olurdu ama." Nogitsune onu hücrenin içinde takip etmiş, parmakları şeffaf duvarda kaymıştı. "İçeri gel, bir ziyaretçim olmasını çok isterim."

Derek bunu duymazdan geldi ve eğilerek cebe doğru ilerledi. Nogitsune, sanki Derek başının belasıymış gibi içini çekti ama itaatkâr bir şekilde cebe gitti ve kilit açıldığında iç kapıyı açtı. Kitabı ve sandviçi aldı ve ayağa kalktığında tısladı.

"Yine mi ton balığı? Sana ton balığı sevmediğimi söylemiştim."

"Ben de sana kişisel şefin olmadığımı söylemiştim. Yemeğini ye."

"Çok emredicisin." Nogitsune sırıttı. Pek nazik değildi. "Alfa geninin seni gözden kaçırmasına neden olan şeyin ne olduğunu merak etmek gerek. Belki de gençliğinde zavallı, masum bir kızı öldürmüş olman gibi iğrenç bir olaydır."

Derek hücre duvarının diğer tarafında donmuş bir şekilde durmuş, Nogitsune'e bakıyor ve soğukkanlılığını kaybetmemek için son derece çaba sarf ediyordu. Yüzündeki ifadeden bunu anladığı anlaşılıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Darkness Inside | SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin