1. Ensikohtaaminen

144 12 0
                                    


Aleksin pov:


Kuulen hiljaista piippausta. Avaan hitaasti silmiäni. Häikäisevän kirkas valo saa minut kuitenkin sulkemaan silmäni kokonaan kiinni uudestaan. Raotan uudelleen silmiäni.
Näen kiharatukkaisen lääkärin seisovan sängyn vierellä. Avaan silmäni kokonaan. "Huomenta Aleksi" Mies sanoo ihanan matalalla äänellään.
"Huomenta" Vastaan hiljaa. "Sä oot sairaalassa. Sä kolaroit sun autos ojaan" Mies kertoo hieman huvittuneena mutta mulkaistuani häntä, hänen ilmeensä muuttuu taas teennäisen vakavaksi.
"Kuka sä oot?" Kysyn ja nousen hieman istumaan.
"Hei hei älä riehu" Lääkäri sanoo ja työntää minut hellästi takaisin makuuasentoon. "Mut mä oon Olli" Olliksi esittäytynyt lääkäri kertoo.
Nyökkään.
Kun tajuan Ollin siesseen vuoteeni vieressä jo pidemmänkin aikaa niin avaan suuni: "Mitä sä odottelit siinä sängyn vieressä?" Kysyn. "Kutsua kooma juhliin?" Ehdotan. Olli näyttää huvittuneelle.
"En mihinkään. Sulla oli vain upeat kasvot. Jäin tuijottamaan" Olli myöntää. Myönnettäköön että onhan tuo nyt aivan perkeleen komea. Kiharat vaaleanruskeat hiukset, siistitty parta ja tuo valkoinen lääkärin takki. Ollilla roikkuu myös stetoskooppi kaulassa.
"No nä tästä lähdenkin. Lepäile sä täällä" Olli sanoo hymyillen ja iskee silmää perään. Sitten hän katoaa huoneesta.
Olen aivan myyty. Tuo mies, lääkäri, Olli, ihan sama vitun miesjumala hän kuitenkin oli! Hän myös selkeästi flirttaili kanssani.
Onkohan hän kiinnostunut minusta tai vaikka ihastunut? Okei Aleksi! Nyt pitää vähän rauhoittua!

Olen makoillut jo jonkin aikaa sängyllä. Minun kädessäni on joku juttu kiinni enkä tiedä saanko koskea siihen. Haluaisin tietää missä puhelimeni on joten painan jotain kutsumis nappulaa.
Ovi avautuu ja kukas muukaan kuin Olli astelee sisään. "Miten täällä voidaan?" Hän kysyy astellessaan minun luokse.
"Heti paljon paremmin jos saisin puhelimeni" Vastaan.
Olli virnistää ja ottaa puhelimeni lääkärin takkinsa taskusta ja ojentaa sen minulle.
"Miks vitussa tää sulla oli?" Kysyn melkein ärtyneesti tuolta komealta lääkäriltä. "Soo soo ei saa kiroilla" Olli sanoo moittivasti ja mutristaa huuliaan. Tuhahdan ja nappaan puhelimen. Olli naurahtaa ja poistuu sitten huoneesta.
Avaan puhelimeni ja etsin ensin tieni Ollin instaan.
Joudun hetken etsiskelemään sitä kunnes löydän sen.
Alan selaamaan Ollin ig kuvia. Ei herranjumala että hän on komea.
Tykkään vahingossa hänen yhdestä kuvastaan. Siinä hänellä on musta kauluspaita jonka 4 ylintä nappia hän on jättänyt auki. Myös hänen hillitty rintakarvoituksensa näkyy kuvassa. Poistan äkkiä tykkäyksen. Myöhäistä. Stalkkaako tuo luonnottoman komea mies minua koska sillä sekunnilla kun huitaisin tykkäys nappulaa sain ilmoituksen: ollimatela alkoi seuraamaan sinua
No jes. Aloin seuraamaan myös häntä. Huomasin Ollin tykkäilevän tiuhaan tahtiin kuvistani.

On kulunut jo pari tuntia heräämisestäni. Oveen koputetaan pari kertaa napakan rennosti ja sitten se vedetään auki. No ei ole varmaan vaikea arvata että Olli on oven takana.
"No mitä asiaa sulla nyt on?" Kysyn mahdollisimman viileästi.
En halua että hän ajattelisi että ihastuisin häneen silmän räpäyksessä.
Olli näyttää jopa hieman loukkaantuneelta kysymyksestäni. "Mun piti tulla vaihtamaan sun rintakehältä tää side" Olli vastaa. Huokaisen.
"Voit ottaa sen paidan kokonaan pois" Olli kehottaa. "Niinhän sä haluat mun tekevän" Sanon ivallisesti mutta alan riisumaan paitaani. Olli pyöräyttää silmiään.
Käännyn istumaan sängyn reunalle ja Olli istuu tuolille minun eteeni. Olen nyt ilman paitaa Ollin edessä. Mies tutkailee yläkroppaani hetken kunnes avaa suunsa: " Tää voi vähän kirpasta" Olli sanoo ja ottaa varovasti edellisen siteen pois vasemman rintani päältä. Puristan suuni kiinni etten paljasta tuota kipua minkä hän aiheutti.
Olli saa vaihdettua siteen ja poistuu sitten huoneesta.


Sanoja 525

° Tää voi vähän kirpasta °  OleksiWhere stories live. Discover now