*Time skip muutama päivä*Ollin pov:
On tiistai. Pääsin juuri töistä ja olen matkalla kotiin. Aleksi tulee luokseni pariksi päiväksi koska kummallakaan ei ole töitä kuin vasta torstaina.
Ovikello soi. Minulla on päälläni vain valkoinen t-paita ja harmaat collarit. Menen ovelle ja avaan sen.
Aleksi seisoo oven takana. Hänellä on valkoinen kauluspaita jonka nappeja hän on hieman jättänyt auki, sekä mustat shortsit. "Moi" Aleksi sanoo.
"Moi!" Vastaan ja päästän hänet sisään.
Aleksi laittaa kenkänsä kenkätelineeseen ja johdatan hänet olkkariin. Istumme sohvalle.
"Arvaa mitä" Aloitan hiljaa. "No?" Aleksi kysyy.
Tartun Aleksin käteen ja nousen ylös sohvalta. Vedän myös Aleksin ylös. Aleksi näyttää hämmentyneeltä mutta kävelee kiltisti perässäni makkariini. Avaan makkarini oven ja menemme sisään. Suljen oven. Aleksi tuijottaa yöpöytiäni. Niitä on kaksi ja molemmat pöydät ovat täynnä erinlaisia leluja...
Aleksi henkäisee terävästi tuijottaessaan käsirautoja, teippirullaa, liukkaria, ruoskaa...
"Tykkäätkö?" Kysyn kuiskaten. "Joo" Aleksi vastaa hiljaa. Hymähdän. "Käyppä tohon sängylle makaamaan" Sanon. Aleksi tottelee. "Oota hetki" Sanon ja poistun huoneesta. Menen kylppäriin ja sujautan lääkärin takkini päälle. Laitan myös netistä tilaamani feikin stetoskoopin kaulaani. Palaan takaisin makuuhuoneeseeni. Aleksi makaa sängyllä malttamattoman oloisena.Aleksin pov:
Olli tulee takaisin makkariin. "Oho" Tokaisen vahingossa ääneen. Ollila on lääkärin takki päällään sekä stetoskooppi roikkumassa poikittain niskassa.
Olli virnistää. "Mä vähän tutkin sua nyt" Olli ilmoittaa ja kävelee sängyn viereen. "Housut pois" Olli käskee ja otan enemmän kuin mielelläni shortsini pois. "Mä voin vähän auttaa tän paidan kaa" Olli jatkaa ja aukoo nappeja kauluspaidastani.
Pian se lentäjien jo lattialle. Olli ottaa omat lökärinsä pois. "Nyt laita sun kädet ylös" Olli sanoo ja tottelen. Pian käteni ovat jo kiinni sängynpäädyssä käsiraudoilla. Olli vetäytyy kauemmas ja jää ihailemaan näkyä. On varmaan hyvät näkymät minä käsiraudoilla kiinni sängynpäädyssä pelkissä boxereissa.
Olli ottaa stetoskooppinsa kaulaltaan ja alkaa sivelemään paljasta ylävartaloani sillä.
"Mhh Au!" Huudan kun Olli läväyttää stetoskoopilla rintani päälle. "Shhh"
"Pelkäätkös sä näitä lääkärin tarkastuksia?" Olli kysyy ja laittaa stetoskooppinsa takasin kaulalle roikkumaan. "No tästä lähtien ainakin pelkään" tuhahdan. "Pitäisköhän sun pitää pienempää ääntä?" Olli kysyy ja ottaa uhkaavasti teippirullan käteensä. Olli repäisee suullaan teippipalan rullasta ja yrittää laittaa sen suulleni. Kääntelen päätäni vimmatusti ettei hän saa laitettua teippiä suulleni.
"Ei ei!" Yritän. "Säkö haluat pistää hanttiin? Okei selvä, mutta sillä on seurauksia" Olli sanoo ja saa laitettua teipin suulleni. Yritän mutista jotain mutta teippi estää puheeni. Olli virnistää. "Nythän mä voin jatkaa" Tuo mutisee ja ottaa lääkärin takin pois ja sen jälkeen paitansa pois. Olli heittää lääkärin takkinsa takaisin päälle. Nyt hänellä on vain boxerit ja tuo tajuttoman seksikäs valkoinen takki.
Olli tulee päälleni kontalleen niin että hän on käsiensä varassa. Olli alkaa imemään kaulaani. "Mmm" mutisin teippiä vasten. "Vittuh, noniin pikku Ale kerroppa haluatko sä että mä oon paha lääkäri vai kiltti lääkäri?" Olli kysyy sivellen poskeani. No kiltti tietenkin! Mutta en minä voi vastata kun on tämä perkuleen teippi...
"No, ei sun sitä sitten tarvi päättää" Olli toteaa vahingoniloisena. "Mä oon nyt sitten se ensimmäinen vaihtoehto" Olli jatkaa ilkeä hymy huulillaan...Ollin pov:
Tottakai haluan olla mielummin se paha lääkäri.
Kumarrun takaisin Aleksin kaulan kimppuun. Aleksi voihkii teippiä vasten. Imen kivuliaan näköisen fritsun Allun kaulaan. Siirryn pikkuhiljaa alemmas.
Hipsuttelen Aleksin sisäreisiä ja hyväillen hänen kaulaan boxereiden läpi. "Otetaanpa sulta vielä nämä pois" puhelen enemmän itselleni kuin Aleksille ja vedän tuon boxerit pois.
Vedän myös omat boxerit pois ja otan liukkari tuubin käteen. Hieron liukkarin kyrvälleni. "Mhhh"
Aleksi laittaa jalkansa yhteen. Saatanan pikku pirulainen... Menetin näkymien lisäksi mahdollisuuden panna häntä.
"Vai että tällaista sitten tällä kertaa"
Otan tiukasti Aleksin polvista kiinni. "Nyt mä tutkin sua vähän tuolta sun sisältä" Kerron ja vedän hänen jalkansa auki. Työnnyt häneen. "Mmmmm" Aleksi ulisee teippiä vasten. Kiihotun siitä kun hän ei pysty puhumaan. Aloitan rajut edes takas työnnöt.
Repäisee teipin Aleksin suun edestä. "Aii"
"Mä tuun kohta" Sanon.
"Aaaah!" Karjaisen ja laukean Allun sisään.
Vetäydyn ulos hänestä ja otan Aleksin kalusta kiinni.
Vetelen pitkiä vetoja nopeuttaen koko ajan.
"Sä tutut ihan kohta" Virnistän.
"E-enhän" Aleksi vastaa ujona ja punastuu.
"Ahhh" Aleksi voihkaisee hyvin epämiehekkäästi ja tulee kädelleni.Sanoja 658
CZYTASZ
° Tää voi vähän kirpasta ° Oleksi
FanfictionAleksi joutuu auto onnettomuuteen. Kun 23-vuotias nuori mies herää sairaalasta, häntä katsoo kiharatukkainen lähes kolmekymppinen todella komea lääkäri... Syntyykö tästä vuosisadan rakkaustarina? Tw!⚠️ -Smut -Alkoholi -Lievä väkivalta (yhdessä luvu...