Ollin pov:Parkkeeraan autoni baarin pihaan. Joku saattaisi kysyä että miksi minä tulin autolla baariin? No, en kauheasti tykkää juoda alkoholia joten juon yleensä maltillisesti ja ajan kotiin ehkä hieman hiprakassa...
"Mennäänkö?" Kysyn Aleksilta joka istuu vieressäni. Ale nyökkää joten astun pois autosta Aleksi perässäni.
Asun baariin sisään ja pidän Aleksia kädestä. Baarissa on vain muutamia pieniä porukoita joten bongaan jätkät aika äkkiä isosta nurkkapöydästä.
"Kattokaa!" Joonas huudahtaa kun olemme jo lähellä pöytää. Kaikki kääntyvät katseensa meihin. Istumme Aleksin kanssa vierekkäin.
"Onko tää se sun 'potilas'" Niko kysyy nauraen. "Joo" Vastaan ja pörröpää Aleksin hiuksia. "Minkä ikäinen sä oot?" Joel kysyy ja katsoo Aleksia. "23" Ale vastaa. Joel nyökkää. "Meinaan vaan näytät tosi nuorelta" Joel sanoo. Aleksi naurahtaa. Söpö.
"Mä voin käydä hakemassa juotavaa" Sanon ja nousen ylös.
"Mulle bisse!" Joel ja Joonas huikkaavat samaan aikaan. Nyökkään.Tuon tarjottimen pöytään. Siinä on bisseä, kaksi lonkeroa ja yksi gt.
Joel, Porko ja minä otamme bisset. Aleksi ja Tommi lonkerot sekä Niko gt.
"Kiitos!" Tommi sanoo ja korkkaa lonkeronsa.
Vedän Aleksin lähemmäs itseäni ja otan samalla hörpyn oluestani.
"Ajttelitteko te niinku- you know?" Joonas kysyy. Naurahdan. "Ollaan oltu jo" vastaan ja hömppään taas bissestäni. Joonas virnistää.
"Mä käyn vessassa muru" kuiskaan Aleksin korvaan ja tuo nyökkää. "Jätkät kattokaa Allun perään" Huikkaan ja nousen pöydästä ylös. Aleksi mulkkaa minua. Hymyilen.
"Don't worry Olli me PiDetään SuN AlekSista hyvä huoli!" Niko huutaa. Olli näyttää peukkua.Aleksin pov:
Olli lähti äsken vessaan. Ärsyttää että hän kohtelee minua kuin pikkulasta. Huomaan että Joel tuijottaa minua intensiivisesti. Luon häneen kysyvän katseen.
"Miten te ootte jo ehtinyt panemaan?" Joel kysyy hieman humalaisena. Punastun. "Aaws little man punastui" Niko huutaa nauraen. Tommi naurahtaa myös ja katsoo minua huvittuneena.
Joel alkaa myös nauramaan kuin viimeistä päivää.
Olli istuu viereeni ja pussaa poskeani.
Hymähdän."Hei lähdetäänkö kotiin?" Olli kysyy. Nyökkään. Joel ja Joonas ovat tanssimassa sekä Niko ja Tommi juttelevat pöydän ääressä tuopit käsissään.
"Moikka! Me lähdetään" Olli ilmoittaa. Tommi nyökkää ja Niko nauraa.
Olli ottaa kädestäni kiinni ja menemme pihalle. Meinaan kaatua parkkipaikalla. Olli nostaa minut syliinsä ja lähtee kävelemään autollensa. "Mä pärJään ilMan sun apua" mutisen.
Olli nauraa. "No et vitussa pärjää" .
Väsyttää joten suljen silmäni. Tunnenkin pian Ollin auton pehmeän takapenkin.
Vaivun uneen...
YOU ARE READING
° Tää voi vähän kirpasta ° Oleksi
FanfictionAleksi joutuu auto onnettomuuteen. Kun 23-vuotias nuori mies herää sairaalasta, häntä katsoo kiharatukkainen lähes kolmekymppinen todella komea lääkäri... Syntyykö tästä vuosisadan rakkaustarina? Tw!⚠️ -Smut -Alkoholi -Lievä väkivalta (yhdessä luvu...