Aleksin pov:Jo toinen päivä starttaa täällä sairaalassa.
Herään aamupäivällä. Kello on jo 12:23.
Joku hoitaja koputtaa oveen ja astuu sisään.
"Päivää! Sulle olis vieraita" Hoitaja sanoo.
"Ketä?" Kysyn.
Pian ovesta astuu sisään Juuso, Kasse ja Lauri.
"Jätkää!" Lauri huutaa ja lyö kanssani ylävitoset.
"Äijä ei osaa ajaa" Kasse nauraa ja kaikki kolme istuvat sänkyni ympärille.
"Moi" Naurahdan.
Nuo kolme jätkää alkavat kertomaan opiskeluistaan ja töistään.
"Allu Tiedätkö sä kuka se semi komee lääkäri oli tossa info tiskin luona? Se katto meitä ihan super tuimasti" Juuso kysyy. Voi helvetti. "Ei mitään hajua" Vastaan. Juuso nyökkää.Jätkät lähtivät äsken.
Kuulen tutun koputuksen ovelta ja sitten Olli astuu sisään. "Mitä nyt?" Kysyn.
"Ketä ne tyypit oli?" Olli kysyy. "Ne oli mun kavereita. Ja mitä se sulle ylipäätään kuuluu?" Vastaan. Olli nyökkää.
"Onko taas vuorossa ylimääräinen siteen vaihto?" Kysyn. Olli virnistää. "No ei. Ellet välttämättä halua?" Olli vastaa hymyillen ilkikurisesti. Pudistan päätäni huvittuneena.
"Millon mä pääsen kotiin?" Kysyn.
Olli nauraa. "Ethän sä pääse vielä edes istuma asentoon" Olli toteaa nauraen.
"Enkö muka?" Kysyn ja yritän nousta sängystä.
"Sä oot söpö" Olli toteaa naurahtaen ja vetäisee minut ylös. "Olisin pärjännyt itsekin" Sanon.
"No etkä olis" Olli vastaa toista kulmaansa kohottaen.
"Mitä sä edes luuhaat täällä mun huoneessa aina?" Kysyn vaiheen puheen aihetta. "No hengailen. "Mulla on vaan tylsää" Olli vastaa. "Jaahas" Sanon. "Millon mä pääsen lähtemään?" Jatkan. "Huomenna pääset" Olli vastaa haikeana. "Ai huomenna jo?" Varmistan. Olli nyökkää.
"Okei" huokaisen.
Olli kumartuu lähemmäs korvaani ja kuiskaa: "Sä et pääse musta silti eroon" Olli vetäytyy kauemmas, virnistää ja lähtee pois.
Mitä hän nyt tuolla tarkoitti? Ei minua tosin haittaa olla Ollin kanssa tekemisissä muutenkin!Pari tuntia myöhemmin olen saanut itseni pystyyn. Otan heiveröisiä askelia sairaala huoneessani.
Painan kutsumis nappulaa, koska minä haluan vessaan. Pian Olli juokseekin huoneeseen.
"Sinä taas" Huokaisen mutta hymyilen. "Mikä hätänä?" Olli kysyy.
Olli on käärinyt valkoisen takkinsa hihoja ylemmäs.
"Vessaan haluaisin" Vastaan. Olli avaa huoneen oven ja vetäisee sieltä pyörätuolin. "Vessaan on pitkä matka. Näin me päästään nopeammin" Olli sanoo kun huomaa minun kysyvän katseeni. "Että perse penkkiin Ale" Olli sanoo virnistäen.
Huokaisen ja istun pyörätuoliin. Olli lähtee työntämään sitä pitkin sairaalaan käytäviä.Käännymme toiselle käytävälle ja meitä vastaan kävelee ambulanssi työntekijän vaatteissa oleva todella pitkä brune mies.
"Moro Tommi" Olli sanoo.
Pitkä brune ilmeisesti Tommi nyökäyttää päätään tervehdykseksi ja katsahtaa sen jälkeen minuun. Tommi taputtaa Olli olkapäähän muutaman kerran virnistäen.
"Kuka toi oli?" Kysyn kun Tommi on mennyt menojaan. "Mun yks hyvä ystävä. Se on ambulanssi kuski ja ensihoitaja" Olli selittää. "Okei".
"Me ollaan nyt muuten perillä vessoilla." Olli ilmoittaa ja työntää pyörätuolin ja itsensä isoon invavessaan.Sanoja 430
ESTÁS LEYENDO
° Tää voi vähän kirpasta ° Oleksi
FanficAleksi joutuu auto onnettomuuteen. Kun 23-vuotias nuori mies herää sairaalasta, häntä katsoo kiharatukkainen lähes kolmekymppinen todella komea lääkäri... Syntyykö tästä vuosisadan rakkaustarina? Tw!⚠️ -Smut -Alkoholi -Lievä väkivalta (yhdessä luvu...