4. "Koti hoitoa"

117 10 0
                                    


Smuttia!⚠️

Aleksin pov:

Avaan kotioven ja päästän Ollin sisälle. Otamme kengät pois jonka jälkeen Olli painaa minut eteisen seinää vasten.
Yhdistämme huulemme ja suudelmat muuttuvat nopeasti kielareiksi.
Olli vetäytyy kielarista ja katsoo minua. "Eihän sulla oo enää mikään paikka kipeä?" Olli kysyy. Pudistan päätäni. Ollin kasvoille leviää ilkeä virne. "Hyvä" Olli sanoo ja tulee aivan korvani juureen. "Kohta on" Olli sihahtaa. Saan kylmät väreet noista sanoista.
Maa katoaa jalkojeni alta kun Olli nappaa minut syliinsä ja lähtee kulkemaan itsevarmasti kohti makkariani. Mistä hän senkin sijainnin tietää?
Tunnen kuinka minut heitetään sängylle ja samassa Olli onkin jo edessäni. Hän alkaa ottamaan paitaansa pois kiduttavan hitaasti. "Kato vaan. Se on ilmasta" Olli tokaisee kun huomaa katseeni. Pian Olli kuitenkin heittää paitansa lattialle ja kiskoo housunsa pois jättäen kuitenkin boxerit päälle. Sitten hän hyökkää minun kimppuuni sängylle ja avaa kauluspaitani ja heittää sen lattialle.
Seuraavaksi shortsini lähtevät. Olli alkaa imemään kaulaani ja tunnen siihen jäävän ilkeän punaisia merkkejä.
"Mmhhh" Olli osuu juuri herkkään kohtaan ja alkaa merkkaamaan sitä erityisen innostuneesti.
"Onks sul liukkaria?" Olli kysyy huohottaen kun vetäytyy pois kaulani kimpusta. "Yöpöydän laatikossa" Vastaan.
Olli vetää laatikon auki. Puna leviää samalla kasvoilleni. Voi vittu. En muistanut että vibrani on myös siellä. Olli tulee takaisin jalkojeni väliin.
"Katos tätä" Olli sanoo ja heiluttelee vibraa naamani edessä. "Tuhma Aleksi" Olli toruu. Välttelen hänen katsettaan. Olli vetää omat boxerinsa ja heti perään minun. Katson kun tuo laittaa liukkaria vibraan. Sitten hän tunkee sen sisääni. "Auuh" Voihkaisen kivusta sekä nautinnosta.
Olli virnuilee. Sitten tuo järkyttävän komea mies asettuu taas hajareisin päälleni. Hän tuo kalunsa minun suulleni. "Suu auki" Olli käskee. Puristan suuni kiinni. Olli vie kätensä hiuksiini ja tukistaa.
"Nyt se suu auki" Hän murisee. Avaan suuni. Olli työntää kalunsa suuhuni ja alkaa liikuttamaan lantiotaan. "Ahhh vittu" Olli huokailee. "Mhh Aleksi".
"Mä tuun ihan just" Olli varoittaa kunnes tunnen lämpimän nesteen suussani. Nielen kaiken. Olli nousee päältäni.
"Mä en oo tullu viel" Sanon. "Kohta tulet" Olli sanoo itsevarmasti ja kääntää minut mahalleni. Pian tunnen kovan lyönnin perseelläni. "Ohh" Voihkaisen osittain hämmennyksestä.
Läimäytykset toistuvat pari kertaa kunnes vibra vedetään ulos. "Aih".
Kuulen liukkarituubin aukeavan ja sitten menevän kiinni. Pian Olli työntyykin sisääni huokauksien saattelemana.
Olli alkaa tehdä nopeaa edes takas liikettä ja ottaa myös kalustani kiinni. Hän alkaa runkkaamaan minua samalla. "Ahh" "mh Aleksi"
"Olli mä- tuun!" Huudan jonka jälkeen laukean Ollin kädelle. Olli työntyy ulos ja rojahdamme sängylleni.

"Oliko hyvää koti hoitoa?" Olli kysyy nauraen. Alan itsekkin nauramaan.
"En ois voinu parempaa toivoa" Saan sanotuksi.

Sanoja 411

° Tää voi vähän kirpasta °  Oleksiحيث تعيش القصص. اكتشف الآن