Aleksin pov:Herään aamulla omasta sängystäni. Yllätyksekseni Olli nukkuu vieressäni.
Viime illan tapahtumat muistuvat mieleeni.
Sujautan boxerit päälle ja jään makaamaan sänkyyn. En kuitenkaan saa unta enää.Olli alkaa heräilemään.
"Huomenta" Sanon.
"Mmh huomenta" Olli vastaa käheällä aamuäänellään. Hymähdän.
Olli kömpii lähemmäs minua ja makoilemme hetken vain siinä sängyllä."Mä käyn vessassa" Olli sanoo ja nousee sängyltä. Hän pukee boxerit päälleen ja menee vessaan.
Pian hän palaakin luokseni ja jatkamme halailua."Pitäiskö mennä aamupalalle?" Kysyn Ollin kainalosta. "Okei. Mä voin tehdä puuroa" Olli vastaa ja nousee sängyltä. "Voi pieni, onko sulla perse kipee? Olli kysyy. Punastun vähän ja katson käsiini jotka lepää sylissäni. Olli naurahtaa.
"Tuuppa syliin" Olli kehottaa ja kurottaa käsillään minua kohti. Käännän katseeni ylös ja Olli nappaa perseeltäni ja toisella kädellä selältäni ja nostaa minut ilmaan. Sitten hän lähtee kävelemään kohti keittiötä. Olli laskee minut olohuoneen sohvalle ja koska mulla on kylmä, kääriydyn isoon vilttiini.
Olli nauraa. "Paikka" Olli sanoo hymyillen ja menee keittiöön. Laitan telkkarista muumeja koska ne on parhaita! Kun tunnari alkaa soimaan, kuulen Ollin repeävän nauruun keittiössä. "Nauratko sä mulle?" Kysyn. "En tietenkään" Olli vastaa. Tuhahdan.Olli tulee eteeni kahden puuro lautasen kanssa.
Toista hän ojentaa minulle ja otan sen käteen.
"Onko muumit hyviä?" Olli kysyy vittuillen selkeästi.
"On" Vastaan. "Vauva" Olli sanoo ja alamme syömään ja katsomaan muumeja samalla.
"Onks sulla töitä milloin seuraavan kerran?" Kysyn.
"Nyt on perjantai eli maanantaina seuraava vuoro"Olli vastaa. Nyökkään. "Mennäänkö baariin tänään?" Olli kysyy. "Mun kaverit on varmaan siellä myös. Voit tulla isojen poikien kanssa" Olli jatkaa. "Okei" myönnyn. Olli hymyilee.
"Käytkö sä töissä missään?" Olli kysyy.
"Joo. Mä oon yhdessä kahvilassa töissä" Vastaan.
Olli nyökkää. "Missä kahvilassa?" Olli kysyy.
"Tossa mikä on tästä korttelin päässä" Sanon.
Olli nyökkää."Kuka on sun lemppari muumihahmo?" Kysyn innoissani kun muumeissa tulee hyvä kohta.
Olli naurahtaa. "Varmaan hattivatit" Olli vastaa.
Tuhahdan. "Mulla varmaan muumimama, haisuli, nipsu ja niisku" Sanon. "Aivan" Olli nauraa.
Mulkaisen häntä. Olli pussaa poskeani.*Time skip kello on 18:30*
"Aletaanko valmistautumaan?" Olli kysyy vierestäni sängyltä. "joo" vastaan ja nousen sängyltä.
"Mitä sä laitat päälle?" Olli kysyy. "Varmaan valkoisen kauluspaidan ja farkut" Vastaan.
Olli nyökkää hymyillen.
"Mitä sä?" Kysyn. "Mustan kauluspaidan ja mustat farkut" Olli vastaa. "okei" Vastaan.Olemme saaneet jo vatteet päälle.
Olli on myös laittanut hiuksiaan vähän paremmin.
"Lähdetäänkö?" Kysyn. "joo" Olli vastaa ja kävelemme eteiseen ja laitamme kengät jalkaan.
Menemme Ollin mustaan autoon ja lähdemme baariin.
"Mun kaverit tosiaan on siellä jo" Olli sanoo.
"Okei" Vastaan. "Ne voi sit olla vähän- outoja" Olli varoittaa. Naurahdan.Sanoja 414
ESTÁS LEYENDO
° Tää voi vähän kirpasta ° Oleksi
FanficAleksi joutuu auto onnettomuuteen. Kun 23-vuotias nuori mies herää sairaalasta, häntä katsoo kiharatukkainen lähes kolmekymppinen todella komea lääkäri... Syntyykö tästä vuosisadan rakkaustarina? Tw!⚠️ -Smut -Alkoholi -Lievä väkivalta (yhdessä luvu...