i want you to breathe me in

608 38 54
                                    


tahsin'den;

bolum sarkisi - reflections, the neighbourhood

Bugün 2021 kadrosundan All Star'a yarışmacılar seçilecekti, yarım kalan masterchef hikayemi tamamlamak için çok hazırlanmıştım. şart koymuştum kendime artık. bu sefer sadece kendime odaklanacaktım, başka birini kendimden çok umursadıktan sonra ortada öylece kalmayacaktım. sadece kendimi düşünecektim, hayallerimin peşinden yeniden koşacaktım.

aklıma sergen'i yeniden göreceğim geldikçe içimde garip bir his oluşuyordu.
nefret duygusuydu, öyle olmak zorundaydı. yeniden aynı hatayı yapmayacaktım.

üstüme siyah tişört ve kafama da turuncu bir şapka geçirdim ve telefonumu elime aldım.

çekime dilarayla birlikte gidecektik, telefonumdan dilara'nın "hazırım" mesajını gördükten sonra hemen evden çıktım. dilara'nın evinin önüne gelmiştim, arabaya bindikten sonra bana garip garip bakmaya başlamıştı.

"ne bakıyorsun kızım?"

"sergen'i yeniden göreceğinin hatta belki onunla bir sene boyunca daha aynı kadroda yarışabileceğinin farkındasın değil mi?"

"yok değilim dilara allahım yarabbim."

aklıma gelip durdukça sinir oluyordum zaten. üstüne, dilara'nın hatta sete gidince bir kaç kişinin daha böyle rest vereceğine emindim. ama umrumda değilmiş gibi davranmam gerekiyordu. dilara yine bir şeyler diyordu ama duymamazlıktan gelip sete doğru sürmeye başladım.

sete gelmiştik ve tüm 2021 kadrosu içeri girecektik birazdan, fatma abla'nın çağırmasıyla arkama döndüm, döner dönmez sergenle göz göze gelmiştik.
bakışlarıyla beni garip bir şekilde süzüyordu, uzun zaman sonra ilk defa yüzüme bakmıştı. umursamadan fatma ablaya çevirdim gözlerimi.

"efendim ablacığım?"

"nasılsın ablam daha iyi oldun değil mi, bayadır konuşamadık?"

"oldum ablam görmüyor musun turp gibiyim." dedim fatma abla'nın omzuna tutunarak gülümserken.

fatma abla tam gülümseyerek birşey söyleyecekken "kadro içeri." dedi irem abi.

alkışlarla stüdyoya girmeye başladık.
herkes yerine geçince danilo şef;

"HERKESE MASTERCHEF TURKIYE ALL STAR OŞGELDINIZZZZZ"

"vay anam vay ekibe bak be, buradan masterchef all star'a 5 yarışmacı seçeceğiz." demişti mehmet şef ve detayları anlatmıştı.

tek tek yarışmacılara konuşmaya rabia nur ile başlamıştı şefler. sıra bana gelene kadar sessizce yarışmacıları dinledim.

"geldik turuncu şapkalıya" demişti danilo şef bana ithafen.

"merhabalar şef."

"bu turunca şapka ne tahsin ne yani bir, bir hediye mi ne yani?"

gülümseyerek cevap verecekken arkadan gelen ses sinirlerimi bir anda bozmaya yetti.

"kel kalmış sanırım şefim ama şapka çok yakışmış, çok uyumlanmış tenine." demişti sergen bey.

umursamadan, "kel kalmadım şef saçlarım döküldü." dedim.

"çıkar şapkayı bakayım." demişti mehmet şef.

"şef yapmayın ya."

"hadi oğlum."

şapkayı çıkardıktan sonra mehmet şef yanıma doğru gelirken,

"kel değil saç özürlüsü diyoruz biz ona ama."

"küstü şef saçım küstü, dedi yeter artık hep sen mi küseceksin, küstü."

"yok ya, danilo gel bi bak ya neresi"

"hayır ama bütün kameralar zoom şuan yakın yakın çekiyor."

"yok be neresi eksilmiş, çıkmış hatta."

"bak sana bijey soyleyeim mi sen her halinle yakijiklisin yani sana saç mı yakijik yapar yani allah askina" demişti danilo şef.

"güzel bakan gözleriniz şef teşekkür ederim, kel değilim."

"hadi guzel bi alkis moral olsun tahsina."

sonra biraz 2021 sezonundaki performansım hakkında konuşup bitirmiştik. şefler tüm yarışmacılarla konuştuktan sonra yapacağımız yemeğe gelmiştik.

yuvalama yapacaktık, iddiali olduğum bir yemekti şeflerin geri sayımıyla hemen yemeğimi yapmaya odaklandım, yapana kadar kimseyle iletişim kurmadım. süre bitti ve ben yemeğimin gerçekten güzel olduğunu düşünüyordum.

şefler tek tek tattı ve ikinci tura; ben, dilara, fatma abla, burcu, azize, araz, milhan ve sergen kalmıştı.

ilk giden azize abla olmuştu yemek hakkında pek bir fikri yoktu ve çok morali bozulmuştu.

sonrasında fatma abla, dilara ve burcu da gitmişti. son üçe araz, sergen ve ben kalmıştık. sergen tam yanımdaydı ve gözümü yukarı doğru kaldırıp çaktırmadan bakınca bana baktığını görüyordum, tam gözlerimi çekecekken sırıtmasıyla duraksadım ve çaktırmadan bakamadığımı anladım. rezillik.

umursamamaya çalışarak şeflere döndüm, ve nedensizce sergenle son ikiye kalmak istiyordum hâlâ böyle şeyler istediğimden dolayı içimden bir ya sabır çekmiş olsam da istiyordum işte.

isteğim gerçekleşmemişti danilo şef adımı söyleyip yemeğinin kötü olmadığını ama tat olarak sergenin ve araz'ınkinin daha iyi olduğunu söylemişti teşekkür ederek yukarı çıkmaya haraketlendiğimde sergenin önünden geçerken "canın sağolsun." dediğini duydum ona bakıp başımı salladıktan sonra yukarı çıktım ve ordan izlemeye başladım.

bizden ilk kadroya giren sergen olmuştu.
istemsizce mutlu olmuştum, sonuçta onun da yarım kalan bir hikayesi vardı burada. kim olsa mutlu olurdum zaten.

ben böyle düşünürken dilara'nın "kesinlikle kim olsa mutlu olursun evet." demesiyle kendime geldim bi an ne dediğini anlamadım, ama sonra. rezillik.

bölüm sonu.

tiktokta tahser editleri gorup yazma karari aldim.
bu bolum daha cok biraz fikriniz olusmasi icindi biraz sıkıcı suan, momentler vermeye yakında baslayacaklar cunku suan aralari bozuk (drama istiyorum) ikinci bolum icin 10 oy sınır koyuyorum simdilik cunku cidden motive oluyoruum.
yorumlarinizi okurken lutfen eksik etmeyin. 💗💗

×                                                         ×

how deep is your love, tahser (devam etmiyor.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin