Merabalar.
Keyifli okumalar.
********************Bruce atıldığı odaya baktı. Burası büyük ferah bir odadan daha çok,küçük sıkıcı bir odaydı. Buraya neden getirildiğini biliyordu. Burada esir durumdaydı. "Kahretsin,buradan bulacağım Finney'i?" Gözlerini etrafta gezdirdi,burada sığacağı ve dışarıya açılan bir delik yoktu. Burada kısılıp kalmıştı işte.
"Hey sen!" Bruce arkasına döndü,çilleri olan,beyaz tenli,kızıl bir çocuk ona bakıyordu. "Seni buradan çıkarmak için geldim. Kralın emri. Hadi gel." Bruce temkinli adımlarla ona yaklaştı. "Korkmana gerek yok. Sana zarar vermeyeceğin. Adım Giffin." Bruce uzatılan ele baktı,son derece dost canlısı birine benziyordu Griffin. "Bruce." Elini uzatıp sıkarken konuşmuştu Bruce.
"Hadi gel,seni kralın yanına götüreyim." "Kral beni neden istiyor?" Griffin kafasını çevirip ona baktı "Bilmem,ama emin ol,zindanda olmaktansa orayı tercih edeceksin." Bruce kafasını salladı,Finney bulma şansı varsa neden sevmesin ki?
Bruce zindanın dar merdivenlerinden tırmanırken ne kadar can sıkıcı olduğunu düşündü. En sonunda oradan çıktıkları zaman gözünü etrafta dolaştırdı. Tam bir soylu sarayıydı. "Hadi gel,kralın odasına gidelim." Bruce bir üst kata çıkan merdivenleri tırmanan Griffin'i takip etti. Saray iyiyidi,hoştu,ama merdiven sorunu vardı. Çık çık bitmiyordu.
"İşte kralın odası. Burada kral,günün bu saatlerinde odasında olur." Bruce kafasını salladı,açılan kapıdan tek başına geçip içeriye girdi. Kral dedikleri adam gerçektende odadaydı. Yüzü büyük camlara dönüktü. "Kral..." Kral arkasını döndü,önünde duran genci baştan aşağıya süzdü. "Vance. Kral Vance" Bruce bir şey demedi,şuanda insan olmayan bir kralla baş başaydı,en ufak yanlışında ölebilirdi.
"Seni buraya neden çağırdığımı merak ediyor musun?" Bruce kralın gözlerine baktı,mavi gözleri parıl parıl parlıyor,sarı kıvırcık saçlarıyla birleşince gök yüzünü ve güneşi andırıyordu. Kral bir kaç adımda ona yaklaştı,boy farkı yüzünden kafasını kaldırmak zorunda kalmıştı.
"Bundan sonra yanımdan ayrılmayacaksın." Kral,sanki başka bir şey diyecekken vazgeçmiş gibiydi. Ama Bruce üstelemedi. O zindanda soğuktan donmak ve diğer mahkumların çığlıklarını dinlemektense burada olmayı tercih ederdi. "Odan burası. İstediğim yerde yatabilirsin." Bruce yutkundu,bu kadarda yakını beklemiyordu. Ama sorun değildi. Finney'i bulma şansı vardı.
***************************
Bölüm sonuNe düşünüyorsunuz bakalım?
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampires Are Not Real
FanfictionBruce vampirlere inanmazdı,taki Vance ile tanışana kadar