Merabalar.
Keyifli okumalar.
************************V
ance yan bir şekilde Bruce'a baktı. Dün geceden beri bir tuhaftı,sürekli gözleri dalıyor yada onu baştan aşağıya süzerken yakalıyordu. Bu biraz garipti. Mavi gözlerini bir süre sonra çekti,Bruce için aynısı söylenemezdi.
Aklında çok şeytani bir plan vardı,uygulamaya koymaya hazırdı,ama biraz utanıyordu. Kral Vance'nin birazcık saf bir yanı vardı,ufacık bir sevgiye kanardı. Bu çocuklukta anne ve babasının halk önünde mutlu görünüp yalnız kalınca şiddetli kavgalar etmesinden dolayıydı.
Bunları Griffinden öğrenmişti,o da bütün saray çalışanlarının bilip sır gibi sakladığı bu gerçeği biliyordu tabiki. Bruce'a söylemek ne kadar doğruydu bilmiyordu,ama söylemiş bulunmuştu işte.
Bruce bu planı yaparken vicdan azabı çekmişti,ama Finney'i geri almak istiyorsa mecburdu.
"Neye baktığını öğrenebilir miyim?" Bruce dalıp gittiğini şimdi fark ediyordu,planı uygulamaya koymalıydı,hemen,şimdi. "Size bakıyordum kralım." Vance kaşlarını çattı "Neden?"
"Güzel yüzünüze bakmaktan kendimi alıkoyamıyorum,kralım." Vance kaşlarını biraz daha kıstı. "Ne saçmalıyorsun?" Bruce tam olarak gözlerinin içine baktı "Seni seviyorum Vance." vance bir süre öylece baktı.
Ardından ufak bir gülüşle "Daha iyi bir plan yapamadın mı?" dedi alaylı ama kısık bir tonda. Bruce yakalanmanın verdiği telaşı göz ardı etti,yüzü çok ciddiydi. "O zaman izin verin,kanıtlayayım majesteleri."
**************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Bundan sonraki bölüm Briffin.
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampires Are Not Real
FanfictionBruce vampirlere inanmazdı,taki Vance ile tanışana kadar