7

23 2 17
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
**********************

Billy giydiği kapşonlu pelerini biraz daha ileriye çekerek düzeltti,yollar karanlıktı,ama bir vampir için yeterliydi. Bruce isimli kişiyi bulmak onun için çocuk oyuncağı olacaktı.

"Hey,sen!" Billy duyduğu sesle arkasını döndü,karanlığın içinde bir çocuk vardı. "Sende kimsin?" Çocuk aniden yanında belirip gözlerini kısarak ona baktı "Bunu ben sormalıyım. Kimsin sen?"

Billy karşısında ona kaşlarını çatmış,kollarını birleştirmiş bir şekilde bakan çocuğa baktı. "Billy Showalter,ufaklık." Çocuk kaşlarını çattı "Ben iki yüz yaşındayım!" Billy güldü "Bende iki yüz elli yaşındayım ufaklık."

"Her neyse! Neden buradasın?" Billy yüzündeki yan sırıtmayla "Adını söylersen,söylerim." Çocuk 'ciddi misin?' bakışı attı,ama yinede "Griffin Stag." Dedi ters sesiyle. "Şimdi söyle,neden buradasın?"

Billy azıcık eğildiği yerden iyice doğrulup bir süre dudak büzüp düşündü,Griffin ise onun nasıl bu kadar uzun olduğunu sorguluyordu.

"Bir insanın arkadaşını arıyorum." Griffin kaşlarını çattı. İnsan kanı en lezzetlisiydi,ama en nadiriydi. Ormana açılan portaldan vampir avcılar arada dünyaya gidip geyik gibi canlıları avlarlardı,onlardan sonra portal biraz açık kalır,sonra kapanırdı. Bu süre zarfında sadece küçücük,kayıp çocuklar düşerdi portala. Onlar geri götürülürdü. Ama hiç geride kalan çocuk olmazdı.

Demek ki,bu insan küçük bir çocuk değildi. 

"Nasıl birisini arıyorsun?" Billy bir süre düşündü Finney'in dediklerini hatırlamak için "Orta boylu,esmer,asya yüz tipi var." Griffin gözlerini büyüttü "Adı,Bruce mu?"

Billy şaşkın bir şekilde onayladı "Evet o." Dedi. Griffin şaşkın bir şekilde arkasındaki şatoyu gösterdi "O,Kral Vance'nin şatosunda." Billy bir süre öyle durduktan sonra "Wow,bu,biraz tuhaf." Demişti.

Griffin ise bir şey demeden öylece durdu,Bruce da ondan böyle bir şey istemişti,ve hiç uğraşmadan bulmuştu. "Griffin!" Griffin duyduğu sesle arkasına baktı "Benim gitmem gerek. Yarın aynı saate burada buluşalım." Diyerek geri şatoya doğru koştu. Billy ise "Randevu ayarladım." Diye kendi kendine dalga geçip yüzündeki sırıtmayla geri döndü.

************************
Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım

Adios.

Vampires Are Not RealHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin