LÜTFEN OKURKEN OY VERİN..
________"Görüşmeyeli uzun zaman oldu" dedi Violet.
"Gerçekten 145 yıl olduğuna inanamıyorum." diyerek güldü.
Sonradan gülüşü soldu. "Gerçektende 145 yıl oldu mu?" diye sordu Violet. "Sanırım evet." diyerek güldü, Violet güldüSalvatore malikanesinin önüne gelmişlerdi.
"Woaw" dedi Violet şaşırmış bir şekilde. Damon onun tepkisine güldükten evin kapısını işaret etti.
Evin içine girdiklerinde Violet salona doğru yürüdü. Bir yandan da evin içine bakıyordu, yıllar sonra arkadaşının evine gelmişti. "Gerçektende büyükmüş." dedi Violet Damon başını salladı. Salona gittiler ve Violet koltuğa oturdu. Rahatmış dedi Damon kafasını salladı. Ona ve kendisine içki kattıktan sonra yanına oturdu. Elindeki içkiyi Violet'e verdi ve Violet teşekkür etti. Gece saat 1 olmuştu ama hala uyanıklardı olaylar hakkında konuşuyorlardı. Bir anda Violet, "Ha, bu arada Stefan nerde?" diye sordu.
"Elena ile birlikte." dedi göz devirerek, Violet göz devirmesine gülerek "Elena, kız arkadaşı falan değil, değil mi?" diyerek sordu. Damon, "Evet, onun kız arkadaşı." dedi. Violet, "Onun bir vampir olduğunu biliyor mu?" diyerek sordu.
Damon kafasını sallayarak "Maalesef ki evet" dedi. Violet gülerek, "Maalesef mi?" diyerek sordu. "Evet.." dedi. Bir süre sessizlik oldu ve en sonunda Violet "Çok yalnızsın." diyerek mırıldandı. Duymamış gibi "Ne?" diyerek sordu Damon Boşver diyerek mırıldandı Violet. Violet yanındaki telefonuna uzanıp saate baktı, "Tanrım, saat gece 2! ben uyumaya gidiyorum." dedi violet ayağa kalkarken. Damon başını kaldırıp ona baktı "Odanın yerini biliyormusun?" diyerek sordu. "Haha, tabikide evet seni aptal, sana iyi oturmalar." dedi
"İyi oturmalar mı? Bende yatıcağım."
Violet ve Damon merdivenlerden yukarı çıkıyorlardı. Aslında bir saniyede yukarı çıkabilirlerdi ama onlar merdivenleri kullanmayı seçtiler. Yukarı kata geldiklerinde Violet Damon'a dönerek, "Pekala, hangisi?" diyerek sordu. "Ne,"hangisi"
dedi damon. "Aptal mısın? oda diyorum!"
Damon sağ taraftaki odayı işaret ederek gösterdi.
Violet içeri girdiği gibi kendini yatağa attı, "Tanrım! en son 1865 'te böyle bir yatakta yatmıştım." dedi yüksek bir ses ile "Vay, ciddi misin 1865 mi?"
Violet cevap vermedi. Damon Violet'e yaklaşarak yanına uzandı tavanı izliyorlardı. Bir süredir ölüm sessizliği vardı ve bunu Damon soruyla bozmuştu. "Pekala, beni bulmadan önce nerede veya kimde kalıyordun." diyerek sordu. Violet bir kaç dakika cevap vermedi en sonunda "Aslında ben buraya 7 yada 8 ay önce geldim." dedi. Damon dikleşip "Ne?" "8 aydır yaşıyorsun ve 8 ay sonra mı geldin?" dedi. "Bak, cidden birkaç sorunum vardı." diyerek geçiştirmeye çalıştı. "Birkaç sorunun 8 ay mı sürdü Violet!?" dedi Damon, Violet "Evet! kelime anlamı küçük olsada benim için çok büyük!" dedi Violet yüksek sesle. "Tamam." dedi Damon, Violet şaşkın bir şekilde "Sadece tamam mı?" diye sordu. "Evet, seninle tartışmak istemiyorum." dedi damon"Tamam, artık uyumak istiyorum." dedi Violet yorgun bir şekilde. Kendini yorganın içine bıraktı, Damon ise yanına yattı. "Burada mı yatıcaksın?" sordu Violet, "Evet, sorun mu var?" dedi. Violet "Yook" diye mırıldandı. Violet o kadar yorgunduki hemen kendisini uykuya bırakmıştı. Damon ise daha uyumaya çalışmamış, Violet'e bakıyordu.
Sabah'ın gün ışığıyla gözlerini açtı Damon. Yatağında biraz kıvrındıktan sonra kalktı,yanına baktığında Violet yoktu muhtemelen Stefan gelmiştir ve aşağıda kahvaltı yapıyorlardır diye düşündü. Odadı tuvalettine gidip, yüzünü yıkayıp, dişini fırçaladıktan ve üstünü değiştirdikten sonra odadan çıktı. Merdivenlerden inmeye başladı. Salona ve diğer yerlere baktığında kimse yoktu, mutfak olabileceklerini düşündü. Mutfağa doğru ilerledi,en sonunda mutfağa geldiğinde yine kimse yoktu. Mutfaktaki masaya doğru ilerledi ve masanın üstünde sarı renkte bir kağıt parçası buldu. masaya yapışık olan kağıt parçasını kopardıktan sonra okumaya başladı.
"Gitmem lazımdı, umarım sorun olmaz. Beni evinde ağırladığın için teşekkür ederim, kendine iyi bak!.."
yazıyordu. Damon okuduktan sonra hiç bir tepki vermedi. Yani şuan sadece evimde yatıya kalmak için mi gelmişti. ve bana hiçbirşey söylemeden gitmişti? Belkide birazdan geri gelirdi diye düşündü. ama belkide bidaha gelmiycekti. Merakına yenik düşüp telefonunu çıkardı. ve arama yerine girip Violet yazısına tıkladı. Violet dün gece ona numarasını vermişti bu sayede belki nerede olduğunu öğrenirdi, telefonun açılmasını ve Violet'in "Efendim" demesini bekliyordu ama onun yerine sadece "ben Violet! sanırım şuan işlerim var, bana mesaj atabilirsin. " yazısı vardı...yazar
kankam hic bölüm atmasaydın ne zahmet ettin uaa🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i miss salvatore ' | tvd
FanfictionDamon salvatore hayran kurgusu > | İyi okumalar, dilerim🕷️