Wolf '

138 14 2
                                    

|.
Olaylar diziyle biraz değişik gibi.
1- Skyfall - Adele
2- Born to Die - Lana del rey
__________
1864

"Bırak şunu Damon!" dedi Violet bağırarak. Damon ona dönerek,
"Neyi?" diye gülerek sordu. Tekrardan Violet "O elindekini şimdi buraya getir." dedi elindekini işaret ederek. "Gel de al o zaman?" diyerek bağırdı damon. "Pekala, bunu sen istedin Damon Salvatore." dedi Violet, hiç beklemeden Damon'a doğru koştu. Damon ise bir hışımla ondan kaçtı. Şimdi ise birbirlerini kovalıyorlardı, Çocuk gibilerdi. Aileleri onlara hep çocuk gibi olmamalarını söylüyordu. Ama umursayan hiç kimse yoktu? Stefan bile takmıyordu. Ha bu arada Stefan Salvatore, Damon Salvatore'un erkek kardeşi yani ikisi kardeşler. Stefan ve Violet Damon kadar çok yakın. Çok da iyi arkadaşlar. Her neyse bu konuları şimdi konuşmak olmaz.
_________

"Sana getirmen gerektiğini söylemiştim değil mi?" Diye Damon'a sordu Violet.
_________

Violet ile Damon hala tartışıyorlardı. Damon Violet'i sinirlendirirdi. Aslında hergün tartışırlar. Araya birde Katherine girince Violet daha da sinirleniyor. Ama şaka anlamında değil. "Pekala, ben gidiyorum. Siz konuşursunuz."dedi Violet Katherine'e bakarak." Peki, görüşürüz Violet." dedi. " Görüşürüz" diyerek kapıdan dışarı çıktı Violet. Ve salona doğru ilerledi, ev büyüktü o yüzden merdivenler vardı. Salona gittiğinde koltuğa oturdu. Bu gün çok yorgundu. O kadar koşturduktan sonra bitmişti, bir süre sonra dışarıdan bir ses duydu. Pencereye gidip baktığında Stefan, Damon ve Katherine'nin aşağıda olduğunu gördü. Bunlar daha az önce konuşmuyorlar mıydı? Diye düşündü. Ama çok düşünmeden aşağı inmeye başladı.

_________

1 Hafta Sonra'

Gece saat 2 yada 3'tü ve Stefan, Damon, Violet ve Katherine dışardaydı. Violet diğerlerine dönerek "Hey, bu saatte dışarda olmak sizcede biraz tehlikeli değil mi? Çünkü herhangi birisi görürse bittik. Öldüre-" tam konuşmasını bitircekken Katherine sözünü kesti. "Çeneni kapalı tut Violet. Yakalabiliriz." dedi Katherine. Aslında Katherine haklıydı, Violet çok konuşurdu.

________

Bir süre sonra durdurlar. Katherine,
"Durun, bir dakika." dedi. "Ne?"dedi Stefan, "Durun dedim." diyerek tekrar etti. "Buralarda birileri var!" dedi Katherine "Ne." "Birileri var dedim." "Ne yapıcağız?" "En iyisi ayrılalım." dedi Stefan. "Tamam." dedi Violet. "Sizce bu iyi fikir mi?" diye ciddi bir şekilde sordu Damon. "Evet" diye cevap verdi Violet. "Pekala, iyi fikir." dedi Katherine "Stefan ve Ben, Damon ile sen" diyerek bizi işaret etti Kath,
Damon'a döndüm. Hiç korkuyor gibi durmuyordu. Her neyse. Hepimiz ayrıldık. Damonla Violet dikkatli bir şekilde gidiyordu . Damon'a dönerek, "Sence burada ne var?" diyerek sordu.
"Bilmiyorum."dedi. Damon önüne döndü, Violet de."Sence bizi yakalarlar mı?" diye tekrar sordu. Damon bu sefer "Saçmalama, Violet şunları söyleme!" dedi. "tamam, tamam demem." diye cevap verdi violet. Bir süre sonra daha da karanlık olmuştu hava. Ve sesler çoğalmıştı. "Violet, bu taraftan gidelim." diyerek sağ tarafı işaret etti damon.
"Emin misin? Pek iyi gözükmüyor." dedi. "Saçmalama, gayet iyi gözüküyor bir sorun olmaz." dedi. "Tamam."
_________

Damon'ın söylediği yönden gidiyorlardı. Çok kötü bir yol değildi ama biraz tedirgin ediyordu. Ama yinede gidiyorlardı. Violet çok korkuyordu. Ama nede olsa o bir vampir kendini koruyabilirdi değil mi? Tabi karşılarına bir kurt çıkmadıkça. Ve çıkmıştı. Bir anda ne yapıcaklarını şaşırdılar
"Siktir! Bu ne, Tanrım." diye bağırdı Violet. Daha cümleyi bitirmeden koşmaya başladılar. Tüm güçleri ile ama her yer kirli ve taş dolu olduğu için Violet takılıp düştü. (Tamam işte tam filmlerdeki gibi oldu kitap tamam.) Damon hemen arkasını dönüp eğildi. Violet'i tam kaldırcakken Kurt Violet'in üzerine atladı. Damon Birşeyler yapmaya çalışıyordu ama boşaydı. Ta ki Kurt Violet'i ısırana kadar..
_________

Violet tüm gücüyle bağırmıştı resmen. "VİOLET!" diyerek bağırdı Damon. Kurta saldırmaya başladı. "Damon, git buradan Aptal!" diye bağırdı.
Her filmde, kitapta, dizide, hikayede, hayatta... Olduğu gibi belki bu sonda aynı olucaktı. "Hayır!" diyerek tekrardan bağırdı.
__________

Belkide damonla son konuşmasıydı. O gece Violet kurt tarafından ısırılmış. Ortadan kaybolmuştu, belkide ölmüştü. Belkide o gece o kadar soru sormakta haklıydı. Ya sağ taraftan gitselerdi? Ne olurdu ki...
Damon günlerdir dışarıya çıkmıyordu. Şuan kesinlikle çok kötüydü, şuan kötü olsa bile onu arayabilirdi. Çünkü hayatında en değer verdiği insanlardandı. İlk arkadaşıydı. Stefan'dan sonra,,)
___________

i miss salvatore ' | tvdHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin