''Hyunjin birazdan yayın başlayacak neredesin sen ? ''
Hyunjin ortalıklarda yoktu. Canlı yayına girmeyecekti, sıkılmıştı artık.
Ünlü olması özgürlüğünü kısıtlıyordu hep ve o bundan bıkmıştı.
''Aağğağa Hyunjin! ''
''Lütfen imza !!! ''
Hyunjin oradaki kızları görünce hafiften koşmaya başladı. Saat 00:03 'dü. Ona göre bu saate canlı yayın yapılmazdı.
Issız sokaklarda ilerliyordu. Karşısına ne tür bir şey çıkacağını bile bilmiyordu. Rastladığı ilk bara girdi.
...
''Vay be bu saatte yayın çok yoru-''
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Birisi dışarıda bağırıyordu. Hyunjin hışımla dışarı çıktı. Ne olduğunu merak etmişti çünkü.
Dışarı çıktığında bir vahşetle karşılaşmıştı. Dudaklarını araladı ama hiç bir şey diyemedi. Bu vahşeti yapan ise ortalıkta yoktu.
İnsanlar ambulansı arıyor ve telaşla koşuşuyordu. Hyunjin bir konuşmaya istemeden kulak kabarttı.
''Bu kaçıncı... ? ''
''Yeter artık bıktım bu vahşetlerden ! ''
''Burada can güvenliğimiz yok ! ''
Hyunjin konuşmaya girdi ''Bu vahşetler her gün oluyor mu ? ''
Bir kadın cevap verdi ona, çok sakin duruyordu ''Hayır. Ay olarak ilerliyor''
Hyunjin bakışlarını kadından çevirmeden ''Ay olarak ilerliyor ? ''
Kadın ise ona ''Sen buraya yeni mi geldin ? '' diye sordu
Hyunjin hiç bir şey anlamamıştı ama yine de bu soruyu yanıtladı ''Evet, yeni geldim ama ne alaka ? ''
Bir adam gelip Hyunjin'in hafifçe omzuna vurdu. Hyunjin birden irkildi ama karşısında adamı görünce rahatladı. Baştan aşağıya süzmeye başladı onu. Kirli sakalları vardı saçı ise doğuştan kızıl gibi duruyordu. Kendisinden bir kaç santim de uzundu. Kıyafetleri burada çalışan birini andırıyordu.
Adam konuşmaya başladı ''Soruna ben cevap verebilirim. Ay olarak derken şu şekilde ; Bu mahallede bir katil var ve her ay sadece birisini öldürüyor. Az önce ölen kadın benin eşim olur ama kendisi umurumda değil, iyi ki de ölmüş ! ''
Hyunjin gözleri ile daireler çizmeye başlamıştı, bu konuşmadan sıkıldığını ima ediyordu. Adam bunu fark edince konuşmasına geri döndü
''Dediğim gibi bu katil her ay birisini öldürüyor ve bunun da bir öldürme sistemi var ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANTİROMANTİC | Hyunlix
Fanfiction''Hey ! Hayatımdan öyle elini kolunu sallayarak çıkamazsın'' dedi. Kırmızı saçlı çocuk 2 #Lee [16.01.2024] 1 #sunshine [18.01.2024] 7 #Jis [20.01.2024] 14 #Lix [18.01.2024] 26 #Hyun [20.01.2024] 139 #Katil [26.01.2024]