-2-

62 33 62
                                    

''EĞER ŞİMDİ ÖLMEK İSTİYORSAN BUNU ZEVKLE YAPABİLİRİM''


Hyunjin korkuyla arkasını döndü. Karanlık bir silüet vardı karşısında. Karşılarında ki lamba da yanıp yanıp sönüyordu.

Hyunjin'in seri katil olduğunu düşündüğü kişi hızla Hyunjin'in arkasına geçti ve elindeki bıçağı yanağına doğru tuttu. Hyunjin'in yanağından biraz kan dökülmeye başladığında genç bıçağını çekti ve diline yerleştirdi

''Kanının tadı hoşuma gitti ''


Hyunjin'i bir şey demesine izin vermeden tekrar konuşmaya başladı. Bıçak daha fazla kan olmuştu çünkü gencin dilini de kesiyordu.


''Hmmm. Bu karışımı sevdim ! İkimizin kanları birleşince çok lezzetli oluyor ''


Hyunjin'in ağzı açık kalmıştı. Bu psikopat karşısında ne yapacağını bilmiyordu. Yanıp sönen lamba bir yerden sonra kapanmayı bıraktı Hyunjin artık karşısında ki manyağı net bir şekilde görebiliyordu.

O çok tatlı görünüyordu. Sarı saçlı, ela gözlü çilleri ile de bir civcive benziyordu. Kıyafetlerine yöneldiğinde bu tatlı görüntü vahşete dönüşüyordu. Kan götüren kıyafetleriyle korkutucu duruyordu. Tekrar baktı sarışının yüzüne bu sefer yüzünde psikopatça bir gülüş vardı ve bıçakta ki kanın tadına bakmaya devam ediyordu.

En sonunda Hyunjin dilsiz biriymiş gibi davranmayı bırakıp konuşmaya başladı.


''Neden ? ''

''Hm ? ''

''Neden öldürüyorsun insanları ? ''

'' Bu bilgiyi ne yapacaksın ? ''

''Senin görüntün bir katile benzemiyor onun yerine bir civciv gibisin ''


Sarışın gülümseyerek gözlerini devirdi. Sonra da Hyunjin'e yaklaşıp ''Eskidendi o ''


Sonra bu sessizliği bozmak için elindeki bıçağı lambaya doğru fırlattı. Bıçak Hyunjin'in dudağının kenarını sıyırarak lambaya doğru ilerledi tam da ortasında durdu.

Lamba kırılmıştı artık. Etrafta cam kırıkları uçuyordu.

Sarışın arkasını dönerek sanki hiç bir şey olmamış gibi yürümeye başladı. O sırada Hyunjin kanamış dudağıyla arkasından konuşuyordu


''Neden beni şimdi öldürmedin ? ''

Sarışın bir an durarak önünü dönmeden konuşmaya başladı


''Kuralları bozmuş olurdum kırmızı ''


'Kırmızı ? ' sarışın genç Hyunjin'e saçlarından dolayı kırmızı diye seslenmişti. Hyunjin arkadan yine seslenmeye başladı.


''Hey ! Hayatımdan öylece elini kolunu sallayıp gidemezsin ! ''


Sarışın yavaşça arkasını dönerek Hyunjin'e bakmaya başladı ela gözleri ile. Hyunjin bunu fark edince seslendi ''Bakma bana o gözlerle. Çok güzeller ''

Sarışın hemen arkasını döndü ve yürümeye başladı. Kısa sürede gözden kayboldu. Hyunjin o yüzü karşısında hayal etmeye başladı.

Nasıl civcive benzeyen biri katil olurdu ki ?

ANTİROMANTİC  | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin