Stáli jsme tam před jeho motorkou ,,je vážně krásná" řekla jsem v úžase, James se nad tím zasmál ,,na vem si to na hlavu, projedem se" řekl a podal mi helmu, já jsem tomu chvíli nemohla uvěřit. Nandala jsem si helmu a sedla jsem si za něj ,,připravena?" ,,ano" řekla jsem a chytla se ho, byl to neuvěřitelný pocit. Vždycky jsem chtěla jet na motorce a díky klukovi, kterýho jsem se začátku nenáviděla, se mi to splnilo. Užívala jsem si každou chvíli, dokud jsme nezastavili. Koukla jsem kde to jsme a byli jsme u něj doma, takže tady bude i Kate. Slezla jsem z motorky a cítila jsem se vážně skvěle ,,moc ti děkuju, bylo to úžasný" řekla jsem a on se na mě usmál a šel dovnitř. Šla jsem za ním a viděla jsem na schodech Kate ,,nepícháš mi s mojí nejlepší kamarádkou, že ne?" řekla mu znechuceně ,,buď v klidu, s ním bych nikdy nic neměla" pustila jsem se do toho a James se chytil za srdce ,,to byla kudla do zad Emmo, už se s tebou neka" řekl, já jsem s Kate dostala obří záchvat smíchu. On nad tím jenom zavrtěl hlavou a odešel. U Kate jsem byla až do večera a musela jsem už jít ,,tak ahojky, uvidíme se zítra ve škole" řekla mi a já jsem se zasmála ,,zítra je sobota brouku" ona se chytla za čelo a zasmála se taky. Rozloučili jsme se a já odcházela ,,počkej!" otočila jsem se abych viděla kdo na mě volá ,,nemůžeš jít takhle pozdě sama" byl to James doběhl za mnou ,,já to zvládnu" řekla jsem mu, ale on si stál za svým a šel se mnou ,,nemusel jsi se mnou chodit víš o tom" koukla jsem na něj a on nad tím mávl rukou ,,stejně jsem se chtěl jít projít, tak jsem toho využil a šel s tebou" ,,to je hezký" usmála jsem se nad tím a on mi úsměv oplatil. ,,Zítra je ta párty, půjdeš teda se mnou?" ,,já nevím, nepiju" řekla jsem mu a on protočil oči ,,prosím tě, já tě naučím pít" ,,fajn půjdu v kolik?" zeptala jsem se ho. Byli jsme už dávno před mým domem ,,vyzvednu tě v osm" řekl mi a ještě k tomu dodal ,,hlavně si neber nic vyzívavího, nechci aby tě tam někdo ohnul" nad tím jsem se zasmála a šla dovnitř. ,,Kde jsi jako byla!!" zařvala na mě Grace, to je moje náhradní máma. Hned mi došlo, že jsem jim nedala vědět že jdu ke Kate ,,moc se omlouvám" řekla jsem ale to jí vůbec nezajímalo ,,co jsi dělala s tím klukem?" řekla mi naštvaně ,,nic je to brácha Kate, jenom mě doprovodil domů" odpověděla jsem jí, na což mě poslala do pokoje. Neměla jsem s tím problém, lehla jsem si a napsala jsem Jamesovi, že si moje "máma" myslí že s ním něco mám, on mi na to hodil jenom zobrazeno. Musel mi vrátit to co jsem udělala naposledy já. Potřebovala jsem se vyspat, tak jsem si dala rychlou sprchu a šla si lehnout. Celou noc jsem spala jako zabitá, žádná noční můra nebo kamínky v okně, prostě nic. Za což jsem byla ráda, ráno mě probudil můj telefon, někdo mi volal, bylo to neznámé číslo proto jsem to nezvedla, ale když mi to volalo už po páté tak jsem už to vzít musela ,,proč mi to nezvedáš! Málem jsem dostal infarkt" byl to James ,,kde jsi vzal moje telefoní číslo?" zeptala jsem se ho ,,od Kate, trošku jsem jí vlezl do telefonu" ten kluk je vážně neuvěřitelnej. ,,A co po mě chceš?" ,,chtěl jsem se s tebou domluvit na tom večeru" úplně jsem zapomněla že mám dneska někam jít ,,já nevím jestli mi to Grace dovolí" slyšela jsem jenom jak si povzdechl ,,zkus to prosím nějak domluvit" to bylo to poslední co mi řekl, než to položil. Přemýšlela jsem proč se o mě tak stará, ale jak mi jednou řekl, kdyby se nestaral Kate by ho zabila. Takže jsem si nedělala planý naděje. Sešla jsem dolů za mámou protože zrovna dělala snídani ,,dobré ráno" řekla jsem jí a ona se na mě ani nepodívala, musela jsem jí hodně naštvat. ,,Mám otázku, mohla bych spát u Kate?" zeptala jsem se a ona se na mě otočila ,,ne" řekla a otočila se zpátky k lince. ,,Prosím, já se omlouvám za včerejšek, prosím" ona se na mě znova otočila a povzdechla si ,,fajn, ale budeš mi o sobě dávat vědět jasný" já jsem jí běžela obejmout a moc jsem jí děkovala, hned jsem to musela napsat Jamesovi. Celej den sem se nemohla dočkat na večer, ne kvůli tomu že budu na párty, ale kvůli Jamesovi. Chtěla jsem ho zase vidět, cítím se s ním poslední dobou hrozně dobře. Už bylo sedm tak jsem se šla připravovat, dala jsem si trošku výraznější make-up a vzala jsem si na sebe červené, skoro až rudé šaty s výstřihem. Vím, že mi James říkal ať si na sebe nic takového neberu, ale nebudu ho poslouchat jak on pískne. Najednou jsem slyšela zvonek, když jsem šla otevřít stála tam Kate. Abych vám to vysvětlila, nemohla jsem přece říct mámě, že jdu ke Kate a potom by pro mě přijel James. Tak jsme se dohodli, že pro mě přijde Kate a půjde na tu párty se mnou. Aspoň se tam nebudu cítit tak divně a budu tam někoho znát. Došli jsme tam a bylo tam hafo lidí, neznala jsem opravdu nikoho. Tohle nebyli lidi ze školy ,,no konečně jste tady!" zakřičel někdo naším směrem a šel k nám, přes tmu jsem nemohla poznat kdo to byl, až když ta daná osoba přišla blíž, hned jsem poznala že to je James. Šel obejmout Kate a pak i mě, když mě obejmul bylo z něj hrozně cítit, že už pil. Kate nám mezitím šla pro pití ,,Emmo já mám pocit, že jsme se dohodli, že si na sebe nic takového nevezmeš" řekl mi skrz zuby ,,copak zase ti něco vadí?" zeptala jsem se ho provokativně ,,jo vadí, jsou tady úchylný lidi co tě budou chtít oprcat" ,,a ty seš jeden z nich" řekla jsem což ho dost zarazilo, koukla jsem na něj a obešla ho ,,já se jdu bavit jdeš taky" řekla jsem s úsměvem a šla hledat Kate. Po chvilce jsem jí našla i s pitím ,,kde jsi byla tak dlouho?" zeptala se mě a já jsem jí chtěla odpovědět, jenže v tom někdo začal nahlas křičet.
ČTEŠ
POSEDLÝ LÁSKOU
RomanceEmma 16 letá holka, která šla na výměnný pobyt do Las Vegas. Nemá zrovna lehký začátek ve škole jí nechtěli přijmout, kvůli tomu že je tichá a nerada se seznamuje. To všechno se změní když potká Jamese 19 letého průseráře, který má všechny ve škole...