Selammm
Yazım hataları olursa şimdiden kusura bakmayın..
iyi okumalar 🌸🌸🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌
6 yıl öncesi
***************
Yerde birşey gördüm, ve ne olduğunu anlamak için telefonun flaşını tuttum.
Semra'nın telefonu..
Burada ne arıyor.
Yavaşça eğilip telefonu elime aldım.
Ekranda benim numaram gözüküyordu, ayrıca telefon kan içindeydi. Onunla konuştuğum sıralarda onun buralarda olduğu anlamına geliyordu bu.
Semra'ya ne olmuştu?
Telefonu buradayken kendisi neden burda yoktu. Duyduğum o tuhaf sesler neydi?
Korkudan ne yaptığımı bilemedim ve ormanın dışına doğru koşarak yol aldım.Neden kan içinde!
Neden kan içinde?!
Ne oldu ona!?
Nefes nefese nasıl koştuğumu bilemediğim için ayağım tökezleyip durdu.
Ormanın girişine doğru koşarken karşıda siyah bir minibüs gördüm. O sırada minibüste ki adam aşağı indi. Siyahlar içinde birisiydi.
O sırada beni gördü."Afedersiniz ama..! "
"Yardımcı olur musunuz lütfen?! " diyerek yabancıya seslendim.
Ufak bir duraksamadan sonra,
"Peki binin hadi."Minibüse binip yolcu koltuğuna geçtim, nefes alış verişimi düzeltmeye ve sakinleşmeye çalıştım.
Yabancı, birkaç saniye elimde ki telefona baktıktan sonra,
"Pekala sizi nereye götüreyim?""Şehire lütfen. Kusura bakmayın zahmet oldu sizede acil bir meselede.."
Eğer yakınlarda var ise direkt polise gitmem gerekiyor. Diye düşündüm."Benimde yolumun üstüydü zaten, problem yok." diyip önüne döndü.
Uzun bir sessizlikten sonra, arada bir bakışını benim üstüme çevirip durduğunu farkettim.
O anki şok ile ne yapacağımı bilemeyip birinin arabasına öylece atlayıverdim.
"Aptal duru." Diye geçirdim içimden.Birkaç dakika sonra sessizliği ilk önce yabancı bozdu.
"Ee, öyle ıssız bir yerde ne işiniz vardı sizin?"
Şüpheyle ona baktım.
Çekinerek sorusuna cevap verdim. "Arkadaşımı arıyordum."
Bir süre bana baktıktan sonra, " Anlıyorum."
deyip önüne döndü.
Kendimi sorguda gibi hissettim.
Ama bende kendi sorumu ona yönetmekten çekinmedim."Peki siz?"
"Orada ne yapıyordunuz? "
Yola bakarken sorumu cevaplıyordu. Bende nedense bu yabancıya güvenmekle hata ettiğimi hissettiğim gibi çantamdan daha önceden çıkarttığım çakıyı elimle gizledim.
"Ben mi?"
"Nasıl desem.." duraksadı.
Günümüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişten Gelen Saplantı
Mystery / ThrillerBu hikayede, aşk arıyorsanız pes etmenizi tavsiye ederim. Aradığınız şey burda değil çünkü. Varsa bile hiçte beklediğiniz gibi olucağını sanmam. Yinede aşk olduğunu düşünenler devam edebilir 😉 Hikayemizin konusuna gelirsek Baş karakterimiz Duru Geç...