Kalp tadilatı

5 1 0
                                    


Tam bir hafta olmuştu. Yağmurda sırılsıklam bir şekilde yol kenarında iki saat kadar ağlamamın üzerinden tam bir hafta geçmişti.

Beni o yol kenarından alıp eve getiren ise yine Hyunjin'di. Ertesi sabah dayanılmaz bir baş ağrısı ve öksürükle beraber kalkmıştım. Kalkmıştım sayılmaz gerçi denemiştim daha çok.

Kalkabilecek halim bile kalmamıştı. O haldeyken de Hyunjin'in annesi beni bırakmamış onların evinde bizim için hazırladıkları odaya kapatmıştı beni.

Yuna ise Yeji'yle ve Hyunjin'le bolca vakit geçiriyor, beni çokça sorsa da kardeşler bir şekilde ilgisini farklı yöne çekebiliyordu.

Bugün daha yeni yeni kalkabiliyordum yataktan. Telefonumu elime aldım.

27 mesaj*
Lee Minho

12 cevapsız arama*
Lee Minho

Görmezden geldim. Onun yerine okuldaki arkadaşım diyebileceğim kişilerin mesajına yanıt verdim.

Ardından İnstagram'a girdim. Öylesine gezinirken yukarıdan bir mesaj geldi.

@ leemin
Çevrimiçisin
Sonunda
İyi misin?

Görmezden geldim ve bir video daha kaydırdım.

@ leemin
Tamam
benimle konuşmak istemiyorsun sanırım

"Zeki şey seni" diye söylendim. Fakat parmaklarım benden istemsiz mesajlaşmaya girdi.

@ leemin-@ hnjisng

@ leemin
Tamam
benimle konuşmak istemiyorsun sanırım

@ hnjisng
Zeki şey seni

@ leemin
Özür dilerim

@ hnjisng
Şaka mısın Lee
Yoksa ikinci bir plan falan mı var🙈🙉🙊

@ leemin
Yapma şunu Jisung
Konuşmaya çalışıyorum senine

@ hnjisng
Konuşacak ne kaldı Lee
Arkadaşlığına ihtiyacım yok
Ben böyle iyiyim
Yazma bana

@ leemin
Onlar olayı yanlış anladı
Arkadaş olmak istememe anlam veremediler sadece

@ hnjisng
Tek sorun bu mu sence
Düşünmeden yazma bana Min
Engeli yersin

@ leemin
Haklısın
Görüşürüz
görüldü

Sinirle sohbetten çıktım. Haklısın görüşürüz'müş. Tam yanımdaki yastığı sinirle fırlattığım esnada kapı açıldı ve yastık Hyunjin'in suratına çakıldı.

"Tam vaktinde açtın şu kapıyı cidden." dedim. Sesim oldukça sinirli çıkmıştı. Hyunjin kapıyı kapatıp yanıma geldi.

"Ne oldu?"
"Minho şerefsizi işte." diye önemli bir şey olmadığını belirttim.

O da sıkıntılı bir nefes verdi. "Okula gidecek misin?" dedi aniden.

"İyileştim sayılır. Bence gidebilirim. Ve Yuna'yla eve dönebilirim." dedim.

Son cümlemi duyduğunda yüzündeki tebessüm silindi. "Evde tek başınıza olmanı sevmiyorum." dedi sakince.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

If We're Together/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin