15.Bölüm "Kaç yaşında adamsın, hiç oluyor mu böyle?"

1.4K 116 36
                                    

Saat altıda ayakta giyinmiş halde hazırdım.

Beni geldiğinde burada görmek isteyen piçe inat erkenden uyanmış, dışarı çıkacaktım. Yoktu öyle gel deyince gelen, git deyince giden bir Seyran. Sözünü koşulsuz yerine getirecek birini istiyorsa, evcil hayvan sahiplenecekti.

Son olarak gözlüğü saçlarıma iliştirmiş ve çantamı da çapraz takmıştım ki kapıyı açar açmaz karşımda onu görmek ödümü koparmıştı. Deliye bak! Sabahın köründe dikilmişti kapıma.

"Si-"

"Yolculuk nereye böyle Antep fıstığı?"derken kapı pervazıma yaslanmış, sırıtıyordu.

"Gezeceğim, sana ne?"

"Ben sana dün ne dedim?"

"Ne dediysen dedin, ben gidiyorum" diye geçmeye yeltendiğimde kapıyı tüm bedeni ve uzuvları ile kapatmıştı.

"Yok, öyle özgür kız havalarında gezmek. Beraber çıkacağız dışarı"

"Sen ve sevgilin ile bir plan yapacağımı sanıyorsan..."

"Sanıyorum ne olacak?"

"Avucunu yalayacaksın"

Ferit ile nerede ve ne zaman bir araya gelsek otomatikman yaşımız küçülüyor, beyin gelişimini tamamlayamamış ergenler gibi atışıyorduk.

"Hiçbir yere gitmek yok tekrarlıyorum, ben şimdi gidip üzerimi değiştireceğim. Sende lobide bizi-"

"Günaydın efendim"

Ferit asla bir tarafıma takmayacağım ve iplemeyeceğim sözlerine devam ederken birden muhabbetini bir otel görevlisi kesmişti.

"Ferit Korhan ve Seyran Korhan değil mi?"

Buraya küçük bir not iliştirerek belirtmek istiyordum ki, ismimle beraber Korhan soyadını duymak gerçekten oldukça tuhaftı.

"Evet, biziz buyurun?"

"Efendim organizasyon başlayacak sizleri bekliyorlar"

Organizasyonu ben yapmışım gibi Ferit bana baksa da bende onun kadar bilgisizdim bu konu hakkında.

"Ne organizasyonu?"

"Gemi turu efendim, biraz acele edebilir misiniz?"

İkimizin de konu hakkında gram fikri olmasa da kapıyı çekip, ilerlemeye başlamıştık birden. Günümü dolduracak ve beni bu züppe ile sevgilisinden uzak tutacak her türlü organizasyona okeydim aslında.

"Bu da nereden çıktı?" diyerek ilerlemeye devam ediyordu Ferit efendi.

Aşağı lobi hiç bu saatte ummayacağınız kadar kalabalıktı ve görevlilerin yönlendirmeleriyle beraber herkes dışarı çıkıyorlardı.

"Ferit ve Seyran Korhan?" dedi yine bir başka görevli.

"Evet?"

"Buyurun beni takip edin"

Birileri bize burada neler olduğunu açıklasa hiç fena olmaz gibi duruyordu ama herkes o kadar kendi halindeydi ki, sorularımız havada kalıyordu.

"Bu ne için?" diye sordu Ferit yeniden.

"Talep ettiğiniz tatil kapsamındaki organizasyonlarından sadece biri"

Ne talep etmiştik de böyle Nuh'un topladığı hayvanlar gibi gemiye sürükleniyorduk, halen gizemini koruyordu. Üstelik herkes şıkır şıkır giyinikken. Ben kot, tişört Ferit ise daha rezil bir şekilde eşofman takımı ile geliyordu.

Yalı ÇapkınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin