Primele doua ore au trecut cu incetinitorul.Cand s-a sunat de iesire am fost ultima ce am iesit din clasa,indreptandu-ma spre curte liceului.Ajunsa afara din liceu,m-am asezat pe o banca de sub cel mai retras copac din curte,scotan-dumi dui ghiozdan caietul de desen.In coperta acestuiea se afla o poza,o poza cu mama.Am privit-o,observand cum mici lacrimi din ochii mei poposesc pe poza mamei.Le-am sters cu maneca hanoracului,bagando la loc in caiet.Mi-am sters lacrimile, lasand cateva suspine sa imi paraseasca gura.
-Hei Alle...!se auzii vocea singurei persoane care ii pot spune prietena.Vanessa se aseaza langa mine,mangaidu-mi spatele.Imi indrept privirea spre ea,aceasta vazandu-mi ochii inlacrimati ma ia in brate mangaindu-mi parul blond.
-Hai...Descarca-te...Am auzit ca ai avut o mica problema cu Max.Voi fi mereu aici pentru tine.spune strangandu-ma mai tare in bratele ei.
-Nu stiu ce masi fi facut fara tine Van...!?marturisesc eu,luando la randul meu in brate.
-Probabil...Acum te-ai fi drogat,taiat sau alte prostii din cauza depresiei.spune,reusind sa scoata de la mine un mic chicot.
-Esti mult mai frumoasa cand razi.imi spune,indepartandu-ma din bratele ei si stergandumi ochii plini de lacrimi.
-Mersi...Dar sa nu exageram!
-E adevarat...!se revolta ea
-Mda...Daca zici tu.spun ridicandu-ma de pe banca insotita de Van,mergand spre clasa unde avea sa aiba loc ora de romana.
In drun spre clasa am intrebat-o confuza pe Vanessa,care se uita plictisita inainte.-Van...?Unde ai fost primele doua ore?o intreb atragandui atentia.Isi indreapta privirea spre mine si imi raspunde fasticindu-se.
-Pai,am fost la medic.Trebuia sa fac niste analize!
-E vreo problema?o intreb ingrijorata.
-Nuu...Am avut cateva dureri mari de abdomen care persistau,atata tot.
-Ohh...pai bine ca nu e nimic grav.
-Mda...!ajunse in clasa ne-am asezat in ultima banca din mijloc,asteptand ca profa de romana, doamna Malyck sa soseasca.Cand aceasta a ajuns in clasa,a facut prezenta apoi a inceput ora cu un anunt important.
-Dragi elevi,cum bine stiti ca mai sunt 5 saptamani din acest an scolar,eu cu acordul domnului director am hotarat sa fac cu voi o piesa de teatru.ne anunta ea entuziasmata.Deodata in toata clasa sa auzit un mare ,,NU"care a facuto pe profa sa ridice vocea.
-Liniste...Va fi amuzant si in primul rand facem acest lucru si pentru parinti.spune,recapatandu-si dinou vocea entuziasmata si calma.Un elev din prima banca se trezeste sa intrebe ce fel de piesa vom juca.-Oh,pai m-am gandit la ,,Cenusareasa" Ce parere aveti?spune,iar toate privirile din clasa se indreapta pentru cateva secunde spre mine.Dar un alt anunt al profei ii fac sa isi indrepte privirea spre ea.
-Maine vom alege persobajele si tot maine,in aceasta clasa se va muta un al elev foarte cunoscut voua.ne spune inainte sa se sune de iesire.Doamna Malyck iese din clasa urmata de resrtul elevilor,doar eu am ramas in clasa alaturi de Van care ma privea cinfuza.
-Esti bine?spune holbandu-se la mine.Imi indrept privirea spre ea,raspunzandu-i pierduta in spatiu.
-Mda...De ce nu asi fi?
-Se vede ca nu esti bine si stiu ce am de facut sa te inveselesc!spune,pe fata ei creionanduse un zambet larg.-La ce te gandesti?o intreb confuz.
-Inghetata~a!
-Imi iei inghetata?intreb,privind-o cu ochii mari,de cateluș
-Dap...!raspunde rudicandu-se din banca traganduma dupa ea pana,la camionul de inghetata al scolii de unde cumpara doua inghetate de ciocolata cu alune.Imi ofera mie una,vrand sa merg spre intrarea in liceu,dar cand ma intorc toata inghetata mea ajunge pe cineva.Cand observ ca acel cineva era Maya,am sumtit cum cerul imi cade in cap.
-Oh,nu.Scuze Maya.Nu am vrut!imi cer eu iertare,incercand sa indepartez pata,luand un servetel de pe tejgheaua camionului.
-Proast-o,mi-ai stricat bluza de firma.se plange,luandu-mi servetelul din mana aruncandu-mil in fata.Vanessa,revoltata incepe sa tipe la Maya si sa o faca de ras in fata celor care se aflau in curte.
-Oh,hai nu te mai plange atat.Sa fiu sincera iti sta mai bine cu inghetata pe tine.spune punandu-i inghetata ei in parul Mayei.Tot din curte au inceput sa rada de ea,iar aceasta a fugit afara din liceu plangand.
-De ce ai facut asta?o intreb socata pe Van.
-Pentru ca te-a jignit si pana la urma nu are ce sa imi faca.
-Tie nu dar mie da.spun privind asfaltul.
-Ce se poate intampla rau?...Eh imfine hai la ore ca s-a sunat.spune mergand amandoua spre clasa.
****
Dupa ore am mers cu Van spre casa cu masina ei.Tot drumul a fost linistit,paca cand am ajuns in fata casei mele.Am salutat-o pe Van apoi am intrat usor in casa.
Am urcat usor primele trei trepte ale scarilor ce duc spre camera mea dar am fost oprita de catre vocea Elinori.-Cenusareaso~o....!In acest moment vii in bucatarie.spunea ea autoritara.Asa am si facut,asteptand o lunga cearta urmata de o alta pedeapsa.
Heiii....La media este Vanessa.Este frumoasa?Si scuze pentru greseli
CITEȘTI
Cenușăreasa
Novela Juvenil,,De ce m-ai lăsat?!Crezi că nu am nevoie de tine?Crezi că îmi e mai ușor fără prezența ta? Nu îmi e deloc ușor.Am nevoie de tine.Întoarce-te la mine mamă.Te rog!"