•Capitolul 15•

924 65 9
                                    

¤Din perspectiva autoarei¤
{Adică eu}

Trecuseră trei zile.Trei zile în care Allice stătea încuiată în camera lui Zack.Doar Ryan mai trecea pe la ea aducându-i mâncare și incercand sa o mai înveselească.Allice,era în depresie și spera în fiecare seara ca va scăpa de Zack,ajngand sa adoarmă pe jos,dar se trezea mereu pe pat,invelita și schimbata de haine.Cand Zack își făcea apariția,ea se punea în genunchi implorand-ul sa o lase sa plece.El doar se schimba și pleca la fel cum a venit,lasando să-și piardă mințile.

Acasă la Chris era multă agitație.De trei zile Andrada și Troy încercau din răsputeri sa găsească acel loc ascuns,unde e Allice.Chris înnebunea,de fiecare data când auzea din partea celor doi ,,O vom găsii".Nu mai avea speranța că o vor găsii într-un final,el doar se gândea ce bine ar fi fost dacă lar fi șterse de pe fața pământului pe Zack când a avut ocazia.Si au fost multe ocazii,dar mereu a fost cineva care îl împiedica,sa nu facă o prostie de care va fi sigur ca va regreta.Nu mai mâncase nimic și nici nu dormea.Andrada și Troy lucrau mult În încercarea de a o găsii,iar Nick era încurajat de Dayana cu planul,ca ea și Perry sa fie ținte pentru Zack.

----V-am adus mâncare!spune Perry intrand în living,unde ceilalți își pierdeau mințile.

----Fix de mâncare avem noi nevoie acum!spune,nervos Chris,ce se uita cu scarba la tava cu pizza,adusa de roșcată.

----Am vrut sa va ajut! Nu ați mâncat aproape nimic de trei zile și nici nu prea dormiți.zice Perry,lasand privirea în jos,facand pe vinovata.Realitatea fiind total alta,ea urand faptul ca sta încuiată într-o casa cu niște deprimați,încercând sa găsi o copila ce face pe disparuta.Nici cu iubitul ei nu a stat deloc,el stând doar cu Andrada,ce pe,Perry o enerva la culme.Vroia sa le zică adevărul.Ca nu o vor mai găsii și poate ca acum e fericita cu acel Zack,iar ei își bat capul cu ea,dar nu avea de gând sa ii enerveze mai tare decât sunt deja.Prefera sa tacă și sa stea în banca ei,asteptand momentul când o vor găsii,iar ea sa fie bine mersi cu Zack,poate deja fiind și gravida.A accepta sa facă parte din plan,obligata de către Troy,care i-a promis o vacanta de neuitat,in Turcia.

----Daca tot vrei sa ne fii de ajutor.Poți pur și simplu sa stai la locul tău.Cand vom avea nevoie de ajutorul tău,fii sigur ca te vom anunța!spune sarcastic Chris.

----Auzi!?!Daca tot îți pasa atat de mult de Allice,de ce nu faci nimic?!De trei zile stai și îți plângi de mila și nu faci nimic.Mie una nu îmi convine sa îmi vad iubitul în preajma surioarei tale, și nici ca stau încuiată aici cu niște deprimați,nervosi ca voi!!De ce ai ajuns asa?Din vina unei copile care,sunt sigura ca acum e fericita cu Zack asta,poate fiind și gravida!?Sunteti toți atat de prosti,incat nu vedeți ca va pierdeți timpul căutând o mucoasa de copila.Va e frica de taticu'!O mințiți,ne spunându-i ca tatal ei trăiește și ca tu,Chris ai fost pus de taticu' sa o protejezi.Ei bine fiți siguri ca atunci când o veți găsii ii voi spune Eu adevarul,daca Zack nu a făcut-o deja.tipa ca o descreierata Perry,aruncand câteva lucruri de pe masuta din living.Fiecare cuvânt rostit de Perry,la înfuriat pe Chris,crezand ca o va lăsa fără cap.Cand roșcată si-a dat seama cea zis,a fost prea târziu.Chris se avantase la gatul ei,lipindo de primul perete ce i-a apărut în cale.

----Ai mare noroc ca Troy este iubitul tău.Altfel te omoram acum și aici,cu mana mea!spune Chris,scancind din dinți,strangando tare de gat pe roșcată,aproape lasando fără aer.Fata ei prinsese o culoare de mov închis,iar atunci când s-a văzut scăpată din strânsoarea lui Chris,privirea ei s-a ațintiți pe Troy.

----Daca te simți captiva aici,poti sa pleci!Dedy se poate descurca și singura.ii spune calm Troy,iubitei sale,ce deja plângea.

----Dar,iubire.Chris ma...încearcă să se apere,Perry,însă a fost întreruptă de Troy.

----Doar pleacă!!spune el,lasand privirea în jos.Fara sa riposteze,Perry iese din casa lui Chris,trantind ușa,in urma ei.

În tot acest timp o persoană,regreta mult.A pierdut o prietenie adevărată,o persoana ce si-a pus speranța și încrederea în tot ce făcea.Vanessa,era deprimata,plang de fiecare data când își aducea aminte de spusele lui Allice ,,Noi am fost prietene..." ce o dărâmau,mereu gândind că și-a pierdut sora,sau chear mama.Poate la început Vanessa a luat prietenia ei cu Allice în ras,dar acum suferă.
Acum e prea târziu sa își mai ceara scuze.Este sigura ca Allice nici nu vrea sa o mai vadă,iar din acest motiv Vanessa își agravează mai tare starea de sănătate.Daca vă amintiți,Vanessa nu a fost primele doua ore intr-o zi de școală,ea spunând ca a avut câteva dureri de burta.Ei bine mințise.Vanessa suferă de o boala cumplita ce a fost descoperita de către doctorii fetei prea târziu.Acum știe ca nu v-a mai avea mult de trait,acest lucru afarmanduil chear bunicul,ei care este doctor.Ii mai dăduse doua săptămâni de trait,dar nimeni nu își poate decide viitorul.Nici ce se va întâmpla de pe-o zi pe alta.
Acum este în sala de operații.A fost de acord sa își doneze fiecare organ ne străbătut de boala,pentru a salva alte vieți.

După ore de intervenții îndelungate de operații,inima Vanessei a hotărât sa nu mai bata în pieptul ei,ajungand sa bata în pieptul unei fetite de 11 ani.

Pe data de 18.4.2015,in jurul orei de 18,o tânără liceeanca,a făcut un gest eroi.Cuprinsa de o boala ne tratabila,tânăra si-a donat fiecare organ stabil,ajungand sa salveze 4 persoane de moarte.Inima ei ajungand în pieptul unei copile de 11 ani.Dupa ce micuța Shopia a primit inima eroinei noastre,aceasta a declarat
,,Voi avea grija de inima îngerului meu".
Vanessa Bryllnei,o eroina și un înger,ce va ajunge în istorie prin fapta sa măreață.

Aceasta a fost prima știre,ce a cutreierat o lume întreagă.

*****************************************

Heiii,dragilor.Sper sa va placa noul capitol.Scuze pentru greșeli și vreau comentarii
Apropo?! Cum a fost prima zi de școală pentru voi?Sper ca mai buna decât a mea...Deci eu va urez multa bafta în acest an școlar și Pwpici pandacorni mei =^.^=

CenușăreasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum