Chris P.O.V
Îngrijorarea începea să mă cuprindă.Allice plecase de aproximativ 15 minute la baie.Poate sunt eu prea absurd,dar nu cred că ar sta atât de mult la baie.
Dacă a pățit ceva?Poate i s-o fi făcut rău!
Mă ridic panicat de la masă luândo spre baie.Iau colțul barului,privirea mea oprindu-se pe un cuplu ce se lungeau,fix lângă ușa băii.Mă apropii ceva mai mult de ei,atunci observând cum fata se zbătea și dădea cu pumnii în băiat.O violează?!Gândesc și intr-o fracțiune de secundă îl apuc de umăr pe tip,trăgândul de pe fată.----Ce-i frate?!Nu am voie să mă distrez și eu cu iubita mea?!spune brunetul,abea ținându-se pe picioare.Îmi zâmbește,dar îl ignor.Dau să intru în baiea fetelor,dar sunt oprit.
----Chris?...
Vocea stinsă și micuță a fetei m-a îndemnat sa o privesc.Era Allice,Allice a mea.O privesc speriat,dar mai apoi furia mă cuprinde.Mă năpustesc asupra nenorocitu-lui ce și-a permis să o atingă,dându-i un pumn zdravăn în abdomen.----Om bun de nimic!Te omor,pentru că te-ai atins de ea.Ea este doar a mea!urlu la el,fiind cuprins de furie,ne mai judecând ce zic.Îi mai dau câțiva pumni în maxilar și abdomen,lăsândul inconștient pe podea.Aveam de gând să-l omor,dacă vocea stinsă a lui Allice nu mă oprea.
----C~Chris,l~l~lasăl!
Mă opresc din ai mai multila fața acelui idiot,îndreptându-mi dinou privirea spre Allice.Arăta îngrozitor.Avea părul răvășit în toate direcțiile,fața ei era roșie și plină de lacrimi,urmele de rimel întâlnindu-se sub bărbia ei.Rochia neagră,era aproape dată jos,de la bust,văzândui-se sutienul negru,dantelat.Mă ridic de pe jos,apropiindu-mă de ea și luând-o în brațe.Ea îmi strângea în pumni tricoul,simțind cu acesta mi se umezește.Semn că Allice începuse să plângă.O ridic de la sol,luând-o în stilul mireasa,ieșind din club.Mă îndrept spre mașina mea,apoi o pun pe locul din față,cel al pasagerului,iar eu înconjor în fugă mașina așezandu-mă pe locul șoferului.
În mai puțin de 20 de minute am ajuns în fața casei mele.Am luat-o pe Allice din mașină,itrând ca o tornada în casă,înaintând,nervos spre camera mea.Am așezat-o cu grijă pe patul meu.Fiind mult prea tensionat,mi-am dezbrăcat tricoul,arungândul pe undeva prin cameră.Mi-am trecut o mână prin păr.Sângele fierbea în mine,dând un pumn zdravăn în unul din pereții camerei,pe care l-am spart.Astfel eliberândumă de tot stresul acumulat.Allice P.O.V
Tresar speriat,atunci când aud o lovitură puternică.Mă ridic panicată în șezut privind locul unde mă aflam.Era camera lui Chris,de asta eram sigură,dar nu prea știu cum ajunsesem aici.Tot ce îmi mai aduc aminte fiind îmbrățișarea lui Chris,în rest mi se tăiase firul.
Privesc debusolată camera,ochi mei oprindu-se pe figura ce era sprijinită de unul dintre pereții camerei.Nu avea tricou pe el,iar spatele lui era foarte încordat.Își ținea capul plecat,respirâng scandat.
M-am ridicat cu grijă din pat,îndreptându-mă spre el.Părea foarte nervos,Chris era de-a dreptul nervos.Mușchii lui erau încordați,uneori oftând zgomotos.
Ajunsă în spatele lui,am ridicat,temătoare o mână așezând-o cu grijă pe umărul său.Chris a tresărit speriat,ridicându-și capul.----Ești bine?
Îmi fac curaj să întreb,acest lucru,determinândul să se întoarcă cu fața spre mine.Mi-am retras mâna,făcând un pas în spate.El mă privea trist,lăsând dinou privirea în jos.----Chris,ce ai pățit?Mai întreb odată,speriindu-mă comportamentul lui.Nici de data asta nu îmi răspunde,dar se năpustește asupra mea,trăgându-mă în brațele lui.Măresc ochii,fiind șocată de ce tocmai a făcut.Fără să vreau,mi-am încolăcit brațele în jurul lui,mângâindul pe spate,simțind cum se mai calmează.Avea capul îngropat în scobitura gâtului meu,simțind cum îmi inspiră mirosul părului.
----Îmi pare rău Alle.Sunt un idiot.
Îl aud dintr-o dată murmurând,în timp ce mă strânge mai tare în brațele lui.----Ce,ce vrei să spui?spun,confuză.Un oftat zgomotos se aude din partea lui,apoi spune:
----Prima dată Zack,iar acum asta.Nu am putut avea grijă de tine.Nu te-am putut proteja,așa cum am primit ordin.Îmi pare rău.Spune el,iar eu mă încrunt,mai confuză ca prima dată.
----Ce ordin?!Despre ce vorbești?
----Allice,eu...spune și face o pauză.Se îndepărtează puțin de mine,mutându-și mâinile de pe talia mea pe umeri mei,privindu-mă fix în ochi.Am fost pus de tatăl tău să am grijă de tine.El a știut că după ce Elinor v-a primi vestea morți lui,ea te va izgoni din casă.Știa că Zack va vrea să pună mâna pe tine,așa că m-a pus pe mine să am grijă de tine.Iar eu,ca un mare imbecil ce sunt,nu am putut avea grijă de tine.După ce că Zack te-a răpit,aproape că ai fost și violată.Acum îmi pot lua adio de la viață...Îmi pare nespus de rău Allice.
După ce zice acestea,ochii mei se măresc instantaneu.Mă îndepărtez de el,fiind foarte speriată.
----De unde îl știa tata pe Zack?De unde te știe pe tine?Cine ești tu cu adevărat?Ce e tatăl meu cu adevărat?!
Începusem să pun atâtea întrebări fără să îmi dau seama,începănd să mă panichez.----Eu,eu sunt...începe el să spună,înghițind în sec.
----Spunemi Chris!Acum!țip la el,fiind foarte nervoasă.De ce tot ezită atât să îmi spună?!Nu e ca și cum tata ar fi fost un criminal!
----Sunt unul dintre oameni tatălui tău.Eu sunt un traficat de droguri și arme.Tatăl tău a fost șeful meu,șeful celei mai mari benzi de traficanți.Domnul Așthon,sau Joker-ul,așa cum i se spunea,i-au ucis părinți lui Zack și Troy.Nu știu motivul pentru care i-a ucis,dar știu că părinți lui Zack au fost și ei traficanți.Banda rivală a tatălui tău...spune el,dar nu îl las să termine.
----Taci Chris,taci!De ce minți?!Tata nu ar ucide pe nimeni!Nu ar face parte din așa ceva!El nu ar fi condus o gașcă de traficanți!Nu minți cu așa ceva Chris!Nici tu nu ești un traficant!Acum doar mă minți,nu-i așa?! Țip speriată către el.Nu mai suportam ce zicea.Erau doar minciuni.Tata nu a ucis nici măcar o muscă.Nu a avut niciodată de aface cu drogurile și nici cu armele.Acum tata este mort.Nu îi mai pot cere explicații,iar el să îmi spună ca tot ce mi-a zis Chris sunt doar minciuni.
----Nu mint Alle!Trebuie să mă crezi.De ce crezi că te-a răpit Zack?!Tu nici nu îl cunoști,iar el te știe atât de bine!Allice,el vrea răzbunare.Vrea să se răzbune pentru toată suferința pe care tatăl tău i-a făcut-o.Vrea să îl facă pe tatăl tău să sufere...
Dinou îl întrerup,ne lăsândul să își mai continuie,fraza.Îmi acopăr urechile cu palmele,strângându-mj puternic ochii.Lacrimi mi-au inundat fața,iar eu mă simțeam așa de rău.Dacă Chris chiar are dreptate?!Asta înseamnă că sunt fica unui criminal,iar Zack are tot dreptul să mă omoare.***********************************************
Bună lume nebună!!!Ce faceți?!Vreau să zic doar atât LA MULȚI ANI ROMÂNIA!....Și,scuze pentru greseli,media tatăl lui Allice,domnul Așthon și Pwpici pandacorni ce sunteți voi =^.^=
CITEȘTI
Cenușăreasa
Ficção Adolescente,,De ce m-ai lăsat?!Crezi că nu am nevoie de tine?Crezi că îmi e mai ușor fără prezența ta? Nu îmi e deloc ușor.Am nevoie de tine.Întoarce-te la mine mamă.Te rog!"