¤Capitolul 18¤

799 51 14
                                    

Zack P.O.V

Fata asta are tupeu.Să tipe la mine...Îi admir curajul,însă să vedem cat curaj va mai avea atunci când eu voi fi cel care țipă.

Închid ușă biroului meu cu cheia,punando în buzunar.Cobor scările ce duc spre parter,intrand în bucătărie.Inspectez bucătăria dintr-un colț în altul,privirea mea oprindu-se pe,persoana ce stătea gânditoare la masa din bucătărie.Își ținea capul între palme,avand un mic zâmbet în colțul guri.Privirea ei era absentă însă zâmbea șters la gafele pe care le făcea Deea.

Mă așez în liniște lângă ea,privindo încruntat.Cand ma observa,față ei se întunecă.Vrea să se ridice de pe scaun,dar o prind de mână,oprindo să plece.

----Deea ieși!spun autoritar.Aceasta nu face ce îi ordon,marindu-si ochii uimita.Îi ordon pentru a doua oara sa părăsească bucataria,dar de data asta ridic ceva mai mult tonul,iar șateana iese din bucătărie ca o furtună.

----Ce~ce v~vrei?spune Allice cu vocea tremurată,privind în jos.Un zâmbet tâmpit  mi se conturează în colțul gurii,privindo cum tremură în fața mea.O prind de bărbie cu doua degete,obligando să mă privească.

----Nu mai ai atăt de mult tupeu păpușă!Totuși pentru ce mi-ai făcut de dimineață,trebuie să plătești.spun,apropiindu-ma lent de buzele ei.Eram cât peaci să îi gust buzele rozalii și cărnoase,dar mă trezesc cu obrazul înroșit.
Ochii mei se întunecă dintr-o dată,iar vena de pe gâtul meu,aproape exploda de nervi.O prind de găt,ridican-do de pe scaun,trantindo cu spatele de frigider.Îmi izbesc
puternic,buzele de ale ei,începând să o sărut sălbatic.Ea nu îmi răspundea la sărut,așa că i-am muscat buza inferioară.De durere a început să țipe în sărut,lucru ce pe mine m-a făcut să zâmbesc.
Mi-am mutat mana de pe gâtul ei,pe fund ridican-do de la sol.Și-a încolăcit picioarele în jurul meu,dar tot nu era atât de sigură în privința a ceea ce făcea.Mi-am mutat săruturile de pe buzele ei suculente,pe gât,lucru ce a făcut-o să geamă înfundat.
Ochii ei s-au umezit instant când am început să o mușc puternic de gât.Un țipat ascuțit i-a părăsit buzele,dupa ce mi-am trecut limba peste mușcătura făcută.
Am oprit brusc toată activitatea ce avea loc în bucătărie,luando pe Allice în stilul mireasa,mergand spre camera mea.Deschid ușa camerei ,trantind-o pe blonda în mijlocul patului.Se ridica speriată în șezut,iar eu zâmbesc viclenește.Încă zambind,m-am descotorosit repede de tricou,sărind pe pat lângă ea.Avea picioarele strânse la piept,iar cu ochii înlăcrimați mă privea,speriată.

----Te rog,lasa-mă!spune,punanduși mâinile pe pieptul meu împiedicându-mă să îmi reîncep activitatea din bucătărie.
Fără să o bag în seamă,i-am poziționat mâinile deasupra capului întinzând-o pe pat.Mă poziționeze deasupra ei,începand să îi sărut linia maxilarului,iar o mână mi-am strecurato sub tricoul ei,conturând mici cerculețe pe abdomenul ei.

Allice P.O.V

De ce eu?De ce sunt atât de blestemată?Îmi urăsc viața,îl urăsc pe Zack,mă urăsc!!Ce am devenit?Ce vrea Zack de la mine?Nu îl cunosc,nu l-am văzut în viața mea și acum am ajuns târfă lui!Ce mod de viață e ăsta?Nimănui nu-i pasă de mine?Voi înnebuni aici,iar Zack va profita de toată neputința mea,punandusi gândurile neortodoxe în aplicare!Nu mai suport viata asta!Sunt prinsa în propriul coșmar,în propriul iad!Odata capturat în propriile temeri,nici moartea nu te mai poate elibera.

----Ah!!!
Lacrimile au început să curgă,șiroaie pe obrajii mei,arcuindumi spatele și strangando așternuturile patului în pumni.Un țipat îndelungat  și ascuțit mi-a părăsit gura,cănd monstrul ce stătea poziționat peste mine,și-a infipt colții în gatul meu,muscand cu putere porțiunea de carne.Îmi puteam simți zâmbetul bolnav și satisfăcut,pe pielea mea.
Săturată până peste cap de Zack,de fiecare atingere a lui,de persoana lui,am început să mă zbat și sa dau cu pumnii în el.
El doar rânjea,iar protestele mele nici măcar nu îl afectau.
Am deschis gura,vrand să mai las un țipat să se piardă prin cameră,dar nimic nu mi-a părăsit gura deoarece,Zack își lipise buzele scârboase de ale mele.Fară să știu ce fac,i-am mușcat buza inferioara cu toată forța mea.
Și-a retras capul,stergandusi firicele de sânge de pe bărbie,ce se prelungeau din buza lui.Avea o privire întunecată,dar zâmbetul batjocoritor,specific lui,nici acum nu-i disparuse de pe față.Se aplecă dinou peste mine,sarutand porțiunea gâtului meu pe care a mușcat-o,apoi se ridică din pat,recuperandusi tricoul de pe podeaua camerei,ieșind din cameră,nu înainte să îmi facă cu ochiul.

M-am ridicat într-un final și eu din pat,dar nu am putut face nici măcar doi pași,căzand în fund lângă marginea patului.Am început să țip ca o descreierată,trăgând așternuturile de pe pat,care la rândul lor au căzut peste mine.Am strâns în pumni materialul de culoare neagră,acoperindumi ochii cu el.
M-am întins pe jos,încă ținând așternuturile în mai,strângandumi ochii cu putere,oprind lacrimile să reapară.

»»»¤«««¤»»»¤«««

----Frate nu te enerva pe mine,dar lasa-o mai moale!

----Ce te interesează pe tine cum mă comporta cu ea?!Vezi-ți de iubita ta!Allice este a mea,eu voi decide pentru ea de acum în colo!!

Un bubuit puternic a străfulgerat casa,ochii mei deschizându-se instantaneu.Tipitele ce veneau de la parter,rasunau peste tot în casa,asa că am hotărât să vând ce se întâmplă.
Mă ridic confuza din pat,scarpinandumi ceafa,eu stiind că adormise pe jos.Nu îmi mai bat capul cu asta,mijindumi ochii spre ușa camerei,ce era ușor întredeschisă,atunci când un sunet de sticlă spartă se face auzit de jos.Mă apropii cu pași mărunți spre usă,parasind camera,mergând cu pași mici și calculați spre scările ce duc în living.Am coborât doar patru trepte,intorcandu-mi privirea spre stânga une îi puteam vedea perfect.Fața șatenului era furioasa,maxilarul lui fiind înclestat,iar vena de pe gat aproape ca îi exploda.Ochii lui preschimbați din negrul înfricoșător al noptii,ce nu emanau vreo expresie,acum erau roșii și plini de furie,privindul pe cel care aproape îl ștrangula.Ryan,îl privea indiferen,parca fiind sigur ca nu are curajul să îl lovească.Chear dacă fata blondului prinsese o culoare de mov închis,era calm privindu-și prietenul cu un zâmbet arogant pe față.Toata calmitatea și siguranța pe care Ryan o stăpânea,îl înfuriau groaznic pe Zack,acesta ridicand dintr-o dată pumnul,vrand să facă din fața blondului una cu peretele.
Înainte ca pumnul lui Zack să facă cunoștință cu fața blondului,un țipat lung și ascuțit,un țipat de teamă mi-a părăsit gura,iar privirea lui Zack sa fixat pe mine.Acesta a mai lărgit strânsoarea,Ryan căzând în genunchi respirând scandat.M-am repezit spre cel care zăcea pe jos,ajutându-l să se ridice de pe parchetul rece din living.Zack doar privea neutru fiecare pas făcut de mine până la canapeaua din mijlocul living-ului,unde l-am așezat pe Ryan.
Șatenul a șuierat nervos părăsind living-ul ieșind afară din casă.M-am asezat pe marginea canapelei,fiind nepăsătoare de comportamentul lui Zack,zambindui călduros lui Ryan.

----Multumesc Alle!De data asta chear mi-o luam zdravăn de la el dacă nu apăreai tu!spune și se întinde pe canapea,sleit de puteri din vina nebunului de Zack.

Eu am zâmbit în continuu,fixând cu privirea ușa de la intrare.

******************************************

Deci!Wow uitați și capitolul 18...Mda plictisitor și nimic interesant!Cred că vă așteptați ca acest capitol să fie ceva mai +18,dar să vă mărturisesc ceva.Nu o prea am eu cu chestii de genu...Totuși trebuie sa fiu mai atenta la orele de biologie dacă vreau ca acesta carte sa fie pe placul vostru...Și asa ca de sfârșit,scuze pentru greseli și Pwpici dulci pandacorni mei =^.^=

CenușăreasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum