Merhabalar. Ben Ada. Ada Solmaz. Fenerbahçe Opet'te smaçör mevkisinde oynuyorum. 1.84'üm. Ve 8 yıldır profesyonel olarak voleybol oynuyorum.
Aslında bu Fenerbahçe'de son yılım ve hayatımın en güzel zamanlarını bu takımda , bu insanlarla geçirdim.
23 yaşındayım. Ve lezbiyenim. Bunun yüzünden insanlar tarafından çok fazla linç yedim. Henüz 19 yaşındaydım ve ne kadar başarılı olursam olayım işimle yönelimimin hiçbir alakası olmamasına rağmen benden nefret ettiler ve ben yıllarca milli takımda bu kadar nefret sonrası oynamadım, oynayamadım.
Ta ki geçen yıla kadar. Başarılı bir smaçör olduğum için başta Eda abla olmak üzere Türklerin hatrına takıma girmiştim. Şans bu ya. Bu sefer de antrenmandayken sakatlandım ve geçen yıl da oynayamadım. Ama bu yıl oynamakta kararlıyım. Sakat olsam bile oynamam lazım. Yoksa inanın bana linçten hayatım boyunca bir daha kurtulamam.
Ve bir de hayatımın neşesi, anlamı, her şeyim Melissa'm var. Yaklaşık 6 yıldır arkadaşız ve ilk tanıştığımız günden beri çok yakınız. Bence o olmasaydı bu günlere gelemezdim. Linçleri beraber atlattık. Ki zaten o olmasaydı intihar etmiş bile olabilirdim. Abartmıyorum. O benim en yakın arkadaşım ve onu asla bırakmak istemiyorum.
•••
Bakın kim geldiii. Geri geldimmm.
Hepinizi çok özledim. Çok uzun zaman oldu. Ve sizsiz hayat çok sıkıcıydı.
Şimdi ise bir Ebrar Karakuurt kitabıyla karşınızdayım. (Sonunda)
Öncelikle özel olarak bir kız model seçmedim. Ben bazen kitap içinde kızımızı betimlemem gerekirse kendi hayalimdeki kızın özelliklerini yazarım ama siz kendi hayal ettiğiniz kız üzerinden düşünebilirsiniz.
Benim aklımdaki model kahverengi saçlı, yeşil gözlü, maçlar dışında gözlük kullanan ( bu detaya sıklıkla yer veririm) güzeller güzeli bir kız.
Ama siz nasıl isterseniz öyle hayal edin.
İsteyen olursa bir model bulurummmm.
Her ne kadar daha önce de bir kurgu yazmış olsam da yine de ilk bölümden bir acemilik var.
İsteklerinizi ve düşüncelerinizi çekinmeden yazarsanız sevinirimm.
Seviliyorsunuzzz. Muahh
Keyifli okumalar...
Not: isim konusunda çok yaratıcıyımdır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
She is mine/ EBRAR KARAKURT
Fanfictionİki arkadaş. İki takım arkadaşı. Aralarındaki karışık ilişki. Ve 3. kişi... ••• "Aklımı başımdan alıyorsunuz hanımefendi." "Hep öyle olduğumu söylerler." ••• "O kusursuz. Benim aksime. " ••• "Bunun yanlış olduğunu biliyorum. Özür dilerim. Sana aşık...