Polska: Witam was w naszej ostatniej konkurencji. Rzeźbienie w błotku. A oto trójka zawodników.
Irak: Powitajcie Chile, Danię oraz Malezję! Sędziowie pozostali bez zmian.
Niemcy: Jak tak można! Ja się pytam!? Bez zmian?!? Ja wam dam! Pokażę wam!
Polska: Jest jedna zmiana, o której zapomniałem.
Niemcy: Nareszcie.
Polska: Tą zmianą jest zakaz wchodzenia na teren tegorocznego festiwalu dla Niemca. Ochrona!
Niemcy: Co?! Ja nie chcę!!
Polska: Widzimy się za rok!
Irak: Skoro poznaliśmy już zawodników, a sprawę natrętnego Deutscha mamy już z głowy, możemy zaczynać zabawę!
Polska: Zacznijcie lepić! Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć efekt końcowy.
Irak: Ja również.
*godzinkę później*
Polska: 3...2....1.. Koniec czasu! Pokażcie co macie. Oooooo. Naprawdę piękne.
Irak: Zacznijmy od Chile. Co zrobiłaś?
Chile: To jest starożytny smok na motywach cywilizacji Inków.
Polska: Naprawdę piękny. A co na to sędziowie?
Meksyk: 10, cudo! Cud!
Pakistan: 10, świetne!
Turcja: piękna 9.
Islandia: 8,5. Ładne.
Irak: Co ty Danio ulepiłeś?
Dania: Średniowieczny statek wikingów. Mamy tu również ich runy.
Irak: Świetny wybór!
Meksyk: 9!
Pakistan: 9,5. Przepiękne detale.
Turcja: 9. Wygląda jak że snów.
Islandia: 10! 10!
Polska: Ostatnia Malezja. Co tu mamy?
Malezja: To jest błotny Shrek!
Polska: Naprawdę wielki. I cudowny.
Meksyk: 11! Cudowny! Piękny!
Pakistan: 12! Wielki!
Turcja: 11! Nigdy nie zapomnę tego widoku!
Islandia: 12! Ojejciu!!
Irak: Znamy już wyniki. Chile - 37,5; Dania - 37,5; Malezja - 46 punktów! Brawo!
Polska: Wygrała Malezja! Gratulacje!
Malezja: Dziękuję! Naprawdę! Cudownie się czuję! Jestem szczęśliwa! Nie może być chyba lepiej!
Polska: Oczywiście, że może. Widzimy się jutro na ostatnim dniu imprezy! Mam dla wszystkich, oprócz Niemca, cudowną niespodziankę!
Irak: Do zobaczenia jutro!! Papa!
CZYTASZ
Countryhumans talksy.
De TodoNiespodzianka z okazji Świąt Wielkanocnych. No jak tytuł mówi tak jest. Poczucie humoru w tej książce to gwarant.