K~I want to adopt one of your daughters Rudra
Rudra was shocked.
Ru~what? Ye kya... Kya keh rahay ho? Haan? Meri ek beti, tum ko, I mean kaise...
K~I understand, easy nahi hai... Lekin please Rudra, meri baat ko samjho, agar tum mujhe ek baby de do, toh tumhare paas tumhari doosri beti toh hai na? Tumhare paas umeed hai ke tumhe koi papa bulaye ga, tumhari patni ko koi mumma bulaye ga, mere paas toh woh umeed bhi nahi hai, meri beti mar gayi Rudra. Meri biwi Preeta bas kabhi bhi uthay gi, aur woh fauran apni bachi maange gi, main usay... Main kaise itna bara sadma doon ga us ko Rudra? (he joined his hands) woh mar jaaye gi, woh is sadmay ko nahi bardaasht kar paaye gi, bari minnato'n ke baad humara bacha aane wala tha lekin woh... Please Rudra, I beg you.
Ru~Karan, I understand, tum theek keh rahay ho, easy kaise ho ga mere liye batao? Main baap hoon un dono ka, Preesha ko kaise bataun ga ye baat main? Humein toh pata tak nahi tha ke humein dugni khushi milay gi, m sorry Karan. Tum is matter ko sensitively handle karo Karan, sab theek rahay ga.
K~wohi toh nahi kar paaun ga, Rudra meri bachi ka marra munh dekha hai maine, main Preeta ko nahi bata paun ga, woh nahi seh paaye gi ye sab. Tum dono ko dugni khushi mili, hum ko toh ek beti mili woh bhi stillborn, us ne apne papa ko rota chehra dekha phir bhi wapis nahi aai. I know easy nahi hai Rudra. Lekin... Lekin I promise, main aur Preeta usay kabhi nahi batayengay ke woh adopted hai aur usay us ke khud ke baap ne humein de diya tha, I promise hum dono us ko humesha protect karengay, us ki achhi parvarish karengay, us ko achha insaan banayengay, us ko koi kami nahi honay dengay, achhi values dengay usay, achha education dengay us ko. Kabhi us par apni awaz oonchi kar ke baat nahi karengay Rudra, us ko phoolo'n ki tarah paalengay. Usay best toys, best accessories dengay. Please Rudra. (he couldn't stop his tears) please ek beti hum dono ko de do, parents ban'na un se achha koi nahi jaanta jisay bachay itne waqt se nahi ho rahay thay, I beg you, I request you, please.
Ru~I understand Karan, lekin woh mere saath saath Preesha ki bhi toh beti hai na, ye na-insaafi nahi ho gi ek maa se us ki beti ke baare mein chhupana? Main kaise... Main...
K~doctor ne kaha, Preeta kabhi maa nahi ban paaye gi, woh miracle child tha, woh mar gaya Rudra, meri beti mar gayi. Mujhe aur bacho'n ki umeedein nahi hain, isliye... Please, ek bachi hum dono ko de do, I know I barely know you, hum bas abhi thori der pehle milay, but you can trust me, count on me for your daughter's protection. Hum usay kabhi kisi dukh se nahi guzarne dengay, us ke best friends rahengay, promise, best parents banengay. Ye aap ki choice hai ke aap Preesha ko batana chahte ho ya nahi, lekin... Agar aap meri request fulfill kar dein gay, toh main sada aap ka ahsaanmand rahoon ga. Tum thori der ke liye khud ko meri jagah rakh kar dekho, ek majboor baap aur ek majboor pati ki tarah socho, agar tum meri jagah hotay, toh kya kartay Rudra?
YOU ARE READING
Samjhota (Completed)
FanfictionPreeta and Preesha, both their deliveries are due on the same date. While Preesha births twins without her knowledge, Preeta's daughter is born stillborn unknown to her. Karan requests Rudra to give one of his daughters to him and Preeta, what will...